Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Til venstreback kunne Filipe Luís hentes i atm. Hans kontrakt løber ud til sommer. Fin rutineret backup. Og så er han kæmpe Messi fan!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

Piquénbauer skrev:Til venstreback kunne Filipe Luís hentes i atm. Hans kontrakt løber ud til sommer. Fin rutineret backup. Og så er han kæmpe Messi fan!
Uh no please

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

De seneste meldinger går på, at de Jong-handlen skulle blive officielt bekræftet ved 17-tiden i dag!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Emancipator skrev:
Piquénbauer skrev:Til venstreback kunne Filipe Luís hentes i atm. Hans kontrakt løber ud til sommer. Fin rutineret backup. Og så er han kæmpe Messi fan!
Uh no please
http://www.sportbible.com/football/news ... h-20190122

Jo. Den var ikke god den tackling men han er en god spiller og han ville ikke koste noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

kklaus skrev:De seneste meldinger går på, at de Jong-handlen skulle blive officielt bekræftet ved 17-tiden i dag!
Uhhhhh. Spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
kklaus skrev:De seneste meldinger går på, at de Jong-handlen skulle blive officielt bekræftet ved 17-tiden i dag!
Uhhhhh. Spændende!
Jep!

A message has been sent from Frenkie's girlfriend to his relatives saying the deal will be made official at 5PM today for him joining next summer!

Here's the message:
"Hey cousins and nephews, maybe you've all read something on the internet already, but this afternoon around 17:00 is the official anouncement of Frenkie joining Barça next season.”
@Ajax1NL follow up saying the announcement will be made official at 5pm. According to De Telegraaf, Barca will pay €90M for Frenkie de Jong.
Gerard Romero says Frenkie's teammates congratulated him today!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »

Piquénbauer skrev:
Emancipator skrev:
Piquénbauer skrev:Til venstreback kunne Filipe Luís hentes i atm. Hans kontrakt løber ud til sommer. Fin rutineret backup. Og så er han kæmpe Messi fan!
Uh no please
http://www.sportbible.com/football/news ... h-20190122

Jo. Den var ikke god den tackling men han er en god spiller og han ville ikke koste noget som helst.

Jeg synes det er fint set med Filipe Luis, omend han måske vil være noget dyr i løn. Men ok, vil han acceptere en beskeden sign on fee og en lidt mere hæderlig løn uden det voldsomme - Ja så synes jeg det er glimrende!

Og efter lang tids overvejen, er jeg nødt til at gibe mit besyv med mht. til de rygter, der florerer.
Jeg er nok ikke helt enig med mange af jer.

1. Rabiot
Jeg synes det ville være fremragende at hive ham ind pr free agent, såfremt hans personlighed ikke er heelt så elendig, som det rygtes. På banen ser jeg et større lys i ham end mange herinde. Han minder mig om busquets, dog med knap så gode def færdigheder. Men han har virkelig barca-profilen, hvis man spørger mig. Boldsikker, spilforståelse, koldblodig. Og han er ung. Jeg laver i hvert fald glædeligt lidt mønt på at hive ham ind og få solgt Rak, mens han er noget værd!


2. De Jong
De Jong ser jeg et stort talent i, men dog ikke så så stort, som hypen omkring ham. Hvad jeg har set, så har han i en sæsons tid nu konsekvent uge for uge været bedre end sine medspillere (og modspillere i holland). Så han kommer med noget. Men han har ikke taget mig med storm.
Jeg ville være glad for at hente ham. Men jeg ville ikke betale alverden - De seneste rygter har dog gjort mig fortrynsningsfuld - Havde frygtet en pris op mod en mia!

3. De Ligt
Hold-da-magle! Jeg synes simpelthen han er fremragende. Mine øjne ser et kææmpe talent. De Ligt tror jeg bliver bedste cb inden for en rimelig tidshorisont. han er stor, duelstærk, fornuftig spilforståelse, en leder. Han kommer til at få alt.
Han er virkelig min mand ham der, og jeg ville næsten hente ham for enhver pris.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rb88 »

Prøver igen nu vi snakker rygter. Inaki Williams som vores fremtidige 9er?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »

Rb88 skrev:Prøver igen nu vi snakker rygter. Inaki Williams som vores fremtidige 9er?

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Inaki er for mig at se udpræget kant/wing.
Voldsom fart, fremragende 1 v 1 med sin eminente dribbleteknik.

Jeg ser ham ikke på 9'eren. Han er ikke fysisk stærk og agressiv.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Fedtmule skrev:
Piquénbauer skrev:
Emancipator skrev:
Piquénbauer skrev:Til venstreback kunne Filipe Luís hentes i atm. Hans kontrakt løber ud til sommer. Fin rutineret backup. Og så er han kæmpe Messi fan!
Uh no please
http://www.sportbible.com/football/news ... h-20190122

Jo. Den var ikke god den tackling men han er en god spiller og han ville ikke koste noget som helst.

Jeg synes det er fint set med Filipe Luis, omend han måske vil være noget dyr i løn. Men ok, vil han acceptere en beskeden sign on fee og en lidt mere hæderlig løn uden det voldsomme - Ja så synes jeg det er glimrende!

Og efter lang tids overvejen, er jeg nødt til at gibe mit besyv med mht. til de rygter, der florerer.
Jeg er nok ikke helt enig med mange af jer.

1. Rabiot
Jeg synes det ville være fremragende at hive ham ind pr free agent, såfremt hans personlighed ikke er heelt så elendig, som det rygtes. På banen ser jeg et større lys i ham end mange herinde. Han minder mig om busquets, dog med knap så gode def færdigheder. Men han har virkelig barca-profilen, hvis man spørger mig. Boldsikker, spilforståelse, koldblodig. Og han er ung. Jeg laver i hvert fald glædeligt lidt mønt på at hive ham ind og få solgt Rak, mens han er noget værd!


2. De Jong
De Jong ser jeg et stort talent i, men dog ikke så så stort, som hypen omkring ham. Hvad jeg har set, så har han i en sæsons tid nu konsekvent uge for uge været bedre end sine medspillere (og modspillere i holland). Så han kommer med noget. Men han har ikke taget mig med storm.
Jeg ville være glad for at hente ham. Men jeg ville ikke betale alverden - De seneste rygter har dog gjort mig fortrynsningsfuld - Havde frygtet en pris op mod en mia!

3. De Ligt
Hold-da-magle! Jeg synes simpelthen han er fremragende. Mine øjne ser et kææmpe talent. De Ligt tror jeg bliver bedste cb inden for en rimelig tidshorisont. han er stor, duelstærk, fornuftig spilforståelse, en leder. Han kommer til at få alt.
Han er virkelig min mand ham der, og jeg ville næsten hente ham for enhver pris.
Jeg er så en af de få ift Rabiot.

F Luis. Mener han var på tale for, ja snart 10 år siden..før Abi!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Tag den, PSG. Blaugrana frem for Khalifa United!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

Done deal, ser det ud til

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af B-Freak »

17:30

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

AJAX TV have an announcement at 5:30PM. In 20 minutes.

Thank you to @Ousmagical for the heads-up & screenshot!
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5177
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Ja, så er den nok en done deal. Jeg er sgu meget glad for den handel. Dyrere end jeg havde håbet, men som nævnt tidligere, så markedet taget i betragtning er det nok ok.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 82 gæster