Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

Piquénbauer skrev:Jeg kan ikke se os spille 4-3-3 med suarez og messi. Ingen af dem arbejder hårdt nok defensivt og offensivt fungerer det ikke når Messi hele tiden søger centralt. Det skaber en enorm ubalance på holdet.

Hvis suarez derimod blev sendt på bænken og Messi fik 9'eren med cou og griez på kanterne. Så ville vi være farlige.
jeg er enig med dig med at de ikke arbejder defensivt, men hvis vi får griez og spiller ham på kant i en 4-4-2 så får vi intet ud af ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor? Han er en utrolig klog spiller der både er god på bolden og kan finde rum. Når vi spiller 442 så er det ikke med standard kanter der skal, skabe bredde, løbe til baglinjen og slå indlæg hvilket er en af grundende til at demb har haft det svært. Det er derimod med spillere der indgår i spillet og søger rundt på banen. Mod sevilla var der feks flere gange hvor Messi rykkede ned på højrekant og cou rykkede frem til suarez.

Jeg så griez for ikke ret mange kampe siden spille højrekant for atm i deres 442 og der var han sgu god. Men nej jeg ved selvfølgelig ikke om det bliver en succes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af xaviniesta68 »

Jeg tænker bare han måske vil mangle noget defensivt hvis han skulle spille på kanten på en 4-4-2, og i en 4-3-3 vil det være mere flydende offensivt spil, men self man kan jo altid spille 4-3-3 mod de lidt svagere hold i ligaen også 4-4-2 mod de stærke hold. men det vil bare være spændende med griez på kanten tvivler på han vil være stærk der.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Der er potentiale i den bænk. Det har vi ikke nu... Hvis man ikke kan købe gamechangers (og det kan man ikke kun i dag med de priser man ser på markedet) så skal der være nogle unge spillere derude der er sultne og som kan udvikle sig.
Enig i at der er potentiale, men potentiale er ikke ensbetydende med at de kan komme ind og vinde kampe for os, pt., og det er det en bænk gerne skal kunne, eller forbedre muligheden for at vinde kampe.

Det er svært, man vil gerne se de unge og lade dem udvikle sig, men man vil ikke miste point på bekostning af dem.

Glad for at jeg ikke er træner.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Imo er det ret klart hvilken retning man skal gå. Vi er ved at have en starter på plads og så skal der købes unge spillere der passer til holdet som kan udvikle sig. Vores stamme er ved at være oppe i alderen og der skal købes spillere der kan tage over på sigt.

På nuværende tidspunkt har vi en bænk hvor der hverken er potentiale, spillere der passer ind eller folk der kan ændre en kamp. Lad os få dem skiftet ud med potentiale og spillere der passer ind. Og så håbe at der er folk der kan udvikle sig hurtigt til at kunne ændre en kamp. For hvis vi skal købe spillere der kan ændre en kamp så bliver det til starteren. Vi har ikke råd til at købe dem til bænken.

Hvis der bliver roteret ordentligt så vil en spiller som de ligt, Arthur og dembele f.eks. kunne få minutter og så kan pique, rak og cou/greiz komme ind fra bænken. Det er imo optimalt i forhold til fremtiden og dagens marked prismæssigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Ønsker mig noget lignende til næste sæson, nok ikke helt realistisk:

EN NY TRÆNER!
Ser gerne Maurizio Sarri.

Køb:
Eriksen, Griez, Arthur og en CB hvis Verm ryger vel nok er det bedste med hans skadeshistorik.

Op fra B holdet:
Arnaiz, Aleñá og Palencia.

Salg:
Suarez, Dølle, Rafinha, Vidal, Paulinho, Gomes, Vermaelen og måske Digne hvis vi kan finde en bedre afløser for ham.

Startopstilling:

------------Ter Stegen----------
Semedo--Pique--Umtiti--Alba
-------------Busquets------------
--------Eriksen----Coutinho----
Griez---------Messi-------Demb

Bænk (Ikke særlig stærk, men så mange penge har vi ikke)
Cillessen
Mina (Eller evt. ny CB)
Roberto
Rakitic
Arthur
Arnaiz
Paco

Resten af spillerene:
Denis, Aleñá, Palencia, ny CB og Digne (Eller ny LB hvis han sælges)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Eriksen er nok den sidste vi har brug for lige nu.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af JonasV »

Billede

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Transferrygter

Indlæg af zqa »

Er han ikke stadig på kontrakt? Kom tilbage og red os, Hleb!
#jesuisSheep

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madbassen »

Hvad med Keirrison og Henrique?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Eriksen er nok den sidste vi har brug for lige nu.
Hvorfor?

Jeg synes lige præcis at vi har for en type som Eriksen, synes vi mangler en virkelig teknisk, kreativ og pasningsstærk type på midten, især nu hvor Iniesta stopper.

Vi har kun Coutinho som nok var tænkt som Iniesta afløser, men det ser det ikke rigtigt ud til.

Men kan godt se hvis vi holder fast i 4-4-2, så har vi ikke rigtigt brug for Eriksen eller Arthur for den sags skyld, så er den nok mere nogle fysiske og løbestærke stærke spiller vi skal have til midten. :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Det var måske også lige at tage munden lidt for fuld, med Eriksen.

Men jeg har svært ved at se hvordan og hvorledes når Alená rykkes op, Arthur kommer og hvis Griezmann også kommer, samtidig med at vi har Dembele Suarez og Messi i angrebet, så ser jeg også at Coutinho bliver brugt mere og mere på midtbanen. Ellers kommer det ikke til at flyde rundt.

Jeg håber virkelig at Arthur kommer med de evner jeg synes vi har savnet på midtbanen. En dynamisk, teknisk stærk og kreativ spiller lidt Ala Saul, Rabiot. Jeg så gerne Rakitic langsomt blev spillet af holdet. En midtbane med Busi, Arthur og Eriksen kunne i princippet være meget interessant, omend en smule offensivt da jeg ikke rigtigt kender til Arthur's defensive kvaliteter. Så efterlader det bare 5 stjerner i offensiven der hver især vil spille hele tiden. Det ville ikke være holdbart.

Vi skal i hvert fald have solgt ud, Digne, Gomes og få nu en gang for alle de skide lejespillere solgt. Hentes der en ny angriber som jeg synes der skal, så bør Paco også sælges. Paulinho sælger man ikke efter en sæson. Og så skal der en ny venstreback ind, udover angriberen, og så vurdere om der skal flere midtbanespillere ind udover Alena og Arthur.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Det var måske også lige at tage munden lidt for fuld, med Eriksen.

Men jeg har svært ved at se hvordan og hvorledes når Alená rykkes op, Arthur kommer og hvis Griezmann også kommer, samtidig med at vi har Dembele Suarez og Messi i angrebet, så ser jeg også at Coutinho bliver brugt mere og mere på midtbanen. Ellers kommer det ikke til at flyde rundt.

Jeg håber virkelig at Arthur kommer med de evner jeg synes vi har savnet på midtbanen. En dynamisk, teknisk stærk og kreativ spiller lidt Ala Saul, Rabiot. Jeg så gerne Rakitic langsomt blev spillet af holdet. En midtbane med Busi, Arthur og Eriksen kunne i princippet være meget interessant, omend en smule offensivt da jeg ikke rigtigt kender til Arthur's defensive kvaliteter. Så efterlader det bare 5 stjerner i offensiven der hver især vil spille hele tiden. Det ville ikke være holdbart.

Vi skal i hvert fald have solgt ud, Digne, Gomes og få nu en gang for alle de skide lejespillere solgt. Hentes der en ny angriber som jeg synes der skal, så bør Paco også sælges. Paulinho sælger man ikke efter en sæson. Og så skal der en ny venstreback ind, udover angriberen, og så vurdere om der skal flere midtbanespillere ind udover Alena og Arthur.
Coutinho er altså ikke en midtbanemand. Han er 10'er i en 4-2-3-1 eller kantspiller. Der er altså en grund til, at han også i Liverpool var kantspiller, selvom han var langt bedre end de andre midtbanefolk de havde, og det er fordi, at han er kun en envejsspiller. Det samme gør sig gældende for Brasilien.

Cou er ikke Iniestas afløser.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Cou spillede cm flere gange for pool lige inden han kom til os. Og der gjorde han det fremragende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster