Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Dahl skrev:De Jong skulle vi angiveligt være meget interesseret i og vil forsøge at lukke en handel næste uge. Det siger jeg ikke nej til!
Kender ikke meget til ham, udover han var den bedste pasningsspiller i Holland i år. (91% pass accurate)
---------------------------------------
Barca is my religion!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

Champione skrev:
Dahl skrev:De Jong skulle vi angiveligt være meget interesseret i og vil forsøge at lukke en handel næste uge. Det siger jeg ikke nej til!
Kender ikke meget til ham, udover han var den bedste pasningsspiller i Holland i år. (91% pass accurate)
Hvor mange af dem er tilbage i banen? Det er jo nemt at have høj procenter, hvis du ikke tager risici. Jeg har ikke set ham spille, så jeg spørger oprindelig, om han er en safety-first spiller, eller en spilfordeler?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Er han ikke forsvar eller def midt?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Slindj93
Indlæg: 70
Tilmeldt: fre dec 29, 2017 6:46 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Slindj93 »

Har set nogle videoer med ham, og jeg synes, han minder meget om Arthur. For mig at se, vil det være underligt, hvis vi hentede begge, da de minder utrolig meget om hinanden. Synes Arthur ser bedst ud på diverse videoer.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg synes også at Arthur og De Jong minder lidt om hinanden, men kunne godt at Arthur blive Få en Xavi rolle da han virker lidt bedre til at kontrollere, og De Jong en Bussi rolle da han også kan spille CB så han er måske lidt mere defensiv.

Når det ikke ser ud til at vi kan holde på vores store talenter fra B holdet, så må vi købe dem, og der ville De Jong være Bussi afløser i stedet for Oriol Busquets.

Men det bliver nok en af dem, da vi ikke nok ikke har råd til begge, hvis vi også skal have færdigudviklet kvalitet ind ala Griezmann og måske Thiago.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »



Nu melder TV3 også om, at forhandlingerne om Frenkie De Jong for alvor er ved at blive sat i gang. At vi henter både ham og Arthur denne sommer.

Jeg tror også at vi kommer til at hente De Jong. Se bare på det interview han lavede forleden;
On watching Barcelona today. ‘I look at them from my couch. Sometimes my friends or girlfriend come over. They can talk, but I may not respond. If something magical happens, it catches my full attention.’
His take on Argentina is also on point. ‘They don’t have an exceptional team. Despite that, Messi led them to three finals; two times at Copa América, one at the World Cup. How about that? Without Messi, they would not have come even close.’
Why Leo is more complete than CR7 for example. 'Ronaldo is a finisher. Left, right, head; very complete. But Messi is a finisher, creator, dribbler... He can play in midfield, score from free kicks, is fast, agile... and also able to jump. Messi can do everything.'
Sker ovenstående betyder det vel også, at en som Thiago ikke hentes? Ved mindre at man som det også rygtes, køber ham nu men lejer ham ud i et år.

De Jong kan spille CB, DM og CM. Jeg ville personligt ikke have noget imod hvis vi hentede både Arthur og De Jong.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

De Jong, Coutinho, Arthur, Alena og Busi. Vi er ved at vende tilbage til Barca style midtbanespillere, me likey.
Spoiler
Vis
Valverde fucker det op [emoji57]
Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »



Griezmann holder pressekonference i morgen kl. 14:30. Føler lidt det kan gå begge veje..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:

Griezmann holder pressekonference i morgen kl. 14:30. Føler lidt det kan gå begge veje..
"I'm taking my talents to South Beach".

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Michman skrev:Billede
Forståeligt, han er for god til bænken.
Og endelig en handel, vi kommer til at tjene penge på! [emoji7]
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Nogen der ved hvor han holder det pressemøde? Er det på Wanda, skal vi nok ikke skrue forventningerne for højt:)

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af De La Barça »

Antimadridista skrev:Nogen der ved hvor han holder det pressemøde? Er det på Wanda, skal vi nok ikke skrue forventningerne for højt:)
Mon ikke det foregår i Rusland? ;-)

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Aaaahh ja...of course:) jeg er lidt træt. Derer jo den der turnering i Rusland..

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Ikke normalt at en spiller selv holder pressemøde og fortæller, han skifter. Så han forlænger nok.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster