Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen ham kunne man også sagtens sælge. Faktum er dog vi skal have spillere ud og de jong (og MAtS) kan man sikkert få en del for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 5:00 pm
Jamen ham kunne man også sagtens sælge. Faktum er dog vi skal have spillere ud og de jong (og MAtS) kan man sikkert få en del for.
Faktum er også, at sælger man de to, skal man ud og have erstatninger og hvor vil man finde dem på det niveau, de repræsenterer? Man kan næsten kun downgrade for de penge, der bliver talt om. 70 mio euro for FdJ og hvad? 40 mio for Ter Stegen? Hvor finder man erstatninger på det niveau til den pris? Dertil, man sælger to fra startopstillingen, som man ikke har for mange af i forvejen og som man gerne skulle have forstærket, for den, man har nu, er ikke nok. Det er ikke nok at tænke i bredde spillere. Det vil selvfølgelig hjælpe, men man skal ud og have mindst to der går direkte ind og hæver niveauet, mens de breddespillere man henter, gerne skule kunne presse startelleveren langt mere, end de 10-15 stykker man gerne skulle af med.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Yderligere fire, man skal tænke ind i kabalen :crazy:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

One of Barcelona's problems is the financial fair play. Currently, Barça's salary margin is - €144m and it could be even worse in the coming weeks.


@sport
These are the strategies that Barcelona is following to solve the financial fair play situation:

- CVC deal.
- The sale of 49% of Barça Studios.
- BLM market.
- Sell players.


@sport
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

[@ferrancorreas🥇] | Xavi wants at least two competitive players for each position in the squad from next season. The club is already working on it.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
man apr 25, 2022 5:14 pm
Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 5:00 pm
Jamen ham kunne man også sagtens sælge. Faktum er dog vi skal have spillere ud og de jong (og MAtS) kan man sikkert få en del for.
Faktum er også, at sælger man de to, skal man ud og have erstatninger og hvor vil man finde dem på det niveau, de repræsenterer? Man kan næsten kun downgrade for de penge, der bliver talt om. 70 mio euro for FdJ og hvad? 40 mio for Ter Stegen? Hvor finder man erstatninger på det niveau til den pris? Dertil, man sælger to fra startopstillingen, som man ikke har for mange af i forvejen og som man gerne skulle have forstærket, for den, man har nu, er ikke nok. Det er ikke nok at tænke i bredde spillere. Det vil selvfølgelig hjælpe, men man skal ud og have mindst to der går direkte ind og hæver niveauet, mens de breddespillere man henter, gerne skule kunne presse startelleveren langt mere, end de 10-15 stykker man gerne skulle af med.
Du har ret i forhold til Ter stegen. Det ville pludselig hedde pena og tenas.

I forhold til de jong der mener jeg oprigtigt ikke at vi vil miste ret meget. Hvis overhovedet noget. Gavi, Kessie og Nico kan udfylde “tabet”. Spørgsmålet er om Gavi ikke alligevel ville tage pladsen snart.

Det ville være 70 plus som man så kunne købe for til starteren fremfor at tage sig til takke med gratis eller billige spillere. De 70 mio ville feks hjælpe os med lewan og raphinha.

Jeg kan bare ikke se hvordan man skulle kunne lykkes med den plan du “linker” til hvis ikke man sælger dyrt. Det er nok også derfor at oriol som har fingeren på pulsen faktisk melder om at man forsøger at sælge de Jong.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

I forhold til de jong der mener jeg oprigtigt ikke at vi vil miste ret meget. Hvis overhovedet noget. Gavi, Kessie og Nico kan udfylde “tabet”. Spørgsmålet er om Gavi ikke alligevel ville tage pladsen snart.
Du mener altså ikke, det vil være en downgrade at sælge FdJ uden erstatning?
Det ville være 70 plus som man så kunne købe for til starteren fremfor at tage sig til takke med gratis eller billige spillere. De 70 mio ville feks hjælpe os med lewan og raphinha
Men Raphinha vil så bare være 1:1 erstatning for Dembélé og man vil ikke have styrket startopstillingen, umiddelbart. Lewa vil være en opgradering, men det vil også være penge ud i havet, hvis ikke holdet fremstår stærkere all over. Han er ikke en spiller, der hjælper Barca med de massive defensive problemer , man har. Det er endnu en 34 årig til samlingen. Jeg så hellere, man gik efter et andet rygte, Jesus fra City.
Jeg kan bare ikke se hvordan man skulle kunne lykkes med den plan du “linker” til hvis ikke man sælger dyrt. Det er nok også derfor at oriol som har fingeren på pulsen faktisk melder om at man forsøger at sælge de Jong
Jeg skal ikke udelukke ledelsen kigger på muligheden for at sælge de Jong og det har jeg heller ikke som sådan noget imod, som jeg nævnte tideligere. Men hvis man gør, så skal det være for at hente en spiller ind, der kan rykke truppen i den rigtige retning, ikke tilbage.

Hvilken plan er det, du mener? Jeg har postet et par stykker vist nok :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Du mener altså ikke, det vil være en downgrade at sælge FdJ uden erstatning?
Vi har en erstatning i gavi. Og Kessie kommer også til. Nico er der også.
Men Raphinha vil så bare være 1:1 erstatning for Dembélé og man vil ikke have styrket startopstillingen, umiddelbart. Lewa vil være en opgradering, men det vil også være penge ud i havet, hvis ikke holdet fremstår stærkere all over. Han er ikke en spiller, der hjælper Barca med de massive defensive problemer , man har. Det er endnu en 34 årig til samlingen. Jeg så hellere, man gik efter et andet rygte, Jesus fra City.
En 1:1 erstatning med lavere løn og mindre ballade omkring sig. Og forhåbentligt en fodboldiq der er lidt over dembs så han ikke har 58 dårlige beslutninger pr 1 god.

Enig omkring lewan. Jeg er overbevist om at han vil bombe men jeg vil også hellere Jesus. Eller lautaro (ham har vi ikke råd til).

Men ok med lewan på banen i går havde vi scoret 2-3 kasser.
Jeg skal ikke udelukke ledelsen kigger på muligheden for at sælge de Jong og det har jeg heller ikke som sådan noget imod, som jeg nævnte tideligere. Men hvis man gør, så skal det være for at hente en spiller ind, der kan rykke truppen i den rigtige retning, ikke tilbage.
Enig og det tror jeg også er tanken. Det er sådan ca også det eneste jeg har argumenteret for.

Omkring planerne så synes jeg alle nævner at der skal sælges spillere. Hvis en spiller som de jong ikke er på markedet så kan jeg bare ikke se os tjene ret meget på salg. Der er selvfølgelig også lønmæssige forhold men jeg ved ikke om det er nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 2:08 pm
Han er kun god når holdet præsterer. Ellers falder han sammen, slår ud med armene og trækker sig. Og så er han ikke def midt men cm hvor vi allerede har gavi og pedri.

Jeg ville uden tvivl sælge. Vi får Kessie ind der er dårligere men kan spille samme rolle som sub. Det samme kan Nico. Og med de Jong pengene kan vi kigge på vores backer og hente en i stedet for demb (der også skal væk).
Han har en mærkværdig attitude, og har haft det siden Koeman blev fyret.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 6:01 pm
Du mener altså ikke, det vil være en downgrade at sælge FdJ uden erstatning?
Vi har en erstatning i gavi. Og Kessie kommer også til. Nico er der også.
Men Raphinha vil så bare være 1:1 erstatning for Dembélé og man vil ikke have styrket startopstillingen, umiddelbart. Lewa vil være en opgradering, men det vil også være penge ud i havet, hvis ikke holdet fremstår stærkere all over. Han er ikke en spiller, der hjælper Barca med de massive defensive problemer , man har. Det er endnu en 34 årig til samlingen. Jeg så hellere, man gik efter et andet rygte, Jesus fra City.
En 1:1 erstatning med lavere løn og mindre ballade omkring sig. Og forhåbentligt en fodboldiq der er lidt over dembs så han ikke har 58 dårlige beslutninger pr 1 god.

Enig omkring lewan. Jeg er overbevist om at han vil bombe men jeg vil også hellere Jesus. Eller lautaro (ham har vi ikke råd til).

Men ok med lewan på banen i går havde vi scoret 2-3 kasser.
Jeg skal ikke udelukke ledelsen kigger på muligheden for at sælge de Jong og det har jeg heller ikke som sådan noget imod, som jeg nævnte tideligere. Men hvis man gør, så skal det være for at hente en spiller ind, der kan rykke truppen i den rigtige retning, ikke tilbage.
Enig og det tror jeg også er tanken. Det er sådan ca også det eneste jeg har argumenteret for.

Omkring planerne så synes jeg alle nævner at der skal sælges spillere. Hvis en spiller som de jong ikke er på markedet så kan jeg bare ikke se os tjene ret meget på salg. Der er selvfølgelig også lønmæssige forhold men jeg ved ikke om det er nok.
Enig, Gavi og Nico bliver kun bedre. Kessie er erstatningen, vi glemmer også Pablo Torre. Raphinha er bedre end Demb, sådan er det bare, prøv at kom med et reelt argument imod det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Vi har en erstatning i gavi. Og Kessie kommer også til. Nico er der også.
Men selv med så stort et talent som Gavi, for han er virkelig altså et kæmpe talent og måske det største i Barca siden Messi, så vil man downgrade på den korte bane. Nico er sat lidt tilbage og han når i hvert fald ikke det niveau, det første år, mens Kessie er en anden type, som derfor aldrig opnår det. Dertil vil ingen af de tre på kort eller mellemlang sigt gøre noget der, hvor det virkekligt gør ondt. På DM.
En 1:1 erstatning med lavere løn og mindre ballade omkring sig. Og forhåbentligt en fodboldiq der er lidt over dembs så han ikke har 58 dårlige beslutninger pr 1 god.
Men lad os nu ikke glemme, Dembélé assisterer ca. én gang pr. kamp. På samme måde som Messi scorede ca. én gang pr 75 min, så er det altså ikke noget, man bare går ud og erstatter, selvom så kollektivet profiterer af det, hvilket heller ikke som sådan er en selvfølge. Barca står til at have scoret det færreste antal mål i ualmindelige tider i denne sæson. En Dembélé exit vil ikke gavne denne negative tendens.
Enig og det tror jeg også er tanken. Det er sådan ca også det eneste jeg har argumenteret for.
Men ingen af de handler, der er nævnt, vil have sådan en impact, måske, med streg under måske, med undtagelse af Lewa. Han hjælper så bare på ingen som helst måde der, hvor Barca har størst problemer. Jeg vedholder, når man nu ikke kan få fat i Haaland, så er DM og CB der(udover RB som alligevel skal styrkes), hvor man vil opnå den størst mulige effekt, at handle ind til startopstillingen. Altså virkelige kvalitetsspillere, der enten kan gå direkte ind, eller som har potentiale til at blive generationsspillere. Det vil løfte holdet til nye højder og et tab af de Jong vil være til at overse.

Man skal adressere det problem, der ligger i den manglende fysiske formåen. Det kan ikke være tydeligere, efter endnu engang at blive kuet på det skammeligste, denne gang hjemme mod Vallecano. Det var jo rystende at se Barca´s spillere slå op i banen, som de gjorde i går i førstehalvleg. Ja, ja, så kan vi da godt sidde og slå os lidt i tøjet over manglende kort, frispark og straffe, men faktum er, Barca for helvede bare kunne have spillet fodbold og så smadre igennem dem. Ligesom man gjorde i en måneds tid med gode resultater. Én måned er bare ikke nok. Faktisk rækker det som en skrædder i helvede og truppen er bare slet ikke stærk nok til at gøre det en hel sæson igennem. Den er simpelthen for svag.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man apr 25, 2022 7:21 pm
Vi har en erstatning i gavi. Og Kessie kommer også til. Nico er der også.
Men selv med så stort et talent som Gavi, for han er virkelig altså et kæmpe talent og måske det største i Barca siden Messi, så vil man downgrade på den korte bane. Nico er sat lidt tilbage og han når i hvert fald ikke det niveau, det første år, mens Kessie er en anden type, som derfor aldrig opnår det. Dertil vil ingen af de tre på kort eller mellemlang sigt gøre noget der, hvor det virkekligt gør ondt. På DM.
En 1:1 erstatning med lavere løn og mindre ballade omkring sig. Og forhåbentligt en fodboldiq der er lidt over dembs så han ikke har 58 dårlige beslutninger pr 1 god.
Men lad os nu ikke glemme, Dembélé assisterer ca. én gang pr. kamp. På samme måde som Messi scorede ca. én gang pr 75 min, så er det altså ikke noget, man bare går ud og erstatter, selvom så kollektivet profiterer af det, hvilket heller ikke som sådan er en selvfølge. Barca står til at have scoret det færreste antal mål i ualmindelige tider i denne sæson. En Dembélé exit vil ikke gavne denne negative tendens.
Enig og det tror jeg også er tanken. Det er sådan ca også det eneste jeg har argumenteret for.
Men ingen af de handler, der er nævnt, vil have sådan en impact, måske, med streg under måske, med undtagelse af Lewa. Han hjælper så bare på ingen som helst måde der, hvor Barca har størst problemer. Jeg vedholder, når man nu ikke kan få fat i Haaland, så er DM og CB der(udover RB som alligevel skal styrkes), hvor man vil opnå den størst mulige effekt, at handle ind til startopstillingen. Altså virkelige kvalitetsspillere, der enten kan gå direkte ind, eller som har potentiale til at blive generationsspillere. Det vil løfte holdet til nye højder og et tab af de Jong vil være til at overse.

Man skal adressere det problem, der ligger i den manglende fysiske formåen. Det kan ikke være tydeligere, efter endnu engang at blive kuet på det skammeligste, denne gang hjemme mod Vallecano. Det var jo rystende at se Barca´s spillere slå op i banen, som de gjorde i går i førstehalvleg. Ja, ja, så kan vi da godt sidde og slå os lidt i tøjet over manglende kort, frispark og straffe, men faktum er, Barca for helvede bare kunne have spillet fodbold og så smadre igennem dem. Ligesom man gjorde i en måneds tid med gode resultater. Én måned er bare ikke nok. Faktisk rækker det som en skrædder i helvede og truppen er bare slet ikke stærk nok til at gøre det en hel sæson igennem. Den er simpelthen for svag.
Så AC er ikke nok som CB? Hvem ville du hente som DM og RB realistisk?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Men selv med så stort et talent som Gavi, for han er virkelig altså et kæmpe talent og måske det største i Barca siden Messi, så vil man downgrade på den korte bane. Nico er sat lidt tilbage og han når i hvert fald ikke det niveau, det første år, mens Kessie er en anden type, som derfor aldrig opnår det. Dertil vil ingen af de tre på kort eller mellemlang sigt gøre noget der, hvor det virkekligt gør ondt. På DM.
På DM? De jong spiller ikke DM. Han er cm og der er nævnte spillere tæt på i forhold til de jongs nuværende og meget svingende niveau.

Omkring DM så kan vi ligeså vel satse på de nye da de jong ikke har vist nogle egenskaber overhovedet som kan bruges som DM. Han er totalt ubeskrevet på den position i forhold til Barca og vores system.
Men lad os nu ikke glemme, Dembélé assisterer ca. én gang pr. kamp. På samme måde som Messi scorede ca. én gang pr 75 min, så er det altså ikke noget, man bare går ud og erstatter, selvom så kollektivet profiterer af det, hvilket heller ikke som sådan er en selvfølge. Barca står til at have scoret det færreste antal mål i ualmindelige tider i denne sæson. En Dembélé exit vil ikke gavne denne negative tendens.
På papiret ser det muligvis fint ud men os der ser kampene ved også at demb har ufatteligt mange udfald i løbet af en kampe. Elendige beslutninger på elendige beslutninger og så med et eller andet flot ud af ingenting. Jeg ser ham stadig som et enormt fremmedlegeme der ikke har den rette forståelse for spillet. Og her snakker jeg ikke engang hans tendenser udenfor banen.

Samtidig er han vel selv ved at tvinge klubben til at reagerer og så må man se med raphinha. Jeg ved ikke hvad man ellers skal gøre? Give demb en enorm kontrakt?
Men ingen af de handler, der er nævnt, vil have sådan en impact, måske, med streg under måske, med undtagelse af Lewa. Han hjælper så bare på ingen som helst måde der, hvor Barca har størst problemer. Jeg vedholder, når man nu ikke kan få fat i Haaland, så er DM og CB der(udover RB som alligevel skal styrkes), hvor man vil opnå den størst mulige effekt, at handle ind til startopstillingen. Altså virkelige kvalitetsspillere, der enten kan gå direkte ind, eller som har potentiale til at blive generationsspillere. Det vil løfte holdet til nye højder og et tab af de Jong vil være til at overse.
Ja og det er man vel fint klar over. Men det kræver penge. Penge man ikke har. Og der giver det mening at ofre de jong.
Man skal adressere det problem, der ligger i den manglende fysiske formåen. Det kan ikke være tydeligere, efter endnu engang at blive kuet på det skammeligste, denne gang hjemme mod Vallecano. Det var jo rystende at se Barca´s spillere slå op i banen, som de gjorde i går i førstehalvleg. Ja, ja, så kan vi da godt sidde og slå os lidt i tøjet over manglende kort, frispark og straffe, men faktum er, Barca for helvede bare kunne have spillet fodbold og så smadre igennem dem. Ligesom man gjorde i en måneds tid med gode resultater. Én måned er bare ikke nok. Faktisk rækker det som en skrædder i helvede og truppen er bare slet ikke stærk nok til at gøre det en hel sæson igennem. Den er simpelthen for svag.
Hvad er det du forventer? Jeg synes du er gået fra at det er en proces til at vi er fucked siden Frankfurt. Selvfølgelig er truppen ikke hvor den skal være og selvfølgelig er der ekstremt meget arbejde der skal gøres. Det tror jeg alle er klar over? Det er sådan ca hele pointen med ideen om at sælge de jong - at få økonomien til at man kan forstærke så meget som muligt. Vi kommer ikke til at kunne gøre truppen perfekt til sommer. Det kommer til at tage et par år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Så AC er ikke nok som CB?
Nej, jeg synes, man skal sige farvel og mange, mange, mange, gange tak, legende og alt det der, til Piqué og så hente noget der kan duellere ordentligt i forsvaret. Hurtighed, duelstyrke, styrke i luftrummet osv. Én, der kan tage en spiler ud af spillet fysisk.
Hvem ville du hente som DM og RB realistisk?
Jeg skal ikke kunne sige, hvad der er realistisk. Jeg vil dog sige, hvis man får lukket de aftaler om kapitalindskud og får solgt godt ud af overskudslageret, så bør der rum til at investere de 100-150 mio euro, som man var klar til at sende ind i en Haaland handel, på andre spillere.

Der ville jeg personligt kigge mod Tchouaméni og Bremer og så ville jeg gøre en større indsats for at hente Mazraoui. Men det er, hvad jeg ville gøre. Der kan være andre, der kan opfylde nogle af de samme kriterier. De tre vil koste ca det samme som Haaland. Ca. 100 mio euro i transfer og 40 mio euro i bruttoløn + sign ons.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hurtighed, duelstyrke, styrke i luftrummet osv. Én, der kan tage en spiler ud af spillet fysisk.
Altså en til araujo. Hvad gør vi så når vi ikke få bolden væk fra forsvaret som mod rayo?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 59 gæster