Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Champione skrev:
tors apr 21, 2022 8:58 am
Piquénbauer skrev:
tors apr 21, 2022 8:00 am
Nu hvor haaland tager til city så burde vi forsøge os med Jesus. Han kommer i overskud og kan sikkert hentes for fornuftige penge. Jeg tror han kunne blive god med fast tid som angriber.
Hell no. Er nok en grund til Pep hellere vil bruge Foden, Sterling, KDB og Ederson foran Jesus på 9'eren.
Ja, det er der formentligt. Men Pep kan man altså ikke regne helt med - det er feinschemkeri med stort F, som han udføre i City. Personligt forstår jeg det ikke - jeg syntes, at han spiller en fin omgang fodbold, når han spiller.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Hvorfor skal vi hente en top angriber pt? Vi har SÅ mange det er fuldstændigt åndsvagt? Skal vi ikke lige slappe af og måske komme af med noget dead wood først?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det er sku lidt svært det her med en 9’er. Jeg er af den holdning at en 9’er fra anden hylde, måske skulle omprioriteres til forstærkninger andre steder.

En top 9’er er en anden sag, men sådan en får vi næppe..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Antimadridista skrev:
tors apr 21, 2022 2:31 pm
Det er sku lidt svært det her med en 9’er. Jeg er af den holdning at en 9’er fra anden hylde, måske skulle omprioriteres til forstærkninger andre steder.

En top 9’er er en anden sag, men sådan en får vi næppe..
Ham Lewandowski er nok bedste bud på en mega forstærkning.
Jeg er sgu mere omkring ham AC, hvis den signing er på plads - han har virkelig set svag ud i dette forår - og skubber til hele lønhierakiet (Araujo forlængelse og lidt øf i truppen omkring de nye højtlønnede frie transfers).

Pique, Araujo, Garcia, Lenglet bør være en fin trup, hvor sidstnævnte er længest fra spilletid. Alternativt Mingueza, hvis Lenglet har gode indgående bud.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
tors apr 21, 2022 3:01 pm
Antimadridista skrev:
tors apr 21, 2022 2:31 pm
Det er sku lidt svært det her med en 9’er. Jeg er af den holdning at en 9’er fra anden hylde, måske skulle omprioriteres til forstærkninger andre steder.

En top 9’er er en anden sag, men sådan en får vi næppe..
Ham Lewandowski er nok bedste bud på en mega forstærkning.
Jeg er sgu mere omkring ham AC, hvis den signing er på plads - han har virkelig set svag ud i dette forår - og skubber til hele lønhierakiet (Araujo forlængelse og lidt øf i truppen omkring de nye højtlønnede frie transfers).

Pique, Araujo, Garcia, Lenglet bør være en fin trup, hvor sidstnævnte er længest fra spilletid. Alternativt Mingueza, hvis Lenglet har gode indgående bud.
AC’s potentiale og styrker er bare væsentlig bedre end Lenglet og Mingueza, som jeg gerne så smutte. De er simpelthen ikke gode nok.
Håber AC blot er lidt trykket af uroen og kan finde sig selv igen..

Er også bange for at Lewan er lidt en hårdtpumpet And..?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
tors apr 21, 2022 3:01 pm
Antimadridista skrev:
tors apr 21, 2022 2:31 pm
Det er sku lidt svært det her med en 9’er. Jeg er af den holdning at en 9’er fra anden hylde, måske skulle omprioriteres til forstærkninger andre steder.

En top 9’er er en anden sag, men sådan en får vi næppe..
Ham Lewandowski er nok bedste bud på en mega forstærkning.
Jeg er sgu mere omkring ham AC, hvis den signing er på plads - han har virkelig set svag ud i dette forår - og skubber til hele lønhierakiet (Araujo forlængelse og lidt øf i truppen omkring de nye højtlønnede frie transfers).

Pique, Araujo, Garcia, Lenglet bør være en fin trup, hvor sidstnævnte er længest fra spilletid. Alternativt Mingueza, hvis Lenglet har gode indgående bud.
Du vil simpelthen ikke hente en CB? Du vil simpelthen rykke Lenglet tættere på spilletid? Jesus mand, vi kommer aldrig til at være et tophold igen, når vores fans ikke engang vil gøre vores elendige forsvar bedre. Jeg er enig i at AC er den forkerte. Lad os hente Rüdiger, han er blandt de bedste forsvarsspillere i verden. Ham og Araújo er der ingen der kommer forbi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Isageren skrev:
tors apr 21, 2022 5:02 pm
Champione skrev:
tors apr 21, 2022 3:01 pm
Antimadridista skrev:
tors apr 21, 2022 2:31 pm
Det er sku lidt svært det her med en 9’er. Jeg er af den holdning at en 9’er fra anden hylde, måske skulle omprioriteres til forstærkninger andre steder.

En top 9’er er en anden sag, men sådan en får vi næppe..
Ham Lewandowski er nok bedste bud på en mega forstærkning.
Jeg er sgu mere omkring ham AC, hvis den signing er på plads - han har virkelig set svag ud i dette forår - og skubber til hele lønhierakiet (Araujo forlængelse og lidt øf i truppen omkring de nye højtlønnede frie transfers).

Pique, Araujo, Garcia, Lenglet bør være en fin trup, hvor sidstnævnte er længest fra spilletid. Alternativt Mingueza, hvis Lenglet har gode indgående bud.
Du vil simpelthen ikke hente en CB? Du vil simpelthen rykke Lenglet tættere på spilletid? Jesus mand, vi kommer aldrig til at være et tophold igen, når vores fans ikke engang vil gøre vores elendige forsvar bedre. Jeg er enig i at AC er den forkerte. Lad os hente Rüdiger, han er blandt de bedste forsvarsspillere i verden. Ham og Araújo er der ingen der kommer forbi.
Tager blot højde for budgettet. Jeg er på ingen måde fan af elendige Lenglet. Men jeg foretrækker måske en dårligere fjerde mand i hierakiet, for at forstærke andetsteds. Tror faktisk Rudiger ligner Araujo for meget. Vi har brug for en leder dernede - og der har jeg mine tvivl omkring ham. Men han er imo en bedre udgave af Araujo. Fysisk udøvende forsvar, men som har brug for styring omkring sig. Derfor er Araujo langt bedre med Pique, end uden.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are lining up a move for Manchester City striker Gabriel Jesus.

Gabriel is keen to leave the Premier League champions with Barcelona interested in snapping him up, says Lance.

He has been at Man City since 2017 and has been in and out of the starting line-up this season.

The 25-year-old forward has scored seven goals and registered 11 assists this season.

However, he could leave this summer with Barcelona eyeing a possible £25million move.

Barcelona manager Xavi is keen to re-build his squad and sign younger players.

He would join his former teammate Ferran Torres at the Catalan giants as well as ex-Arsenal captain Pierre-Emerick Aubameyang forming a potentially exciting front three.

- Tribal Football

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Erik ten Hag wants Frenkie De Jong to upgrade his midfield at United. He has around € 250M to bolster his team.
Barcelona got Frenkie for € 75M + €11M variables. He has a release clause of € 400M as of now.

[SPORT]

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Michman skrev:
tors apr 21, 2022 1:15 pm
Hvorfor skal vi hente en top angriber pt? Vi har SÅ mange det er fuldstændigt åndsvagt? Skal vi ikke lige slappe af og måske komme af med noget dead wood først?
Har vi ikke kun to, hvor den ene er på lån (de Jong)?

Depay, Braithwaite kan vel ikke betegnes som 9`ere.

Alle udover Auba har vel indset, at de er med på et meget yderligt mandat..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Som jeg har forstået det, er Adama, Bratih, Luuk og Depay alle på vej ud ad døren. Det er hvad rygterne siger i hvert fald.

Derudover er der nu mange rygter om Jesus og Lewan. Begge ville være kvalitetstilføjelser, om end sidstnævnte naturligvis ikke er den langsigtede løsning.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1491
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 400 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »


VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Rüdiger meldes tæt på Real nu. Fabrizio Romano har også meldt den, det plejer at holde stik.

29 år, taler ikke spansk og meget agressiv anlagt hvilket godt kan blive et problem med den spanske dommerstand. Kæmpe gamble uagtet hvem der måtte løbe med ham.

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SIOUX skrev:
lør apr 23, 2022 3:39 pm
Oh hell no...

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -gavi.html
No Way!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1120 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
lør apr 23, 2022 5:59 pm
SIOUX skrev:
lør apr 23, 2022 3:39 pm
Oh hell no...

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -gavi.html
No Way!!
De skal bare holde schnitzlerne væk, skal de!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster