Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man jul 19, 2021 6:26 pm
Den er død. Barca har droppet handlen fuldstændig ifølge flere journalister. Barca ville have penge oveni og det ville atm ikke. Samtidig mener nogle at atm heller ikke ville betale hele lønnen.

Så vi er tilbage hvor vi startede.
Pis.
Hvad pokker er der så af muligheder? Jeg tænker ikke, at der er mange klubber derude, der har råd til Griezz og de der er, er formentlig ikke interesserede i at købe.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça plan to sell Lenglet, Dest and Umtiti in the next few days when economically satisfactory offers arrive for the three.

Sport

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se os sælge ham.

Og hvorfor pokker vil man nu sælge dest? Han har ikke været alt for god men han er et ungt talent! At sende trincao videre var dumt men at smide dest med ville være idiotisk.

Det stinker af desperation.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Det er nemlig dét, det gør. Dest har ikke just været flyvende i alle kampe, men man har kunnet ane potentialet, og jeg antager, at de fleste er enige i, at det er alt, alt for tidligt at kaste håndklædet i ringen.
Robert Zimmerman

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Det lyder desperat, men vi er vel ret beset også ret desperate.
Saul handelen var jo perfekt i vores situation, men symptomatisk så har den nuværende ledelse undervurderet hvilken lorte situation vi er i, og overvurderet vores egen forhandlingsposition.
Uagtet om Dest snakken er korrekt, så bliver situation mere desperat, som dagene skrider frem.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Fuldstændig håbløst at sende Dest væk. Tror jeg næsten ikke på har hold i virkeligheden (fingers crossed).
I så fald skal det være en udlejning, ligesom Trinaco, selvom jeg er enig med Piquénbauer i, at selv det var lidt fjollet.

Jeg frygter mest, at det ender med at de 4 signings ikke er gyldige, når sæsonen starter.
Og med det in mente, forstår jeg slet ikke, hvad jeg læste på siden her den anden dag, at Koeman ønsker sig 3 forstærkninger yderligere. Laporta må have et es i ærmet i form af en gigantisk sponsor-aftale, som kan redde hele situationen.

Måske vi allerede nu skal vænne os til tanken om, at Camp Nou får udlejet sit navn et par år?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville ikke have det store problem med det. Hvis man vil følge med i moderne bold så må man bide i det sure æble og indgå den form for aftaler…

Men jeg har svært ved at se hvorfor vi ikke se flere spillere forlade klubben. Og hvorfor pokker man ikke fik kørt saul/griez handlen igennem. Der skal simpelthen til at ske noget. Vi har alt for mange spillere som skal væk og spillere som jeg egentlig ikke ville have det store problem med blev sendt væk gratis eller for et lille beløb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Braithwaite has not made a final decision on his future so far and isn’t in a rush, but NO scenario is ruled out by the player. As of today, a move to England seems to be the most likely scenario — with West Ham & Wolves eyeing his situation.
Godt eksempel. Hvorfor er den ikke allerede lukket? Han burde allerede nu vide at han ikke kommer til at spille for Barca og efter et fint em burde han være solgt. De engelske klubber har en fin økonomi på trods af Covid og en handel kunne sagtens være lukket.

Vi har alt for mange problemer med det her.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man jul 19, 2021 9:25 pm
Braithwaite has not made a final decision on his future so far and isn’t in a rush, but NO scenario is ruled out by the player. As of today, a move to England seems to be the most likely scenario — with West Ham & Wolves eyeing his situation.
Godt eksempel. Hvorfor er den ikke allerede lukket? Han burde allerede nu vide at han ikke kommer til at spille for Barca og efter et fint em burde han være solgt. De engelske klubber har en fin økonomi på trods af Covid og en handel kunne sagtens være lukket.

Vi har alt for mange problemer med det her.
Klynker du ikke lige lovlig meget? Hvis man ser på, hvad der er nået på relativ kort tid, så er det altså ikke småting. Markedet er åbent i endnu, så man skal nok nå at komme af med lagt de fleste af de spillere, der skal ud. Lige præcis, hvordan kabalen kommer til at se ud, afhænger af markedet og som der blev sagt efter sæsonen, så er alt til salg, pånær en meget lille gruppe. Mht MB, så er han jo stadig på ferie og markedet er først lige begyndt at vågne efter EM, så ro på, han skal nok komme afsted.

Grizmann er en anden sag og han ryger kun, hvis tallene går op og det gjorde de tilsyneladende ikke i en handel med Altetico og Saul.

Dest er en mulighed, man holder åben, hvis der kommer et godt bud. Man har tre HB´s, så at sælge en af dem, vil være logisk og jeg ser hellere, det bliver Dest, end det bliver Emerson, selvom Roberto vil være at foretrække. Alle tre hører dog til kategorien af undværlige, så man må vente og se.

Pjanic, Umtiti og Coutinho er de vigtigste at komme af med og det vidste man på forhånd ville blive svært og man skal længere hen på vinduet, før det man får resultater med dem. Der er i hvert fald muligheder med dem og der bliver nok flere, efterhånden som vinduet skrider frem. Lejeaftaler kan vise sig at være den bedste løsning her og nu og så må man se igen til næste sommer.

Alt i alt, så går meget som planlagt og selvom man nok gerne hade set et salg eller to mere, end det er blevet til, så går det nogenlunde, som man havde regnet med. Man har fået en aftale med Messi, som blot venter på underskrift. Man har fået styr på finanserne, således man kan komme videre. Man har gang i sponsor aftaler. Man har fået grønt lys til Espai Barca. Man er i gang med lønregulering. Det ser kort sagt ud til at der bliver arbejdet på højtryk hele vejen rundt, så nu gælder det om at have is i maven og spille de kort, man har på hånden på markedet, på bedst mulige måde.

Som jeg sagde efter sæsonen, så er der kun en håndfuld spillere, der er vigtige for fremtiden, resten er til salg for rette pris. Det er La Masia og de mange talenter, der kommer frem lige nu, der skal redde Barca på den lange bane og så Messi på den korte. Grizmann og alle de andre er blot brikker i et puslespil, efterlad af den tideligere administration, der ikke går op og som skal afvikles efter bedste evne.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona’s bad economic situation is well known among other clubs. One of those, Bayern Munich, are interested in Sergino Dest and have already made contact with Barça over the American, who they almost signed before Barça snatched him up last summer. They are also interested in Sergi Roberto and Emerson Royal if they can’t get Dest. [RAC1]

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
tirs jul 20, 2021 12:24 am
Piquénbauer skrev:
man jul 19, 2021 9:25 pm
Braithwaite has not made a final decision on his future so far and isn’t in a rush, but NO scenario is ruled out by the player. As of today, a move to England seems to be the most likely scenario — with West Ham & Wolves eyeing his situation.
Godt eksempel. Hvorfor er den ikke allerede lukket? Han burde allerede nu vide at han ikke kommer til at spille for Barca og efter et fint em burde han være solgt. De engelske klubber har en fin økonomi på trods af Covid og en handel kunne sagtens være lukket.

Vi har alt for mange problemer med det her.
Klynker du ikke lige lovlig meget? Hvis man ser på, hvad der er nået på relativ kort tid, så er det altså ikke småting. Markedet er åbent i endnu, så man skal nok nå at komme af med lagt de fleste af de spillere, der skal ud. Lige præcis, hvordan kabalen kommer til at se ud, afhænger af markedet og som der blev sagt efter sæsonen, så er alt til salg, pånær en meget lille gruppe. Mht MB, så er han jo stadig på ferie og markedet er først lige begyndt at vågne efter EM, så ro på, han skal nok komme afsted.

Grizmann er en anden sag og han ryger kun, hvis tallene går op og det gjorde de tilsyneladende ikke i en handel med Altetico og Saul.

Dest er en mulighed, man holder åben, hvis der kommer et godt bud. Man har tre HB´s, så at sælge en af dem, vil være logisk og jeg ser hellere, det bliver Dest, end det bliver Emerson, selvom Roberto vil være at foretrække. Alle tre hører dog til kategorien af undværlige, så man må vente og se.

Pjanic, Umtiti og Coutinho er de vigtigste at komme af med og det vidste man på forhånd ville blive svært og man skal længere hen på vinduet, før det man får resultater med dem. Der er i hvert fald muligheder med dem og der bliver nok flere, efterhånden som vinduet skrider frem. Lejeaftaler kan vise sig at være den bedste løsning her og nu og så må man se igen til næste sommer.

Alt i alt, så går meget som planlagt og selvom man nok gerne hade set et salg eller to mere, end det er blevet til, så går det nogenlunde, som man havde regnet med. Man har fået en aftale med Messi, som blot venter på underskrift. Man har fået styr på finanserne, således man kan komme videre. Man har gang i sponsor aftaler. Man har fået grønt lys til Espai Barca. Man er i gang med lønregulering. Det ser kort sagt ud til at der bliver arbejdet på højtryk hele vejen rundt, så nu gælder det om at have is i maven og spille de kort, man har på hånden på markedet, på bedst mulige måde.

Som jeg sagde efter sæsonen, så er der kun en håndfuld spillere, der er vigtige for fremtiden, resten er til salg for rette pris. Det er La Masia og de mange talenter, der kommer frem lige nu, der skal redde Barca på den lange bane og så Messi på den korte. Grizmann og alle de andre er blot brikker i et puslespil, efterlad af den tideligere administration, der ikke går op og som skal afvikles efter bedste evne.
Peger det ikke lidt modsat dine tidligere indlæg, hvor du har indikeret, at Laporta har totalt styr på situationen?

Hvis dette er en situation i kontrol - så vil jeg gerne se kaos hos dig!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det gør jeg virkelig ikke. Man skal tværtimod nærmest være en del af laportas pr team for at mene at dette vindue går efter planen. Det stinker af desperation og random handler. I dag har vi den 20 juli og pjanic, umtiti, Martin, Griez, lenglet, Roberto, Cou osv er stadig i truppen. Det eneste vi har formået er at sende en masse (unge) spillere væk uden rigtigt at have tjent penge… Det skulle ikke undre mig hvis du næste salg vi ser er dest og ilaix. Og det selvom vi er ved at lave et generationsskifte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are pushing Manchester United to accept a swap proposal for Donny van de Beek.

The Holland midfielder has been offered to Barca by agents as an alternative to Gini Wijnaldum, who snubbed the Blaugrana for PSG when leaving Liverpool this summer.

Barca do not have the finances to cough up a fee for Van de Beek and instead are proposing a swap with United.

Mundo Deportivo says France defender Samuel Umtiti has been offered to United.

Knowing they're attempting to close a deal for Real Madrid stopper Raphael Varane, Barca have raised the prospect with United of taking Umtiti as an alternative.

Tribal Football

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

And.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Der bliver godt nok skudt til alle vinde med Griezmann og byttehandler. Nu er det Dybala. I går var det Pogba. Med alt respekt, så ser jeg ikke grunden til at hente Dybala. Han spiller endnu mere Messi position end Griezmann.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster