Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

11 right back options Barcelona: Vidal (Sevilla), Fabinho (Monaco), Darmian (Torino), Piszczek (Dortmund), Johnson (Gladbach), Aurier (PSG), Cedric (Sporting), Gaspar (Villarreal), Vrsaljko (Sassuolo), Bellerin (Arsenal), Manquillo (Liverpool) [md]

Helt klar Vidal og Bellerin som de stærkeste i mine øjne. Piszczek er ved at blive for gammel, og Aurier er nok ikke til at slippe. Det var måske ikke helt så vanvittigt endda, da Real hentede Danilo for 30 millioner euro. Vi kommer i hvertfald ikke til at betale mindre for Bellerin eller Vidal.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe der er godt nok mange jeg ikke kender. Så må gå til FM og der er Cedric og Vrsaljko fremragende!

Ej jeg synes sgu ikke der er nogen der der er den store forstærkning. Hvis det stod til mig så prøv pedro og bartra på backen. Ellers må montoya tage den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Otamendi vil væk fra valencia. Hvis det ikke går med laporte så burde man gå efter ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Det er vidst det samme som med Mathieu sidste år - Valencia har ikke brug for at sælge, så hvis man vil have ham, er det 50M. Dyrt, men okay, hvis David Luiz var 50M værd... :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

50 mil for Otamendi?

Nope.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Det er hvad han koster.
Petter Veland ‏@PetterVeland
Valencia-president Amadeo Salvo med uttalelser som ikke er til å misforstå til @valenciacf ikveld angående Nicolás Otamendi. Følg med #cmore
Salvo: - Valencia lar seg ikke presse av verken agenter eller uttalelser. Om Otamendi ønsker å dra må han fortelle det selv offentlig #cmore
Salvo: - Valencias posisjon vil alltid være den samme. Om han vil dra, må det komme en klubb, ikke en agent, og betale det vi vil ha. #cmore
Salvo: - Det betyr min €50M, og etter de krav/forutsetninger som vi setter. Vi er meget fornøyd med Otamendi, og har ikke mottatt bud #cmore
Dette er samme greia som med Jérémy Mathieu og Roberto Soldado. Valencia forhandler ikke. Skal Otamendi gå, må MUFC betale klausul. #cmore
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Yeah så det godt. Jeg synes det er for mange penge. Gå efter Laporte, hell, hellere bruge 50 mil på Laporte end Otamendi :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jep 50 mio er for meget. Og laporte er imo også et bedre køb!

Men med det sagt så man snart indse at kvalitet koster penge. Det er ikke det samme som for nogle år siden hvad angår pris. Oliepengene har presset priserne op og nu koster spillere bare mere end før. Samtidig kan jeg ikke forstå fans behov for konstant at kigge på pengene. Så længe at klubben betaler så er det vel fordi pengene er der? Og her snakker jeg selvfølgelig om penge brugt på etablerede kvalitetsspillere og kæmpe talenter. Ikke chygrynskiy osv...

Der var ekstremt mange som var imod købet af suarez pga prisen (og selvfølgelig det andet ;-) ) Men han har forvandlet vores hold fuldstændig. Nogle gange er det altså imo ok at bruge mange penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona are in advanced talks with Sevilla player Aleix Vidal (25). Sevilla have postponed talks until after EL final. 25M buyout. [e3]
Det virker altså lidt voldsomt. Så god er han ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:
Barcelona are in advanced talks with Sevilla player Aleix Vidal (25). Sevilla have postponed talks until after EL final. 25M buyout. [e3]
Det virker altså lidt voldsomt. Så god er han ikke.
Hehe, Piquénbauer...."Men med det sagt så man snart indse at kvalitet koster penge".

Jeg husker, at der var mange herinde, der var i chok over, hvordan Real kunne betale 30 millioner euro for Danilo. Set i bagklogskabens klare lys ser det ud til at være en fin pris.

Vi kommer i hvertflad ikke til at hente Vidal eller Bellerin for en langt billigere pris. På ingen måder sidstenævnte. 25 millioner euro er fint for Vidal. Man kan godt frygte, at han har overpræsteret denne sæson, jeg ville gerne have haft mere at bedømme på..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det var ikke så meget prisen men derimod at man gik efter ham. Han har lært at spille backen men har trods alt kun spillet der 7 gange i denne sæson. Han skal sgu levere på den plads noget længere før han kom i overvejelserne til at overtage backen fra alves.

Så kan vi ligeså godt prøve med pedro imo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg synes at Matteo Darmian lyder spændende nok, og især hvis prisen er i den lave ende, hvor man tør tage en risiko med ham. Han er fra Milans ungdomsakademi, og er for tiden en del af det Italianske landshold. Jeg ville elske at se en ny italianer i Barcelona, som kan slette Zambrottas præstationer på backen.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Jeg synes at Matteo Darmian lyder spændende nok, og især hvis prisen er i den lave ende, hvor man tør tage en risiko med ham. Han er fra Milans ungdomsakademi, og er for tiden en del af det Italianske landshold. Jeg ville elske at se en ny italianer i Barcelona, som kan slette Zambrottas præstationer på backen.
Og han virker ret interesseret i at komme til os:

http://www.bold.dk/nyt/azzurri-back-fli ... -barcelona
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Barcelona have pre-deals for two right backs: Sporting Lisbon's Soares (fee: 7M) and Sevilla's Vidal (fee: 10M+Denis+loan Halilovic) [sport]

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Gundogan forlader Dortmund til Sommer. Det siger direktør i klubben, Watzke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster