Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
lør maj 27, 2023 3:54 pm
Isageren skrev:
lør maj 27, 2023 2:02 pm
Den perfekte samt realistiske sommer:

MATS, Peña

Cancelo, Roberto, (Araujo, Kounde)

Kounde, Araujo, AC, Iñigo

Balde, Alonso

Redondo, Romeu

Gavi, Pedri, FDJ, Gündogan

Demb, Raph, Abde, Messi

Lewa, Auba


Der er store variabler her, for hvad med Roque og Ansu. Ved ikke hvad jeg skal gøre med dem. I det hele taget er jeg meget splittet på begge spillere. Auba vil jeg gerne have tilbage, fordi vi mangler en backup 100% og han ville være sindssygt billig.

Jeg ville dog sælge Raph, Ansu og Ferran for lige under 200 mio euro, og så hente Asensio og så en eller anden vanvittig kantspiller ala Mitoma, Leao eller Kvaraskhelia.
Jeg ville helt klart gå efter Roque og så ville jeg sælge Raphinha i stedet for Fati.

Mit bud ville være noget a'la

MAtS, Peña

Foyth, Roberto

Araujo, AC, Kounde, Inigo, Alonso

Balde, Roman

Oriol, Redondo, Diaz

De Jong, Gündogan, Pedri, Gav, Güler

Messi, Dembele, Prestianni

Lewa, Roque

Abde, Fati, Yamal
Ik for noget Easy, men Ansu er altså ikke god nok til Barca længere. Han har muligvis været én af de ringeste i truppen i år. Den eneste grund til at jeg overvejer at beholde ham, er fordi jeg holder af ham af personlige årsager. Der er desuden også et kæmpe budget lagt af til din liste. Foyth er 55 mio. Roque er 45 mio, Güler er praktisk talt en Newcastle spiller
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »


Ik for noget Easy, men Ansu er altså ikke god nok til Barca længere. Han har muligvis været én af de ringeste i truppen i år. Den eneste grund til at jeg overvejer at beholde ham, er fordi jeg holder af ham af personlige årsager. Der er desuden også et kæmpe budget lagt af til din liste. Foyth er 55 mio. Roque er 45 mio, Güler er praktisk talt en Newcastle spiller
Uenig omkring Fati, han stadig kun 20 og har et kæmpe potentiale.

Mit budget er faktisk meget lavt. Som sagt, så går midtbane budgettet op med salget af Kessie. Güler var mere ment som en ekstra investering, hvis hans 5 mio euro klausul træder i kraft .

Foyth skal man forsøge at smide et par spillere med i handlen. To af Nico, Garcia og Dest bør kunne få prisen ned i et acceptabelt leje.

I angrebet koster Roque 45 og Prestianni 12. Med salg af Ferran og Raphinha kommer regnskabet i plus
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have reached a total agreement with Wolves for the transfer of Ruben Neves for €30m. [A BOLA]

Kender intet til kilden og tager det med et gran salt.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
lør maj 27, 2023 9:38 pm
Barça have reached a total agreement with Wolves for the transfer of Ruben Neves for €30m. [A BOLA]

Kender intet til kilden og tager det med et gran salt.
Neeeeeeeeeeejjj, please nejj !! Han har overhovedet ikke Barca niveau. Han er den sidste på min liste over mulige DM :cry:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔵 Xavi will meet the players he doesn't count on from Thursday onwards to tell them they're not in his plans for next season.

🔴 Ansu, Torres and Kessié are for sale. Pablo Torre could leave on loan.

[Diario AS]
Jeg ville foretrække at vi beholdt Ansu og i stedet solgte Raphinha, som jeg ikke har den store fidus til.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man maj 29, 2023 6:26 pm
🔵 Xavi will meet the players he doesn't count on from Thursday onwards to tell them they're not in his plans for next season.

🔴 Ansu, Torres and Kessié are for sale. Pablo Torre could leave on loan.

[Diario AS]
Jeg ville foretrække at vi beholdt Ansu og i stedet solgte Raphinha, som jeg ikke har den store fidus til.
Ansu er ved at udvikle sig til den næste Bojan.
Raphinia er en hold spiller og laver både mål og assist.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Barca80 skrev:
lør maj 27, 2023 10:29 pm
Dytrax skrev:
lør maj 27, 2023 9:38 pm
Barça have reached a total agreement with Wolves for the transfer of Ruben Neves for €30m. [A BOLA]

Kender intet til kilden og tager det med et gran salt.
Neeeeeeeeeeejjj, please nejj !! Han har overhovedet ikke Barca niveau. Han er den sidste på min liste over mulige DM :cry:
Hvad bygger du det på?
Ser du mange Wolves kampe?

Jeg kender ikke til manden dybdegående, udover han var et giga talent i Porto og tog Premier League med storm i sin tid.
Før hans Wolves transfer, blev han ramt af en alvorlig skade, som gjorde skiftet muligt, for han var rygtet til samtlige storklubber før.

Wolves gamblede og vandt, da han da ligner en klippe stabil spiller på antal kampe og er inde omkring Portugal truppen.

Men vil gerne have din dommedagsteori udbygget?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
man maj 29, 2023 6:53 pm
Dytrax skrev:
man maj 29, 2023 6:26 pm
🔵 Xavi will meet the players he doesn't count on from Thursday onwards to tell them they're not in his plans for next season.

🔴 Ansu, Torres and Kessié are for sale. Pablo Torre could leave on loan.

[Diario AS]
Jeg ville foretrække at vi beholdt Ansu og i stedet solgte Raphinha, som jeg ikke har den store fidus til.
Ansu er ved at udvikle sig til den næste Bojan.
Raphinia er en hold spiller og laver både mål og assist.

Typemæssigt, er jeg mere til en spiller som Ansu, der kan hive det ekstraordinære op ad hatten.
Jeg kritiserer ikke Raphinha, jeg har bare ikke den store fidus til manden.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Busquets: "Zubimendi rumoured be my successor? Yes, yes. I'm following him, I know there's a lot of talk about players, about Rodri as well. They are very good players and perhaps the ones that most match the DNA and the style that is wanted here."

"Kimmich? It's a little different, it's German football. But in the end, you don't have to look for the exact same DNA."

"We also have players at home. We have Nico, who is on loan, and I think he is doing very well. You have to give opportunities to players from La Masia."

"de Jong? He can play there sporadically, but he feels more comfortable with someone by his side so that he can push forward, without being so positional."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Tænker Barca har en uge til fjorten dage før der skal være en afgørelse. Det bliver sgu spændende og jeg håber virkelig, han kommer retur.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Medie: Messi takker ja til gigantisk kontrakt i Saudi-Arabien

Lionel Messi har takket ja til den enorme kontrakt fra saudiarabiske Al-Hilal, hvor han vil tjene i omegnen af ni milliarder kroner på to år. Det skriver Footmercato
Sådan (ovenstående) lyder de seneste overskrifter i medierne.

Personligt tror jeg ikke Messi vender retur. Tror også han har mistet lysten, nu når to af hans tætteste venner, Busquets og Alba, har sagt farvel.

Måske er det også bare bedst at Messi sagaen slutter her, selvom han ikke fik den optimale farvel i Barcelona. I stedet for Messi skulle man måske bare købe en ung frisk offensiv midtbane , som kan danne par sammen med Pedri på den offensive og kreative del af banen.

Læs mere om historien her:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/fran ... di-arabien

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jeg forventer ikke han kommer og har ikke gjort det.

Man skal også overveje den chance han tager. Der vil være et gigantisk forventningspres og det på et hold som i hvert fald pt endnu ikke er i den europæiske top.

Dertil alle omvæltningerne siden han var her sidst. Nyt omklædningsrum. Ny stil etc.

Plus selvfølgelig lønnen. Han har allerede knyttet sig til SA ifm sin turisme promovering, så den del ligger allerede klar. Der er bare gigantisk forskel på lønnen.

Men håber…

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🇦🇷 | 𝐃𝐄𝐂𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍: 𝐋𝐢𝐨𝐧𝐞𝐥 𝐌𝐞𝐬𝐬𝐢

Lionel Messi wants to make a decision on his future in the next days — timing will be crucial for Leo ✨

◉ It does NOT guarantee that Messi will announce his new club in few days — but wants to pick future club asap.

◉ No official bid from Barcelona yet due to Financial Fair Play, now waiting for La Liga — not easy but still ON.

◉ Al Hilal historical bid remains the same revealed here in April: more than €400m per season net salary.

◉ Messi will assess his options in the next days but in his plan June has to be the month of the decision.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| BREAKING: Talks have already taken place between FC Barcelona & João Cancelo! Manchester City have decided to sell him this summer.
@SkySportDE [🎖️]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster