Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Er han virkelig SÅ god?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej og de rygter er også faldet til jorden igen... Det var det franske medie som var lidt for hurtigt ude. Barca holder øje med ham men det er også det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Efter min mening ville Nolito være den ideelle tilføjelse lige nu. Han er niveauet under MSN, så han vil gerne sidde på bænken. Omvendt har han udviklet sig lidt en rigtig god spiller, og så har han erfaring. Det har Hali og suarez ikke i samme grad.
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Nej og de rygter er også faldet til jorden igen... Det var det franske medie som var lidt for hurtigt ude. Barca holder øje med ham men det er også det.
Jep, af hvad jeg kunne forstå, så havde tyske medier sagt, at Barca var en af de klubber, som holdte øje med ham. Franske medier har så videredelt at Barcelona ville købe ham, hvorefter spanske medier har meldt ud, at Barcelona ville betale frikøbsklausulen på 37 mio. Ikke rigtigt nogen sammenhæng.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Culé »

barcastuff
Laporte (Athletic) and Marquinhos (PSG) are main centre back options. Alternatives: Stones (Everton) Alaba (Bayern) Gimenez (Atletico). [md]
Gad sku godt at vi hentede enten Laporte eller Marquinhos i stedet for en spiller som Vermaelen som jeg føler mig meget lidt overbevidst om, at han på noget tidspunkt vil have niveauet til os.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pogba ... barca.html

Ved sku ikke om Pogba passer ind, og vil hellere have Verratti i stedet for. Men som de ser ud lige nu, er der ikke rigtig plads på midten, til en spillere mere.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vil sgu hellere have en ung kvalitets cb. Vi har hvad vi skal have på midten med bussi, ini, rak, roberto, rafinha og samper så tror ikke på hverken pogba eller verratti. Vi har heller ikke pengene til dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20719
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1126 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Vil sgu hellere have en ung kvalitets cb. Vi har hvad vi skal have på midten med bussi, ini, rak, roberto, rafinha og samper så tror ikke på hverken pogba eller verratti. Vi har heller ikke pengene til dem.
Ej at forglemme Arda. Er også mest til en midtstopper, som makker til Piqué.

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 215
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Gnomitz »

Tror folk glemmer at vi har Den Røde Skorsten. ;-)
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

"Ifølge spanske Don Balón er Zinedine Zidane allerede i gang med at skabe sit Real Madrid-hold til fremtiden og han har derfor indgivet en liste med ønskede spillere til klubbens sportslige ledelse.

På den liste finder man blandt andet Ath. Bilbaos talentfulde forsvarer, 21-årige Aymeric Laporte, som er i gang med sin fjerde sæson i baskerklubben og som for længst har fået sit gennembrud og som regnes for en af fremtidens bedste forsvarere i verden.

Real Madrid får dog ikke nemt ved at hente Laporte, for sædvanen tro forlanger Ath. Bilbao at man betaler frikøbs-klausulen, som for Aymeric Laportes vedkommende lyder på 50 millioner €."
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver svært for dem med et transferban. Laporte er vores!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det bliver svært for dem med et transferban. Laporte er vores!
Mon ikke de bruger samme juridiske finte som os, så de kan gå shop-amok i næste vindue? Ellers kan de jo stadig købe og lade spillerne være i truppen, leje dem ud eller først tage skiftet når deres transferkarantæne udløber. Mulighederne er mange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det kræver at FIFA og CAS' behandling af appellen tager ligeså lang tid som ved os. Og det har jeg svært ved at se den gøre da vores sag danner præcedens.

Men ja de kan selvfølgelig hente spillere uden at bruge dem. Har dog svært ved at hvorfor det skulle lokke Laporte (eller andre emner vi har tilfælles) at tage til real og sidde udenfor når man kan tage til barca og spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det kræver at FIFA og CAS' behandling af appellen tager ligeså lang tid som ved os. Og det har jeg svært ved at se den gøre da vores sag danner præcedens.
Jeg skal ikke kunne sige, om de kan forkorte processen bare fordi de har haft os i samme mølle. Måske. Måske ikke. Jeg er ikke jurist.
Piquénbauer skrev:Men ja de kan selvfølgelig hente spillere uden at bruge dem. Har dog svært ved at hvorfor det skulle lokke Laporte (eller andre emner vi har tilfælles) at tage til real og sidde udenfor når man kan tage til barca og spille.
Ja, eller vel også bare købe dem og lade dem spille i den tidiligere klub, hvis det kan være interessant, leje dem ud eller også have dem siddende som vi gjorde. Igen, de er på ingen måde udelukket, omend de har en sten i skoen som vi havde. Vores karantæne blev jo i sidste ende ikke så slem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se. Jeg tror at dette bliver en del hårdere for real end det gjorde for os. Og ligeledes ser jeg dem ikke som en konkurrent når det kommer til transfers så længe de er under deres ban.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 102 gæster