Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Plus jeg tror heller ikke SoMe medarbejderne ved noget om en evt signing af De Ligt endnu før det er officielt. Det vil ledelsen holde helt internt hvis det var. Men er du sindssyg hvor man håber

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Det er utænkeligt, men hvad hvis ingen betaler Griezmans frikøbs? Er det ikke pudsigt st melde ud at man stopper men man har ikke kontrakt udløb og er dermed bundet af at nogen vil købe en og nok købe til frikøb.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han har en aftale på plads. Barto udtalte også i forlængelse af det interview hvor han slog fast at Valverde bliver at man har aftaler på plads og de bliver officielle efter cdr finalen.

Som du siger så ville man ikke melde sådan ud hvis man ikke havde en aftale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af LeoMessi »

Massimiliano Allegri is to leave his post as Juventus manager at the end of the season after five years with the Italian champions.
A statement posted on the club website on Friday morning said: “Massimiliano Allegri will not be on the Juventus bench for the 2019-2020 season.
Bliver spændende at se hvem der overtager.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

LeoMessi skrev:
Massimiliano Allegri is to leave his post as Juventus manager at the end of the season after five years with the Italian champions.
A statement posted on the club website on Friday morning said: “Massimiliano Allegri will not be on the Juventus bench for the 2019-2020 season.
Bliver spændende at se hvem der overtager.
Lige nu ligner Conte og Mourinho favoritterne. Så de glade Juventusfans, der er trætte af kedelig fodbold, skal nok ikke juble for tidligt.

Og så bliver det ligeledes spændende at se hvor Allegri ender.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[@marcelobechler] | Radio Marca reported earlier that Griezmann, in the meeting between Atleti's Sports Director (Gil Marin) and the Manager (Simeone), said that "he can't say no to Lionel Messi" and that Lionel Messi already called him to play in Barcelona
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Jeg vil have De Ligt..! Please..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Forestil jer lige El Clasico, hvis alle de her transfers bliver en realitet. Hvis vi nu bare forholder os realistiske, og siger at Madrid "kun" får Pogba og Jovic, men ikke Eriksen, Pjanic, Mbappé osv. osv. osv. I virkeligheden kan det gå hvilken som helst vej, men kig lige på papiret.


Cortouis.
Carvajal. Ramos. Varane. Marcelo.
Pogba. Kroos. Modric.
Hazard. Jovic el. Benz. Vinicius.

___________________________________

Griezmann. Suarez. Messi.
De Jong. Arthur.
Busquets.
Alba. Piqué. De Ligt. Roberto.
Mats.

Jesus Christ, en kavalkade.

- Ønsker selv at Semedo og Dembélé starter, og at Coutinho bliver under en ny træner, men det ovenstående er nok det mest realistiske bud hvis Rakitic ikke er der mere, og Valverde som bekendt stadig er der.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Michman skrev:Billede
Tvivler jeg stærkt på. Hazard er det tætteste, man kommer på en menneske-version af Messi.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »


There are still doubts within the club about Griezmann. Some people want him and some do not. Valverde wants him at all costs and sees the Frenchman as the third piece of a trident with Messi and Suárez. [rac1]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det irriterer mig med de ligt. Hvis man ser på alle rygterne om at han overvejer andre klubber, vil have flere penge osv så tror jeg ikke på dem. Jeg er overbevist om at aftalen med både Ajax og de ligt er på plads men at det tager længere tid end forventet pga raiola som virkelig forsøger at malke koen. Det skal nok komme på plads men det kan komme til at tage tid.

Omkring griez så er den hjemme. Både pep og tuchel har sagt at de ikke går efter ham mens Simeone nævnte os i forbindelse med griez. Men den kommer først på plads efter 1 juli hvor hans frikøbs falder. Der vil være en masse rygter om alle mulige klubber fordi det kommer til at tage tid men det er bs. Griez bliver barcaspiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg synes det er så fedt at vi har købt De Jong :glad:
Men jeg synes altså vi mangler en kreativ spiller på midten også, som kan lave assist og farlige afleveringer på den sidste tredjedel. Der ser jeg kun vi har Alena, men det er på sigt, han er lang fra at være færdigudviklet.

Kunne vi ikke også sælge Suarez sammen med Coutinho, Rakitic, Umtiti, Rafinha, Gomes, Cillessen og Denis,
og så købe Eriksen sammen med Griez, De Ligt og en VB, en reserve målmand oveni købet af De Jong :idea:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Det irriterer mig med de ligt. Hvis man ser på alle rygterne om at han overvejer andre klubber, vil have flere penge osv så tror jeg ikke på dem. Jeg er overbevist om at aftalen med både Ajax og de ligt er på plads men at det tager længere tid end forventet pga raiola som virkelig forsøger at malke koen. Det skal nok komme på plads men det kan komme til at tage tid.

Omkring griez så er den hjemme. Både pep og tuchel har sagt at de ikke går efter ham mens Simeone nævnte os i forbindelse med griez. Men den kommer først på plads efter 1 juli hvor hans frikøbs falder. Der vil være en masse rygter om alle mulige klubber fordi det kommer til at tage tid men det er bs. Griez bliver barcaspiller.
Altså jeg håber ved gud du har ret. Men transfer markedet de seneste år har snart lært en man ikke skal tage glæderne på forskud før klubben selv melder det officielt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig kan man aldrig være sikker! Jeg er det dog alligevel ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster