Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

kklaus skrev:Barca skulle også have tilbudt 3x lavere løn end konkurrenterne...
Det tror jeg gerne på. Vi har ikke særlig meget luft i lønbudgettet, som tingene er nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe vi har pengene til de lige så går det nok. Vi hr trods alt spændende spillere på midten. Forsvaret derimod - det skal vi have ordnet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Så længe vi har pengene til de lige så går det nok. Vi hr trods alt spændende spillere på midten. Forsvaret derimod - det skal vi have ordnet.
Ja, vi har nok af de ulige :razz:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

Så kommer De Jong formentlig til at bruge størstedelen af sine gode år i Frankrig, fandme ærgerligt. Der er selvfølgelig gode argumenter for et skifte dertil, blandt andet kampen om midtbanepladserne, økonomien og at det sportslige niveau mellem den hollandske og franske liga ikke er enormt. Men jeg forstår ikke man binder sig til den klub i den alder, når det kun er hvis man er et flop eller ved kontraktudløb, at man får lov til at skifte senere i karrieren.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:Så længe vi har pengene til de lige så går det nok. Vi hr trods alt spændende spillere på midten. Forsvaret derimod - det skal vi have ordnet.
Ja, vi har nok af de ulige :razz:
Til gengæld har vi ikke længere nogen som er decideret skæve.

Billede

Antimadridista
Indlæg: 9228
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

JonasV skrev:
kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:Så længe vi har pengene til de lige så går det nok. Vi hr trods alt spændende spillere på midten. Forsvaret derimod - det skal vi have ordnet.
Ja, vi har nok af de ulige :razz:
Til gengæld har vi ikke længere nogen som er decideret skæve.

Billede
Når jeg ser Song, tænker jeg bare på det klip, hvor han, af uransagelige årsager, tror Puyol vil hylde ham eller overrække et eller andet (kan ik lige huske detaljerne) men hvor han skubbes væk, til fordel for Ini eller var det Abidal? Nå grineren var det i hvertfald:)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

Jeg var på Camp’en den aften. Står som et af mine største Barca-minder. Tak, Song.

Antimadridista
Indlæg: 9228
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

JonasV skrev:Jeg var på Camp’en den aften. Står som et af mine største Barca-minder. Tak, Song.
Wauw! Ærbødigst buk herfra.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
JonasV skrev:
kklaus skrev:
Piquénbauer skrev:Så længe vi har pengene til de lige så går det nok. Vi hr trods alt spændende spillere på midten. Forsvaret derimod - det skal vi have ordnet.
Ja, vi har nok af de ulige :razz:
Til gengæld har vi ikke længere nogen som er decideret skæve.

Billede
Når jeg ser Song, tænker jeg bare på det klip, hvor han, af uransagelige årsager, tror Puyol vil hylde ham eller overrække et eller andet (kan ik lige huske detaljerne) men hvor han skubbes væk, til fordel for Ini eller var det Abidal? Nå grineren var det i hvertfald:)
Det er så tåkrummende pinligt at se på det klip! :lol:
Det var Abidal som Puyol ville overrække et af sæsonens trofæer pga. hans cancer forløb btw ;-)
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9228
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:Barca skulle også have tilbudt 3x lavere løn end konkurrenterne...
Dvs hvad? Så er PSG vel oppe i nærheden af 25 m€/pr år!!! Forrykt :-o

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

12 mio pr år. 250000 om ugen. Det ville gøre ham til vores tredje bedste betalte efter Messi og suarez hvilket han selvfølgelig ikke skal være.

Det er forresten det officielle beløb og uden diverse goder som psg ellers kunne smide efter ham. Mbappe får feks rigtig, rigtig mange penge hver måned til privat kok, chauffør med mere (hvis man altså skal tro football leaks).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9228
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:12 mio pr år. 250000 om ugen. Det ville gøre ham til vores tredje bedste betalte efter Messi og suarez hvilket han selvfølgelig ikke skal være.

Det er forresten det officielle beløb og uden diverse goder som psg ellers kunne smide efter ham. Mbappe får feks rigtig, rigtig mange penge hver måned til privat kok, chauffør med mere (hvis man altså skal tro football leaks).
Så PSG forventes at tilbyde 12m€?? Har vi så kun budt 4m€!!? I så fald er det jo også useriøst. Hvis han skulle væreså stort et talent, så skulle man nok op omkring 7-8 m€.

Men så igen, der er jo ikke nogen der ved hvordan han for alvor vil præstere, på allerhøjeste plan. Så selvfølgelig fornuftigt nok ikke at battle med sindsyge PSG. Men hvirdan faaan kan de gøre det..altså uden at omgås reglerne!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes helt ærligt ikke at 4 mio er tosset. Det er ca det samme Arthur får... Men man var nok klar til at gå op på 6 mio. Tror dog ikke han ville kunne få meget mere når han oveni koster 75 mio. Vi kan bare ikke følge med klubber som psg. Slet ikke når vi har Messi og suarez der vel tilsammen tager omkring 1/3 af vores budget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9228
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Jeg synes helt ærligt ikke at 4 mio er tosset. Det er ca det samme Arthur får... Men man var nok klar til at gå op på 6 mio. Tror dog ikke han ville kunne få meget mere når han oveni koster 75 mio. Vi kan bare ikke følge med klubber som psg. Slet ikke når vi har Messi og suarez der vel tilsammen tager omkring 1/3 af vores budget.
Startede Umtiti ikke på 40m dk! Dvs knap 5.5 m€. Imo er de jong mere profileret og generelt værdsat rundt omkring, end Umtiti var, da han blev købt. Syntes han er en bedre målestok end Arthur.
Jeg tror desuden Arthur, indenfor et års tid, får en forhøjelse hvis han fortsætter sin fantastiske udvikling. Jeg tror ikke nogen havde forventet Arthurs raketfart, hvilket gør hans løn lidt skæv måske.

Men ja, hvis man virkelig ønskede ham, var 6-7 m€ nok et minimum.
Kan man ikke få dem begge, ser jeg dog også helst at Ligt bliver hovedprioriteten.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dahl »

Hvis 12 millioner euro taler sandt så er det vildt, men kan simpelthen ikke finde nogen fornuftig forklaring på, at vi angiveligt skal være villig til at give Rabiot 13 millioner euro årligt og ikke De Jong. Umiddelbart synes jeg der er et større potentiale hos Frenkie sammenlignet med Rabiot, som derudover vil bringe sin dårlige attitude med sig - hvis han overhovedet ender med at skifte til os.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster