Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1992
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 215 gange
Blevet takket: 194 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Hvordan ser Julian Alvarez kontrakt ud i city?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Filten skrev:
fre apr 26, 2024 10:09 pm
Hvordan ser Julian Alvarez kontrakt ud i city?
Udløber 2028 efter hvad jeg lige kan finde

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7284
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1904 gange
Blevet takket: 1137 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 BREAKING: Barcelona has started working on ‘operation defensive pivot’, with 2 ‘top’ players in their list: Kimmich and Onana, while Christensen is also an option. If a ‘top’ player cannot arrive, Guido Rodriguez is a player they have under control.

▪️ MORE about Kimmich: He spoke several times with Xavi last summer and the coach likes him. So far the player has not responded positively to his talks with Bayern to renew his contract, which ends in June 2025. Barcelona can get him for €30M-€35M, but his salary (€8M) can be difficult.

[Via: Fernando Polo🥈]

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør apr 27, 2024 10:18 am
🚨 BREAKING: Barcelona has started working on ‘operation defensive pivot’, with 2 ‘top’ players in their list: Kimmich and Onana, while Christensen is also an option. If a ‘top’ player cannot arrive, Guido Rodriguez is a player they have under control.

▪️ MORE about Kimmich: He spoke several times with Xavi last summer and the coach likes him. So far the player has not responded positively to his talks with Bayern to renew his contract, which ends in June 2025. Barcelona can get him for €30M-€35M, but his salary (€8M) can be difficult.

[Via: Fernando Polo🥈]
Alligevel vildt hvis 8m€ fremover bliver problematisk….så er vi altså ikke længere at finde øverst i fødekæden..

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
lør apr 27, 2024 11:20 am
Dytrax skrev:
lør apr 27, 2024 10:18 am
🚨 BREAKING: Barcelona has started working on ‘operation defensive pivot’, with 2 ‘top’ players in their list: Kimmich and Onana, while Christensen is also an option. If a ‘top’ player cannot arrive, Guido Rodriguez is a player they have under control.

▪️ MORE about Kimmich: He spoke several times with Xavi last summer and the coach likes him. So far the player has not responded positively to his talks with Bayern to renew his contract, which ends in June 2025. Barcelona can get him for €30M-€35M, but his salary (€8M) can be difficult.

[Via: Fernando Polo🥈]
Alligevel vildt hvis 8m€ fremover bliver problematisk….så er vi altså ikke længere at finde øverst i fødekæden..
Vi er langt fra øverst i fødekæden. Og det er efterhånden lang tid siden vi var det. Det er er bare vores forventninger som stadig er øverste hylde værdig. Som medlemsejet klub uden sponsorfusk gennem oliepenge, kommunal støtte fx gn smarte opkøb af vores træningsanlæg eller lempelige ffp-regler, må vi bare sande at det lange seje træk efter års mislighold stadig kun er i sin begyndelse. Og langt fra har en sikker happy ending.

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
lør apr 27, 2024 1:24 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 27, 2024 11:20 am
Dytrax skrev:
lør apr 27, 2024 10:18 am
🚨 BREAKING: Barcelona has started working on ‘operation defensive pivot’, with 2 ‘top’ players in their list: Kimmich and Onana, while Christensen is also an option. If a ‘top’ player cannot arrive, Guido Rodriguez is a player they have under control.

▪️ MORE about Kimmich: He spoke several times with Xavi last summer and the coach likes him. So far the player has not responded positively to his talks with Bayern to renew his contract, which ends in June 2025. Barcelona can get him for €30M-€35M, but his salary (€8M) can be difficult.

[Via: Fernando Polo🥈]
Alligevel vildt hvis 8m€ fremover bliver problematisk….så er vi altså ikke længere at finde øverst i fødekæden..
Vi er langt fra øverst i fødekæden. Og det er efterhånden lang tid siden vi var det. Det er er bare vores forventninger som stadig er øverste hylde værdig. Som medlemsejet klub uden sponsorfusk gennem oliepenge, kommunal støtte fx gn smarte opkøb af vores træningsanlæg eller lempelige ffp-regler, må vi bare sande at det lange seje træk efter års mislighold stadig kun er i sin begyndelse. Og langt fra har en sikker happy ending.
Jojo, er udemærket klar over vi ikke pt er øverst og selvfølgelig ikke har været det de sidste 3-4 år, men hvis vi igen ønsker/håber at blive det, så er det blot lidt nedtrykkende at 8m€ stadig er problematisk ift at anskaffe sig kvalitet til en meget væsentlig position :|

Jeg vil næsten hellere satse en hel sæson med AC eller en eller anden ung/billig gut fra b-holdet, til DM, end skaffe sig en mellemvare der stadig måske koster 40-45m€!!

Køb kun kvalitet og ellers sats på ungdommen …

Antimadridista
Indlæg: 9261
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvor god er ham her Onana? Ik lige Everton jeg bruger min tid på..!

https://www.transfermarkt.com/amadou-on ... ler/485706

nosslo15
Indlæg: 1045
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Der må simpelthen være nogen derude, som kan løse opgaven med den rette coaching og som ikke koster en formue. Det er et spørgsmål om ordentlig scouting - en som ikke er verdensklasse nu men om 2 sæsoner. Hellere det end en dyr verdensklasse spiller, som måske ikke slår til på holdet.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1781
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Har vi overhovedet behov for en ny DM i næste sæson? Det er spørgsmålet.

Xavi spiller med tre midtbanespillere i startopstillingen. Og jeg synes vi i forvejen er overbefolket med kvalitet på midtbanen. Tjek lige navnene: Gündogan, Gavi, Pedri, FdJ, Fermin, og evt. Andreas Christensen. Det er fem navne som skal kæmpe om tre pladser, og hvis vi også henter en dyr DM ind, så bliver det for meget synes jeg. Og ingen af de fem omtalte navne smutter til sommer - det kan jeg love jer.

Hvis vi skal have en ny DM, så skal det give mening og for at han skal ind på startopstillingen. Og det bliver altså ikke billigt med de navne som bliver nævnt, fx Zubimendi eller Kimmich.

Økonomien er stram, så hvorfor bruge hovedparten af budgettet på en DM, når midtbanen i forvejen er gennemsyret med kvalitet og AC har gjort det godt som DM? Giver det ikke bedre mening at bruge pengene på andre positioner, fx backs eller wing?

DrGink
Indlæg: 698
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
lør apr 27, 2024 9:15 pm
Har vi overhovedet behov for en ny DM i næste sæson? Det er spørgsmålet.

Xavi spiller med tre midtbanespillere i startopstillingen. Og jeg synes vi i forvejen er overbefolket med kvalitet på midtbanen. Tjek lige navnene: Gündogan, Gavi, Pedri, FdJ, Fermin, og evt. Andreas Christensen. Det er fem navne som skal kæmpe om tre pladser, og hvis vi også henter en dyr DM ind, så bliver det for meget synes jeg. Og ingen af de fem omtalte navne smutter til sommer - det kan jeg love jer.

Hvis vi skal have en ny DM, så skal det give mening og for at han skal ind på startopstillingen. Og det bliver altså ikke billigt med de navne som bliver nævnt, fx Zubimendi eller Kimmich.

Økonomien er stram, så hvorfor bruge hovedparten af budgettet på en DM, når midtbanen i forvejen er gennemsyret med kvalitet og AC har gjort det godt som DM? Giver det ikke bedre mening at bruge pengene på andre positioner, fx backs eller wing?
Jeg synes klart der er behov for en dm. Vi ser vigtigheden af at have en når AC er på banen og gør det godt. Men han er meget skadet og han er jo heller ikke oplagt som starter dm på et hold som Barca.

Jeg vil sige vi til gengæld har så relativt meget kvalitet på wingpladserne og backerne, så dm er det eneste sted vi virkelig halter,
Backerne er kounde og balde. Der skal kun hentes back-ups til dem. Fort er den ene. Kan faye være den anden? Og ellers kan Robert og martinez nødvikariere.
Wings er raphinha(som har fået noget af et comeback) og Yamal. Der er også behov for back ups. Der er jo torres og på ventrekanten bruges gavi jo oftm da balde gør en traditionel Wing mindre nødvendig.

Man bør se på at sælge en midtbanespiller, for der er for mange. De jong virker oplagt grunde hans kæmpe løn.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Hvis i skulle vælge mellem Felix eller Cancelo hvem vil i have?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1781
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Michman skrev:
søn apr 28, 2024 8:08 pm
Hvis i skulle vælge mellem Felix eller Cancelo hvem vil i have?
Cancelo er fastmand, det er Felix ikke. Jeg tror også gode backs er mere en mangelvare end wings er lige pt. i truppen. Cancelo er også billigere.

Dog fylder Cancelo 30 år næste måned, hvorimod Felix er ung og langtidsholdbar.

Som jeg ser det, så taler mere for et Cancelo køb, hvis man skulle vælge mellem de to.

nosslo15
Indlæg: 1045
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg ville ikke give 30 mio.for Cancelo

Jeg ser Cancelo, som en mulighed på enten Hb. eller Vb. I de kampe, hvor vi kan tillade os, at spille med 3 forsvarere i en 4-3-3 opstilling, han kan ikke forsvare på backpositionen i de kampe, hvor vi er nødt til at kunne forsvare kontinuerligt med 4 mand.

Dog er der alternativer; han kan spille wingback, hvis Xavi vil forsøge en 3-4-3 med wingbacks og fremskudt playmaker f.eks. Gundogan i midten i den forreste kæde. Dette kunne se sådan ud:
Kounde-Araujo-Cubarsi
Raphinha-Jong/Gavi-AC(eller anden DM)-Cancelo
Yamal-Gundo/Gavi-Felix/Torres.

Jeg ved at Xavi er stor tilhænger af 3-4-3, men det er en absolut nødvendighed, at der kommer styr på DM. Og her er AC. Måske nok optimistisk i et sådant setup, han fungerer formentligt bedre som DM i en 4-3-3.Men hvis man får en pres resistent, pasningssikker DM, så kunne der være muligheder - måske skulle man prøve Cubarsi af på positionen, han ligner helt sikkert en profil, der kunne passe rigtig godt: han har en fantastisk god placeringsevne, er defensivt skolet og hans pasningskvalitet er sublim, han afleverer både præcist og hurtigt, han kan holde spillet igang og han kan lægge en præcis, aggressiv pasning.

Så kan man sige, at det ville være synd, at lade ham skifte position, når nu han er så god på CB. Men i forhold til, hvor svært det er at finde en rigtigt god DM, der kan spille single pivot og i forhold til, hvor få midler klubben har, så synes jeg, at det er oplagt at prøve.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se en 3-4-3 med Raphinha og Cancelo som wingbacks, men jeg synes tadig at 30mio. for Cancelo er for meget. Felix håber jeg på, at vi kan leje igen, han er indadvendt venstresving, som jeg ser ham og dette passer egentlig meget godt til at vi får Balde tilbage igen, eller spiller med Cancelo.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7284
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1904 gange
Blevet takket: 1137 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🔥| BREAKING: Barcelona are working on signing XAVI SIMONS on LOAN and the player is crazy about returning.

[Via: 10JoseAlvarez on X ]
Har vi brug for ham?

Filten
Indlæg: 1992
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 215 gange
Blevet takket: 194 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs apr 30, 2024 3:17 pm
🚨🔥| BREAKING: Barcelona are working on signing XAVI SIMONS on LOAN and the player is crazy about returning.

[Via: 10JoseAlvarez on X ]
Har vi brug for ham?
Ikke hvis han er midtbane spiller.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster