Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Pique: Tweet was nothing official, it doesn't depend on me. Only Ney can say what will happen, but I hope he stays.
ique: Personal opinion from conversations I’ve had with him. It’s my intuition.
Pique: I try to explain to Neymar, as a teammate and a friend, the situation he’s in.
Pique: I would say don't go to a league which, with all due respect, is not as good.
Mascherano: It's a personal decision for Ney. What Pique says is what everyone is feeling because of Ney's quality & character.
Mascherano: Has Leo Messi spoke with Ney? We've all had a little chat with him because it's the group's desire that Ney stays with us.
Så Piqué's tweet var altså ikke noget officielt, mere et personligt håb/holdning?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Pique har lært at Trump. Han håber, føler og mener også en masse, hvor man skulle tro det var officielle udmeldinger.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af abx »

Uskarp Suarez og mere bagudsøgende Messi.

Hvem fanden skal skabe noget oppe foran !?
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Bekræftet at Ney har et officielt bud fra PSG...
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bla bla bla. Pique smækker ikke sådan noget op uden Ney har været med på ideen... Jeg tager det stadig som at han bliver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Nu ligger den i hvert fald på Neymar. Mon det virkelig er derfor, at klubben skruer op, for jagten på Cou?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Der var rygter om coutinho længe før det her fis. Jeg ved godt at der er et lille crew på twitter der har gang i at presse ideen ned i halsen på alt og alle men det handler nok nærmere om at verratti ikke kan hentes og man nu går til plan b.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Ponte »

Piquénbauer skrev:Bla bla bla. Pique smækker ikke sådan noget op uden Ney har været med på ideen... Jeg tager det stadig som at han bliver.
På trods af at flertallet af os håber på det udfald, er det foruroligende udtalelser der peger kraftigt i retning af, at Piqué har handlet ret ensidigt på sin udmelding..
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg finder det nu ikke så foruroligende. Men vi må se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

Gid vi alle havde din evige optimisme, Piquenbauer ;-)
93' Iniesta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Pique er det tætteste vi kommer på neymar. Hans ord er 10 gange mere værd end alt det fis der flyver rundt i medierne. Så kan du kalde det for optimisme alt det du vil men piques kommentar er det tætteste vi kommer på noget vi faktisk kan stole på.

Jeg må desuden indrømme at jeg er ved at være godt træt af det her optimisme pladder. Det eneste jeg gør er at påpege at alt ikke er så pisse sort/hvidt som det bliver fremlagt herinde. Der er langt flere nuancer og vi er virkelig ikke så fucked som man skulle tro når man læser hvad der bliver skrevet rundt omkring.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alias-A »

Egentlig synes jeg meget af den kritik, der kommer herinde er både saglig og berettiget. Så jeg forstår ikke hvorfor du synes tingene bliver fremlagt sort/hvidt.
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg må desuden indrømme at jeg er ved at være godt træt af det her optimisme pladder. Det eneste jeg gør er at påpege at alt ikke er så pisse sort/hvidt som det bliver fremlagt herinde. Der er langt flere nuancer og vi er virkelig ikke så fucked som man skulle tro når man læser hvad der bliver skrevet rundt omkring.
Du skulle ikke have skrevet den sidste sætning. Den gik lidt imod formålet med dit indlæg.

Du kan jo ikke på den ene side overbevise os om, at du ikke er optimistisk anlagt, mens du på den anden side argumenterer for, at fremtiden er meget mere lys and vi andre giver udtryk for.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet herinde er at en stor del er hoppet på doom vognen - klubben gør intet godt, der bliver ikke købt de rigtige spillere og det er der ikke gjort længe, vores spillere er ikke gode nok, de unge er ikke gode nok, vi er ikke med økonomisk osv. Der er ingen nuancer overhovedet.

Og sikke da en gang vrøvl storken. Det kan ikke passe at man skal kaldes for jubeloptimist fordi man ikke mener at vi rykker ned i næste sæson (sat på spidsen). For sådan virker det nærmest når man læser herinde. ALT er noget lort. Men sådan er det jo ikke og det gør sgu ikke mig til en optimist at påpege det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg må desuden indrømme at jeg er ved at være godt træt af det her optimisme pladder. Det eneste jeg gør er at påpege at alt ikke er så pisse sort/hvidt som det bliver fremlagt herinde. Der er langt flere nuancer og vi er virkelig ikke så fucked som man skulle tro når man læser hvad der bliver skrevet rundt omkring.
Du skulle ikke have skrevet den sidste sætning. Den gik lidt imod formålet med dit indlæg.

Du kan jo ikke på den ene side overbevise os om, at du ikke er optimistisk anlagt, mens du på den anden side argumenterer for, at fremtiden er meget mere lys and vi andre giver udtryk for.
Puha, det er en svær en at løse...... Kunne det være folk var pessimister, og Piquenbauer bare var mere rolig anlagt? Det virker absolut mere plausibelt, end at han skulle være en jubeloptimist ligefrem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster