Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Barcelona are seriously considering trying to buy Mexican star Hirving Lozano this summer. The PSV forward has everything Barça look for in an attacker. [espn]
Spændende. Ud fra type er han noget, vi mangler. Den her målfarlige kantspiller, som kan give dig mål og selv kan kreere sine chancer og kan også iscenesætte de andre. Har haft en stor sæson i PSV, men ligaen er jo en lol-liga, men han ligner i hvert fald en, der meget snart er fortid i den liga.

Hans statistik i Æresdivisionen: 29 kampe, 17 mål og 11 assist. Selvom statistik ikke altid giver det fulde billede og kan nemt udnyttes, så kunne han være en spillertype, der kunne være godt for vores hold.

Det eneste minus lige foreløbig er, at han er eksklusiv venstre kant.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Alexanderbt skrev:De fleste af os er vel enige om, at vi gerne ser Suarez ude at startopstillingen eller solgt. Jeg er bare af den overbevisning, at det ikke kommer til at ske inden den kommende sæson. Man kan dog håbe at spilletiden kommer til at blive lidt mindre.

Jeg håber meget vi kan få fat i Thiago, også for 70 mio. Euro, da jeg mener, at han er den type, som vi mangler. Er naturligvis også bekymret for skader, men synes det er en chance, som vi må tage. 70 mio. Euro er en del, men i dagens marked, er det ikke en vanvittig sum.

Kunne godt se os veksle imellem følgende opstillinger:
Busi - Thiago
Dembele - Messi - Coutinho
Suarez

Rak - Busi - Thiago
Dembele - Messi - Coutinho

Foretrækker klart nr. 2, især i de store kampe, hvor vi skal arbejde hårdere defensivt og organisationen skal være on point.
Frygter virkelig, at det her bliver sæsonen hvor Suarez bliver en kæmpe hæmsko :-(
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Barcelona are seriously considering trying to buy Mexican star Hirving Lozano this summer. The PSV forward has everything Barça look for in an attacker. [espn]
Af det jeg har set på youtube, synes jeg ikke han virker så spænende, så kan vi lige så godt satse på José Arnaiz, virker som samme type.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Eller Fellaini.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Tello skrev:Eller Fellaini.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvis vi kender ledelsen ret, så bliver det helt klart ham vi køber, eller sådan en type. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Drake skrev:
Tello skrev:Eller Fellaini.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvis vi kender ledelsen ret, så bliver det helt klart ham vi køber, eller sådan en type. :roll:
MessiPogba anbefaler Henderson!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Så sker der også lidt i det italienske. Ifølge Dimarzio er Roma meget tæt på at lukke en handel med PSG om Javier Pastore. Nainggolan, er på den anden side godt på vej til Inter, og Emre Can skal angiveligt til lægetjek hos Juve senere på ugen.

Mon det kan rykke lidt hos Juve omkring Pjanic, hvis de henter Can.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bet ... bian-ruiz/

Ok så Napoli sælger jorgunho og køber Ruiz?

Jeg glæder mig til at vi kan begynde at handle lidt tidligere end juli. Og inden der kommer side op og ned om hvor elendige vores ledelse er... Ja de er elendige men det har været sådan i flere år at vi først køber efter juli pga det økonomiske regnskab.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana92 »

ADL sagde for et par uger siden, at han havde afvist Citys seneste bud på Jorginho. Sidste uge fortalte han, at de ville betale Fabián Ruiz' frikøbsklausul, og at de også ville hente Stefan Lainer. Jeg tror ikke nødvendigvis at købet af Ruiz har noget med Jorginhos eventuelle afgang at gøre. Ruiz havde de formentlig hentet under alle omstændigheder, da alt tyder på at Marek Hamsik ryger til Kina. I samme interview fortalte han i øvrigt, at han havde budt €60 mio. for Alisson og €50 mio. for Federico Chiesa, men at begge bud var blevet afvist. Han afsluttede med at sige, at de henter enten Alphonse Areola, Keylor Navas eller Alex Meret. Navas er nok kun i tilfælde af, at Madrid henter De Gea.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -taet-paa/

Jeg gik ud fra det her. Men det er 10 dage gammelt så du kan godt have ret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Pjanić's representative, Dr. Michael Becker, considers Barça's interest in the Bosnian "very flattering" and that "Barça should go to Juventus," referring to a possible move. [md] https://t.co/Huv62voNXX
Nå, så bliver det vel ikke til noget. Vores ledelse gider jo åbenbart ikke det der pjat med at kontakte klubben fremfor spilleren, som reglerne ellers foreskriver.

Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bet ... bian-ruiz/

Ok så Napoli sælger jorgunho og køber Ruiz?

Jeg glæder mig til at vi kan begynde at handle lidt tidligere end juli. Og inden der kommer side op og ned om hvor elendige vores ledelse er... Ja de er elendige men det har været sådan i flere år at vi først køber efter juli pga det økonomiske regnskab.
Det er da fuldstændig ligegyldigt. Du kan da sagtens færdiggøre en handel, før det bliver 1. juli, men hvor den træder i kraft d. 1. juli, når det nye regnskabsår går ind.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det mener jeg ikke man kan... Har læst en artikel om det et eller andet sted men kan ikke lige huske hvor. Det er noget med at de ikke vil offentliggøre det pga hvornår det skal regnes ind i årsregnskabet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af zqa »

Selvfølgelig kan man det. Kreativ bogføring er vejen frem.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nej det mener jeg ikke man kan... Har læst en artikel om det et eller andet sted men kan ikke lige huske hvor. Det er noget med at de ikke vil offentliggøre det pga hvornår det skal regnes ind i årsregnskabet.
Det har jeg noget svært ved at se, hvorfor skulle være sådan?

Hvorfor skulle vi så angiveligt være klar til at offentliggøre Griezmann i sidste uge til 100 mio. euro? Velvidende, at vi kun har et budget til 60 mio. euro, og knapt nok solgt nogen endnu?

Du kan sagtens offentliggøre en transfer, og sige den er "pending", som de siger over i England. Altså at den er undervejs. Det har United f.eks. gjort med Fred fra Shakhtar f.eks.. Det skyldes så, at de venter på hans arbejdstilladelse, men du kan også gøre det med pengene. Det afhænger af, om klubberne gerne vil have det ud i offentligheden eller ej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster