Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

ladislau skrev:
tirs aug 01, 2023 7:42 am
Evt. erstatning for Dembele giver jo ingen mening, før vi har solgt endnu en af højrefløjene. Hverken sportsligt eller økonomisk.
Det skulle da lige være for at påvise, vores manglende evne til at lære af tidligere tiders fejl.
Ja Raphinha og Torres er vel ret beset også begge højrekant-spillere. Og samlet set købt til +100 mio. Og Lamal er vel sådan set også bedst der. Så måske skulle man lige slå koldt vand i blodet så længe de er i budgettet og fx lave en kraftig opgradering på HB i stedet. Eller hente Roque nu, hvis de vurderer, at han er klar.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Send Dembouz afsted for 60, el. sådan. Ind med Fresneda og Roque. Bedre økonomi, bedre trup.

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Et gigantisk nej tak til L Sane. En mentalitet et sted imellem Martin Braithwaite og Pione Sisto…ikke lige det vi har behov for,

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 11:48 pm
Filten skrev:
man jul 31, 2023 11:36 pm
Kommer et eventuelt salg af Dembele til at ske nu her, efter midnat eller først de kommende dage?
Er det korrekt forstået, at så længe PSG aktiverer Dembeles klausul nu her før midnat (til 50 mio.), så har de vundet nogle dage (typisk 48 timer) til at afklare de personlige vilkår og dermed føre transferen igennem - også selvom deadline udløb her ved midnat?
Du har ret, vores kontrakt med Dembele har sådan en klausul :-o :eek:
Omkostningerne ved spillerens afgang til PSG er fastsat til 50 millioner fra det øjeblik, han underrettede Barcelona inden for den fastsatte frist

Prisen for Dembélés afgang til PSG er sat til 50 millioner euro. I kraft af en privat kontrakt mellem Barcelona og spilleren, hvis Dembélé meddelte Barcelona-klubben sin vilje til at forlade inden den 31. juli, indvilligede Barcelona-klubben i at overføre ham for det beløb, uanset hvad der var fastsat i hans opsigelsesklausul.
mundodeportivo

Antimadridista
Indlæg: 9235
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
tirs aug 01, 2023 10:54 am
Barca80 skrev:
man jul 31, 2023 11:48 pm
Filten skrev:
man jul 31, 2023 11:36 pm
Kommer et eventuelt salg af Dembele til at ske nu her, efter midnat eller først de kommende dage?
Er det korrekt forstået, at så længe PSG aktiverer Dembeles klausul nu her før midnat (til 50 mio.), så har de vundet nogle dage (typisk 48 timer) til at afklare de personlige vilkår og dermed føre transferen igennem - også selvom deadline udløb her ved midnat?
Du har ret, vores kontrakt med Dembele har sådan en klausul :-o :eek:
Omkostningerne ved spillerens afgang til PSG er fastsat til 50 millioner fra det øjeblik, han underrettede Barcelona inden for den fastsatte frist

Prisen for Dembélés afgang til PSG er sat til 50 millioner euro. I kraft af en privat kontrakt mellem Barcelona og spilleren, hvis Dembélé meddelte Barcelona-klubben sin vilje til at forlade inden den 31. juli, indvilligede Barcelona-klubben i at overføre ham for det beløb, uanset hvad der var fastsat i hans opsigelsesklausul.
mundodeportivo
Super!!! :roll: Så både møgknægten og møgklubben fucker med os
:sørgelig:

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

Kan ikke lade være med at få fornemmelsen af at Dembele er i gang med at prøve at lave "en Mbappé" på os. Altså bruge en anden klubs interesse til at presse flere lønkroner ud af en forlængelse med os. Håber det ikke, og at han smutter i et rent salg, men ham og hans agent har før lavet underlige ting, og at Dembele ikke bare har gået med til at få frikøbsklausulen indløst, synes jeg virker underligt. Det var trods alt en klausul som han selv fik indført for et år siden

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Han skal bare afsted, så vi har råd til Fresneda og Roque. Vi har nok kantspillere.
Robert Zimmerman

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MarkMenace »

Hutlihut skrev:
tirs aug 01, 2023 11:22 am
Kan ikke lade være med at få fornemmelsen af at Dembele er i gang med at prøve at lave "en Mbappé" på os. Altså bruge en anden klubs interesse til at presse flere lønkroner ud af en forlængelse med os. Håber det ikke, og at han smutter i et rent salg, men ham og hans agent har før lavet underlige ting, og at Dembele ikke bare har gået med til at få frikøbsklausulen indløst, synes jeg virker underligt. Det var trods alt en klausul som han selv fik indført for et år siden
Tror klausulen var hans sikkerhed, for kunne komme væk hvis Xavis charmeoffensiv var varm luft.
Hvis han har ombestemt sig, og gerne vil væk, tror jeg det er hans måde at vise Barca/Xavi sin taknemmelighed, og give os mulighed for at forstærke os.

Jeg syntes Dembelés ageren har været god, hvis det er tilfældet. Vi kan ikke klandre ham, for at ville prøve noget nyt. Spillere kommer og går.

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dani Alves »

Jeg har faktisk ændret min holdning til hele Dembele-sagen nu her. Jeg tror på det vil være godt at få ham solgt til en forhandlet pris på lad os sige 50 mil. euro til PSG. Vi har rigelig af spillere til positionen og særligt hvis vi kommer til at spille 442. Han har ikke slået igennem og når han er bedst er det alt for sjældent.

Sælg og brug pengene fornuftigt på en HB.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Ousmane Dembélé will join Paris Saint-Germain by private clause! 🔴🔵⏳

◉ PSG have NOT triggered La Liga €50m exit clause.
◉ That clause is expired and now valid for €100m.

◉ By sending formal letter to Barça on Monday, PSG activated a ‘private clause’ in Ousmane Dembélé contract.
◉ That private clause is worth €50m, same amount — but deal has to be signed by end of the week.

◉ PSG will complete the process in the next hours and days — including medical tests for Ousmane ASAP.
◉ Dembélé verbally agreed to join PSG on Monday and his contract until June 2028 is already sealed.

Matter of time then… Ousmane will join PSG as revealed on Sunday night, here we go is coming ✨🇫🇷

- Fabrizio Romano

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
tirs aug 01, 2023 1:02 pm
🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Ousmane Dembélé will join Paris Saint-Germain by private clause! 🔴🔵⏳

◉ PSG have NOT triggered La Liga €50m exit clause.
◉ That clause is expired and now valid for €100m.

◉ By sending formal letter to Barça on Monday, PSG activated a ‘private clause’ in Ousmane Dembélé contract.
◉ That private clause is worth €50m, same amount — but deal has to be signed by end of the week.

◉ PSG will complete the process in the next hours and days — including medical tests for Ousmane ASAP.
◉ Dembélé verbally agreed to join PSG on Monday and his contract until June 2028 is already sealed.

Matter of time then… Ousmane will join PSG as revealed on Sunday night, here we go is coming ✨🇫🇷

- Fabrizio Romano
Først var jeg lidt ærgerlig. Nu tænker jeg mest bare at vi skal af med ham. Uden det er hans skyld, er han stadig Bartomeu-arv og hans agent er umiddelbart lidt af en båtnakke. Lad os viske tavlen ren ift Dembele og fortsætte den lande genopbygningsproces.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg kan rigtig godt lide Bernardo, og har altid ønsket ham i Barca.

Men vi skal simpelthen ikke give 70-100 mil Euro for en snart 29 årig, det er hul i hoved :eek:

Jeg synes vi skal bruge pengene til at købe både Cancelo og Fresneda, de ville være perfekt til HB, hvor Fresneda er ung nok til at stille og roligt at udvikle sig til at overtage for Cancelo og en 3-4 års tid. Jeg så også gerne en VB backup til Balde, da Alonso slet ikke er god nok der mere, og vi vil blive kørt over i den side. Men her kan Cancelo også være løsningen.

Så må vi nøjes offensivt denne sæson med hvad vi har, det ville aldrig blive helt godt alligevel, selv med Benardo.

Hvis vi kan få en Felix på lån, men en rimelig købs option, så kunne han være en tilføjelse til angrebet, især hvis Xavi til spille 4-4-2, så ville han passe perfekt som spilleren lige bag Lewan.
Vi kan også hente Vitor hjem med det samme også, så vi har en spillere mere i angrebet.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Dembele er en slange og en vendekåbe, præcis som Neymar var det. Vi har ikke brug for den slags spillere.
Og modsat Neymar, så er Dembele ikke en gudsbenådet fodboldspiller - tværtimod så er han frustrerende at se på 80% af tiden.
Det eneste der irriterer mig er at vi igen ser ud til at blive r*vrendt af min hadeklub nr. 1 - P$G.
50 mil er alt for lidt, især hvis hans vamle agent skal have en stor portion af pengene.
93' Iniesta

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
tirs aug 01, 2023 1:02 pm
🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Ousmane Dembélé will join Paris Saint-Germain by private clause! 🔴🔵⏳

◉ PSG have NOT triggered La Liga €50m exit clause.
◉ That clause is expired and now valid for €100m.

◉ By sending formal letter to Barça on Monday, PSG activated a ‘private clause’ in Ousmane Dembélé contract.
◉ That private clause is worth €50m, same amount — but deal has to be signed by end of the week.

◉ PSG will complete the process in the next hours and days — including medical tests for Ousmane ASAP.
◉ Dembélé verbally agreed to join PSG on Monday and his contract until June 2028 is already sealed.

Matter of time then… Ousmane will join PSG as revealed on Sunday night, here we go is coming ✨🇫🇷

- Fabrizio Romano
Private clause til 50 mio.?? Hvad i alverden er det og hvor kommer det nu fra?

Troede den steg til 100 mio. fra 1. august som medierne også skrev??

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hutlihut »

MarkMenace skrev:
tirs aug 01, 2023 12:11 pm
Hutlihut skrev:
tirs aug 01, 2023 11:22 am
Kan ikke lade være med at få fornemmelsen af at Dembele er i gang med at prøve at lave "en Mbappé" på os. Altså bruge en anden klubs interesse til at presse flere lønkroner ud af en forlængelse med os. Håber det ikke, og at han smutter i et rent salg, men ham og hans agent har før lavet underlige ting, og at Dembele ikke bare har gået med til at få frikøbsklausulen indløst, synes jeg virker underligt. Det var trods alt en klausul som han selv fik indført for et år siden
Tror klausulen var hans sikkerhed, for kunne komme væk hvis Xavis charmeoffensiv var varm luft.
Hvis han har ombestemt sig, og gerne vil væk, tror jeg det er hans måde at vise Barca/Xavi sin taknemmelighed, og give os mulighed for at forstærke os.

Jeg syntes Dembelés ageren har været god, hvis det er tilfældet. Vi kan ikke klandre ham, for at ville prøve noget nyt. Spillere kommer og går.
Synes du læser mit indlæg, som fanden læser biblen. Det er som om du ikke helt forstår min pointe. Og hvorfor du slutter af med "spillere kommer og går" forstår jeg ikke? Jeg vil jo netop gerne at manden smutter, og gerne så hurtigt som muligt.

Men vi får se om hans intentioner er reelle og at han gerne vil væk, eller det er endnu et show fra ham og hans agent.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster