Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan finde 75 mio grunde til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg synes helt ærligt ikke at 4 mio er tosset. Det er ca det samme Arthur får... Men man var nok klar til at gå op på 6 mio. Tror dog ikke han ville kunne få meget mere når han oveni koster 75 mio. Vi kan bare ikke følge med klubber som psg. Slet ikke når vi har Messi og suarez der vel tilsammen tager omkring 1/3 af vores budget.
Startede Umtiti ikke på 40m dk! Dvs knap 5.5 m€. Imo er de jong mere profileret og generelt værdsat rundt omkring, end Umtiti var, da han blev købt. Syntes han er en bedre målestok end Arthur.
Jeg tror desuden Arthur, indenfor et års tid, får en forhøjelse hvis han fortsætter sin fantastiske udvikling. Jeg tror ikke nogen havde forventet Arthurs raketfart, hvilket gør hans løn lidt skæv måske.

Men ja, hvis man virkelig ønskede ham, var 6-7 m€ nok et minimum.
Kan man ikke få dem begge, ser jeg dog også helst at Ligt bliver hovedprioriteten.
Nu skal man selvfølgelig ikke tage alt hvad der står på nettet for gode vare men udfra det umiddelbart har fundet så tjener umtiti 75000 pund om ugen. Og det er efter hans nye kontrakt. Det er ikke så langt fra det man ville give de jong.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg synes helt ærligt ikke at 4 mio er tosset. Det er ca det samme Arthur får... Men man var nok klar til at gå op på 6 mio. Tror dog ikke han ville kunne få meget mere når han oveni koster 75 mio. Vi kan bare ikke følge med klubber som psg. Slet ikke når vi har Messi og suarez der vel tilsammen tager omkring 1/3 af vores budget.
Startede Umtiti ikke på 40m dk! Dvs knap 5.5 m€. Imo er de jong mere profileret og generelt værdsat rundt omkring, end Umtiti var, da han blev købt. Syntes han er en bedre målestok end Arthur.
Jeg tror desuden Arthur, indenfor et års tid, får en forhøjelse hvis han fortsætter sin fantastiske udvikling. Jeg tror ikke nogen havde forventet Arthurs raketfart, hvilket gør hans løn lidt skæv måske.

Men ja, hvis man virkelig ønskede ham, var 6-7 m€ nok et minimum.
Kan man ikke få dem begge, ser jeg dog også helst at Ligt bliver hovedprioriteten.
Nu skal man selvfølgelig ikke tage alt hvad der står på nettet for gode vare men udfra det umiddelbart har fundet så tjener umtiti 75000 pund om ugen. Og det er efter hans nye kontrakt. Det er ikke så langt fra det man ville give de jong.
Ok, ved ik hvor pokker jeg har mine løn beregninger fra..? Syntes bare jeg havde læst at Umtiti (agenten) forlangte 60-70m dk/årligt! Men fint nok hvis lønningerne trods alt ikke er helt deroppe, hvor jeg var.
Det viser dog også bare det totalt sindsyge i hvis PSG tilbyder 12m€ (90m dk). Pique får åbenbart ca 72m dk og Arthur ca 25m dk!!
Så hvis det er de her beløbsforskelle vi taler om, forstår jeg måske godt hvis han vælger PSG. 450 m dk (svimlende) over 5 år, ift max 150 m dk...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -kane.html

Hvad siger folk til et køb af Kane?

Jeg håber det, selv om det ikke kommer til at ske.
Han er den eneste jeg kan se som spidsangriber.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Drake skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -kane.html

Hvad siger folk til et køb af Kane?

Jeg håber det, selv om det ikke kommer til at ske.
Han er den eneste jeg kan se som spidsangriber.
Det er vel ham eller Icardi?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Michman skrev:
Drake skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -kane.html

Hvad siger folk til et køb af Kane?

Jeg håber det, selv om det ikke kommer til at ske.
Han er den eneste jeg kan se som spidsangriber.
Det er vel ham eller Icardi?
Ja, og Icardi har jeg ikke set så meget til, men virker dårligere på bolden end Suarez :roll:

Så det er vel Kane eller ingen spidsangriber :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Drake skrev:
Michman skrev:
Drake skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -kane.html

Hvad siger folk til et køb af Kane?

Jeg håber det, selv om det ikke kommer til at ske.
Han er den eneste jeg kan se som spidsangriber.
Det er vel ham eller Icardi?
Ja, og Icardi har jeg ikke set så meget til, men virker dårligere på bolden end Suarez :roll:

Så det er vel Kane eller ingen spidsangriber :?
Hvad med Firmino?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

whidgee skrev:
Drake skrev:
Michman skrev:
Drake skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -kane.html

Hvad siger folk til et køb af Kane?

Jeg håber det, selv om det ikke kommer til at ske.
Han er den eneste jeg kan se som spidsangriber.
Det er vel ham eller Icardi?
Ja, og Icardi har jeg ikke set så meget til, men virker dårligere på bolden end Suarez :roll:

Så det er vel Kane eller ingen spidsangriber :?
Hvad med Firmino?
Når ja, men var det ikke noget med at vi ikke kunne købe fra Liverpool i 3 år, pga en klausul i købet af Coutinho, eller var det bare en and? :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Drake skrev:
whidgee skrev:
Drake skrev:
Michman skrev:
Drake skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... -kane.html

Hvad siger folk til et køb af Kane?

Jeg håber det, selv om det ikke kommer til at ske.
Han er den eneste jeg kan se som spidsangriber.
Det er vel ham eller Icardi?
Ja, og Icardi har jeg ikke set så meget til, men virker dårligere på bolden end Suarez :roll:

Så det er vel Kane eller ingen spidsangriber :?
Hvad med Firmino?
Når ja, men var det ikke noget med at vi ikke kunne købe fra Liverpool i 3 år, pga en klausul i købet af Coutinho, eller var det bare en and? :roll:
Ved ikke lige hvor meget man skal tro på det. Først var det at vi slet ikke måtte købe. Så var det at vi godt måtte, men skulle betale 100 millioner euro ekstra. Men ja, hvis det passer er han udelukket. Hvis ikke synes jeg han er spændende

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Ellers er der vel en også en spiller som Gabriel Jesus? Han er nok tæt på umulig at hente, men det er de andre nævnte nok også :grin:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror vi ender med at gå en anden vej en etablerede "stjerner". Kunne sagtens se os forsøge os med nogle unge spillere fremfor at bruge en masse penge på kane osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:Jeg tror vi ender med at gå en anden vej en etablerede "stjerner". Kunne sagtens se os forsøge os med nogle unge spillere fremfor at bruge en masse penge på kane osv.
Og det er os vejen at gå synes jeg med så få gode 9ere på markedet med en fremtid.

Malcom kunne afprøves i front og ellers ser jeg os også gerne gå talent vejen

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvad med Dembele oppe forrest..han er selvfølgelig ikke pt et naturligt valg, men hvis han forsøges omskolet.!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Antimadridista skrev:Hvad med Dembele oppe forrest..han er selvfølgelig ikke pt et naturligt valg, men hvis han forsøges omskolet.!
Det er kan ikke afslutningsstæk eller målsøgende nok til at være, eller omskoles til.

Så skulle det være Malcom, men det er lidt synd at gøre det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:
Antimadridista skrev:Hvad med Dembele oppe forrest..han er selvfølgelig ikke pt et naturligt valg, men hvis han forsøges omskolet.!
Det er kan ikke afslutningsstæk eller målsøgende nok til at være, eller omskoles til.

Så skulle det være Malcom, men det er lidt synd at gøre det.
Jeg syntes nu, at han har været relativ stærk afslutningsmæssigt, i og omkring feltet. Det målsøgende, er vel noget man kan implementere! Han har om ikke andet, mange offensive kvaliteter, så i stedet for at springe banken for Kane eller ??, kunne man man dog prøve...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster