Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af OliverDK »

Freixa laver allerede sjov med det.
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:Heldigvis har rac1 skudt en del forbi denne sommer... Det virker også ret urealistisk med alle de transfers. Så det bliver nok bare Paulinho. Og bendtner.
Ja, heldigvis. Men hold kæft vi skyder med spredehagl, hvis vi seriøst arbejder med tre muligheder i Dembele, Griezmann og Dybala som erstatning for Neymar. Tre helt forskellige typer. Det virker ikke som om, der er nogen plan.
Nej og det er også det der gør at jeg ikke tror på det. For ledelsen har en plan og en klar ide om hvordan holdet skal spille. Om det så er en god plan osv er ikke til at sige men jeg tror ikke på at man bare vælter rundt og kigger på alt og alle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:Heldigvis har rac1 skudt en del forbi denne sommer... Det virker også ret urealistisk med alle de transfers. Så det bliver nok bare Paulinho. Og bendtner.
Ja, heldigvis. Men hold kæft vi skyder med spredehagl, hvis vi seriøst arbejder med tre muligheder i Dembele, Griezmann og Dybala som erstatning for Neymar. Tre helt forskellige typer. Det virker ikke som om, der er nogen plan.
Nej og det er også det der gør at jeg ikke tror på det. For ledelsen har en plan og en klar ide om hvordan holdet skal spille. Om det så er en god plan osv er ikke til at sige men jeg tror ikke på at man bare vælter rundt og kigger på alt og alle.
Ved godt, vi gør meget grin med det, men helt seriøst. Det virker sådan. Det er jo en flok suits, vi har til at køre klubben. Ingen af dem virker som fodboldfaglige kloge mennesker.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der må vi bare være uenige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Der må vi bare være uenige.
Det ved vi. Tro mig.

;-)

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Bare rolig folkens, vi ender med Paulinho og Coutinho :roll:

SÅ vores køb denne sæson: Deulofeu, Semedo, Paulinho og Coutinho :lol: :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Tror ikke på det. Jeg tror simpelthen ikke på at vi køber fucking Paulinho for 40 mio. Der må være grænser, selv for os. Jeg skal se ham i en blaugrana trøje før jeg tror det.

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Lad os købe ham her alene pga. overskægget.Billede

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7692
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 557 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:
MessiPogba skrev:
Tello skrev:Så er der mere cirkus.

Monaco have already begun to build for life without Real Madrid transfer target Kylian Mbappe. The Ligue 1 champions have agreed a fee of €10m with Rennes for their 21-year-old forward Adama Diakhaby, who scored four times in just three starts last season. (L'Equipe)

Paris Saint-Germain's interest in Barcelona star Neymar is the biggest story in France. Reports suggest he has agreed a five-year deal and could be a PSG player as soon as Monday or Tuesday.

Liverpool, Arsenal and Tottenham are all interested in signing Barcelona midfielder Rafinha this summer, according to reports in Spain.

Despite reports in Italy of a new contract on the table with Juventus, Chelsea are not letting up their £61m (€68m) pursuit of Alex Sandro.

Barcelona have a three-man Premier League shortlist to replace PSG target Neymar which features Dele Alli, Philippe Coutinho and Eden Hazard. (Daily Mirror)

Paris Saint-Germain want to send Angel Di Maria to Barcelona, as well as £195m in order to close out their record- breaking deal for Neymar.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det gør mit hjerte glad at se Hazard i rygtebørsen nu. Jeg vil give min førstefødte for ham. Ham og Messi vil være så modbydelige sammen, og han er en langt mere ydmyg person end N£ymars flashy pis. En, jeg tror, vi kan holde på i mange år.

Dele Alli? Tjooooooooooooooooooooooooo. Så skal vi helst spille 4-2-3-1 med ham som 10'er og Messi og Hazard på kanterne, men tvivler, hvor god han er rent teknisk til at være på vores hold. Især hvis Valverde vil spille tika-taka. En ting er dog sikkert, og det er, at Alli er vanvittig dyr. Levy er en nar at forhandle med.
Har også altid haft et godt øje til Hazard. Synes han er blomstret og han er en helt vild offensiv faktor. Ville dog stadig jizze mere over Dybala/Griezmann. Mats, Semedo, Pique, Umtit, Alba, Bussi, Rakitic, Messi, Dybala, Suarez og Griezmann. Hoooly shit.

Levy er en mindre nar at forhandle med end Neymars far.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Jeg må desværre erklære mig uenig. Jeg synes personligt at Hazard er en bedre spiller end både Griezmann og Dybala. Hazard er for mig top 3 af de bedste driblere. Det er kun Messi og Neymar, der er i hans selskab, hvad angår en-mod-en. Han er decideret ondskabsfuld der med hans fuldkommen absurde eksplosive antrit.

Desuden er Hazard opvokset som 10'er. Så han har også blikket for spillet og kan lave utrolige lækre ting for holdkammeraterne. Han er ikke blot en decideret kantspiller, som vi kender det med Nani, Quaresma, Cristiano Ronaldo, der alle sammen mere eller mindre lever/levede på deres en-mod-en, men han har fodbold IQ som en 10'er har. Han er fandens hurtig, og har en lækker teknik. Han har teknikken til de meget små rum, og han har spillet under Mourinho og Conte, så han er i den grad også hærdet til omstillngsspillet.

Hazard er en meget komplet spiller, synes jeg. Fart, fodbold IQ, antrit, dribleegenskaber og en god alder. Kun 26 år, og klar til at træde i sit prime. Han er ikke engang fysiologisk og aldersmæssigt i sit prime endnu. Og endeligt, forestil dig ham med Messi, som fodrer ham, når Messi skærer ind i banen. Det bliver modbydeligt for modstanderne.
Det kunne være modbydeligt, men Dybala, Messi, Grisen og Suarez i en omstilling kunne fandeme også være vildt!

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nielsen »

Vi henter Pernille Harder som direkte erstatning for Ney!
Flere husmandsfinter !

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Nielsen skrev:Vi henter Pernille Harder som direkte erstatning for Ney!
Jeg er faktisk imponeret over hendes spilintelligens. Hun tager gode løb og gør de rigtige ting med bolden.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Hun er god, men jeg holder altså stadig på at vi skal bruge Alexia Putellas på positionen i stedet. Så skal vi heller ikke til at købe fra andre klubber...
Senest rettet af JonasV søn jul 30, 2017 4:18 pm, rettet i alt 1 gang.

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nielsen »

Storken skrev:
Nielsen skrev:Vi henter Pernille Harder som direkte erstatning for Ney!
Jeg er faktisk imponeret over hendes spilintelligens. Hun tager gode løb og gør de rigtige ting med bolden.
Det er en fornøjelse af følge med i!
Flere husmandsfinter !

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har lige set kampen fra i går og imo viste Roberto og Alena igen at de er værd at satse på. Jeg vil langt hellere at de får chancen end at vi henter seri, jorginho osv.

Og så skal Denis forresten fortsætte på kanten. Han er meget bedre der end på midten.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Heldigvis har rac1 skudt en del forbi denne sommer... Det virker også ret urealistisk med alle de transfers. Så det bliver nok bare Paulinho. Og bendtner.
Bendtner har vi nok ikke råd til. Hvis han betaler skat i Norge eller Danmark, skal vi gange overgangssummen med ca. to, da man i Norden typisk er så heldig, at man skal betale halvdelen af sin indkomst i skat :? . Og så kommer Bendtner hurtigt til at koste 1 mio. EUR, og det er han ikke værd.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster