Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ja, man skulle næsten tro, at deres historier af og til er det pure opspind.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Enig.
I øvrigt kan folkene omkring Ney sagtens bruge Barcelonaforbindelsen til at presse PSG, tænker jeg.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mésqueunclub »

Nogen der ved om den der 75 mio. frikøbsklausul på Haaland i 2022 er oprigtig, eller om det er et rygte som en eller anden avis har startet?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

André Cury (Ex Barça scout): "Neymar's return to Barça? I'm going to give you the plan that I would execute. You sign Neymar and divide his value into five seasons. Certainly, you'll find more sponsors, and more money in the form of T-shirts and tickets."

"Neymar still has 5-6 years in him. Messi sure would stay to relive the magical moments they had together. Later, Leo, would leave, due to age, and the club stays with Neymar until someone else is found."

"Would PSG sell him this summer? I think so. Any club in the world that has a player who says he's not going to renew and has one year of contract left, has to sell that player."

"Hopefully Laporta, who is a great president for Barcelona, has this brilliant idea and signs him."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Fabrizio Romano oplyser på Twitter, at Neymar og den franske hovedstadsklub stort set er enige om en ny kontrakt, der strækker sig til 2026.

Den oplysning bakkes op af avisen France Football, der har fået en kommentar fra Neymar-lejren.

- Neymar vil blive i PSG. Han ser, at klubben vokser, og han kan lide projektet, lyder det til France Football.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

The information coming from Dortmund is that Erling Haaland will be sold for €160M, nothing less. [Onda Cero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça want Umtiti to leave and cover his post with a low cost alternative: Alessio Romagnoli, Lisandro Martínez and Marcos Senesi are options. [Mundo Deportivo]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors apr 15, 2021 2:34 pm
Barça want Umtiti to leave and cover his post with a low cost alternative: Alessio Romagnoli, Lisandro Martínez and Marcos Senesi are options. [Mundo Deportivo]
Hvis de gør det, så begynder jeg allerede at miste troen på den nye sportslige ledelse. Del vil være fuldkommen hul i hovedet. Jeg er efterhånden træt af al den snak om at man bare skal have to venstrebenede CB´s. Hvem i La liga har det? Hvem af de store klubber i Europa spiller fast med en venstrebenet CB? Det er noget fis, er det. Da man havde sin gyldne periode, skete det med Piqué, Puyol og Mascherano, som alle er højrebenet. Der er ingen af de nævnte, der giver nogen mening, når man tænker på det man har i forvejen. Dertil er der en venstrebenet Ramos Mingo på B-holdet, hvis man endelig vil have en ekstra i truppen.

Man kan selvfølgelig håbe, det bare er rygter. Medierne har det med at genoplive gamle rygter, for at sælge aviser fra tid til anden, når de keder sig. Jeg håber at den nye ledelse går en helt, helt anden vej, selvom Martinez kunne være interessant, hvis Barca solgte både Umtiti og Lenglet, samtidig med at Piqué gik på pension.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Koeman will not make the final decision on the club signings, as his continuity is not certain. Laporta will make the signings according to the sporting project. [Deportes Cuatro]

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Håber ikke rygterne om Romagnoli er sande. Han er bestemt ikke god nok. Hverken fra det jeg selv har set - eller fra mit netværk som dyrker italiensk, og især Milan.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Spiller man fast i AC Milan, så er man formentligt heller ikke i slagtilbudskategorien.

Jeg håber eddermame, at man ser en meget mere struktureret og gennemtænkt transferstrategi end under den tidligere ledelse... i den henseende er det ikke så lovende, at Laporta lavede en del svipsere i hans første periode på posten.

PS. Easy - du folder ikke rigtigt dit indlæg ud. Jeg kan godt følge, at man ikke partout skal have en venstrebenet stopper, men hvad er det helt præcist, at du tænker med følgende : "Der er ingen af de nævnte, der giver nogen mening, når man tænker på det man har i forvejen."

Jeg syntes fortsat, at vores centerforsvar har betydelige mangler. De har simpelthen alle sammen mere eller mindre væsentlige mangler, der skal kompenseres af andre spillere - det bliver hurtigt lidt sårbart.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Han har et år tilbage til sommer, så er nok ikke prisen, som afgører om han er i spil.

Og så har han jo den skønne Mino Raiola som agent, som i sin Haaland charmeoffensiv, selvfølgelig har talt om hans andre spillere i folden.
Er nok dér den ligger. Men orker ikke flere halve løsninger.
:roll:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Ok, jeg var ikke klar over kontraktperiode - det uagtet, så bør en >100 millioner spiller (i hvert fald fra mit perspektiv ) lukke enhver interesse på en position, hvor indgående transfer ikke er absolut presserende. Og jeg mener, at Milan efterhånden er tilbage i en kategori, hvor de ikke sælger en fast starter til <13-14 mil Euro.

I øvrigt så er jeg fortsat der, hvor vi skal have losset mange ud, før det giver mening at italesætte indkøb - medmindre købene er totalt oplagte (talent/potentiale/niveau relativt til pris og huller i truppen).

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

(🌕) JUST IN: Neymar [who has been linked with Barcelona in the last few weeks] has reached a total agreement with PSG to renew until 2026. The ‘details’ have also been settled & the announcement can happen before April ends per Neymar’s entourage. @Tanziloic #Transfers 🇧🇷✍🏻🔴🔵
Super! Så stopper cirkus Neymar nok, før det rigtig begyndte.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
lør apr 17, 2021 4:09 pm
(🌕) JUST IN: Neymar [who has been linked with Barcelona in the last few weeks] has reached a total agreement with PSG to renew until 2026. The ‘details’ have also been settled & the announcement can happen before April ends per Neymar’s entourage. @Tanziloic #Transfers 🇧🇷✍🏻🔴🔵
Super! Så stopper cirkus Neymar nok, før det rigtig begyndte.
Yes, hvorfor skulle han også lige pludseligt begynde at tænke på andet end at tjene kassen? :mrgreen:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster