Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af zqa »

Hazard er skadet..
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Hazard er skadet..
Derfor kan man da stadigvæk godt hente ham? Han er klar slut oktober, start november. United hentede Rooney, da han sad ude med en brækket fod, Real hentede en skadet Nuri Sahin, og vi hentede en karantæneramt Suarez.

Og lad være med at være negativ om min våde drøm forhelvede. Jeg vil bare gerne have en belgisk mand ved navn EDEN HAZARD!!! <3
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Nej for hazard kan ikke købes. Selv medierne ved at det er urealistisk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Nej for hazard kan ikke købes. Selv medierne ved at det er urealistisk.
Vi kunne heller ikke slå PSG ud af CL efter at have tabt 4-0 i Paris. Det var kun undertegnede, aka jubelidioten, der troede på det (og så derfor kampen på Camp Nou). Jeg drømmer også om Hazard, og hvis der er noget et laaaangt liv har lært mig, er det ikke at tage noget for givet i fodboldverdenen. Der er sket større mirakler end hvis Hazard trækker i Barcas trøje. Så hvorfor ikke?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

FCBSOCI skrev:
Piquénbauer skrev:Nej for hazard kan ikke købes. Selv medierne ved at det er urealistisk.
Vi kunne heller ikke slå PSG ud af CL efter at have tabt 4-0 i Paris. Det var kun undertegnede, aka jubelidioten, der troede på det (og så derfor kampen på Camp Nou). Jeg drømmer også om Hazard, og hvis der er noget et laaaangt liv har lært mig, er det ikke at tage noget for givet i fodboldverdenen. Der er sket større mirakler end hvis Hazard trækker i Barcas trøje. Så hvorfor ikke?
Og i følge Piquenbauer så kunne Neymar hellere ikke sælges... Han kan stadig nå at få ret. Men ikke meget peger at han gør.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Nej for hazard kan ikke købes. Selv medierne ved at det er urealistisk.
Mate, vi er Barcelona. Ikke FC Sønderjyske. Der er ingen spillere, der siger nej til Real Madrid (De satans puta) eller Barcelona. Det er det ypperste, du kan opnå som fodboldspiller at spille for os eller Real. Medmindre du er en englænder, som er født i lokalområdet i nærheden af Manchester United, eller er en tysker, som alle drømmer om Bayern, så er der ingen, der er umulige for os.

Vi har angiveligt 220 mio. euro at lege med, når N£ymar$ far har trumfet skiftet igennem til P$G. Chelsea siger ikke nej til så mange penge. Abramovich er en business-man. Han siger ikke nej til 150 mio+ euro.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke sagt at han ikke kunne sælges. Jeg har sagt at jeg ikke troede på det (undervurderede pengene i spillet i dag) men så længe der er en frikøbs så kan han lige netop godt.

Men nej jeg ser ikke hazard blive solgt. Og det gør jeg ikke da Chelski mangler incitament til at sælge. Verdensklasse spillere hænger ikke på træerne og når man endelig har dem så er de mere værd end alle penge på jorden. Især når flere og flere hold i dag alligevel har alle de penge de skal bruge. Markedet er umuligt at bevæge sig på og man ser flere og flere ekstreme køb i klubber under toppen samt af talenter. Så pengene kan ikke engang få dig nær så langt som tidligere.

Min ide er at man skal have spilleren over på sin side og denne skal være klar til at gå langt. Så ja vi er barca og måske kan han lokkes, men vil han gå langt nok? Vil han gå længere end verratti (som jeg hele tiden har sagt ikke blev solgt)? Det tror jeg ikke. Han er i en topklub, han er manden, han tjener kassen og spiller i cl og pl.

Hvis vi mister ney så skal vi gå på jagt efter spillere med frikøbs eller spillere i klubber lige under toppen. Jeg tror ikke på at vi kan hente fra cl-konkurrenter. Men jeg har selvfølgelig taget fejl før som da jeg ikke troede på at vi kunne lave det største comeback i cl nogensinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg forstår ikke at man ikke har været interesseret i at købe een af disse 2
Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg forstår ikke at man ikke har været interesseret i at købe een af disse 2
Billede
Det er det som er så sygt med Atlético, det virker fanme som om at så snart de sælger en spiller har den en næsten ligeså god hvis ikke bedre spiller klar så for det meste er de ikke engang bange for at sælge lidt ud af deres spillere.

Torres -> Aguero -> Forlan > Falcao > Diego Costa > Mandzukic > Griezmann.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja ligesom deres målmænd også har en tendens til at blive nogle af verdens bedste... uanset hvem de sætter på mål, så blir de sygt gode.

De Gea, Courtois, Oblak etc...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Kunne Koke ikke være en mulighed når vi ikke kan få Verratti..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Saul blev også nævnt på et tidspunkt?
Han er også en stjerne i svøb..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af batistuta »

Carrasco er pisse god. Undervurderet spiller!
Barca fan siden 1986.

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Parla »

Michman skrev:Kunne Koke ikke være en mulighed når vi ikke kan få Verratti..?
Han har lige skrevet under indtil 2027 tilbage i Maj. Da det blev annonceret græd han glædestårer.
Man skal huske at tænke på at han er vokset op i Atléticos system så kan det være svært at smutte.

Mener også der var nogle rygter for nogle år tilbage med at han havde afvist tilbud fra Barcelona.
Synd, han er en fantastisk fodboldspiller.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Kylian Mbappé has now told Monaco that he wants to leave, according to @parisunited6.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster