Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og hvis vi kan komme af med adriano så ville det også være værd at overveje. Ved dog ikke hvem vi skulle hente som reserve til vb'en men det ville være godt med noget nyt blod.

Og så er truppen ellers tæt på perfekt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:Ja og hvis vi kan komme af med adriano så ville det også være værd at overveje. Ved dog ikke hvem vi skulle hente som reserve til vb'en men det ville være godt med noget nyt blod.

Og så er truppen ellers tæt på perfekt!
José Gayá ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Champione skrev:
Piquénbauer skrev:Ja og hvis vi kan komme af med adriano så ville det også være værd at overveje. Ved dog ikke hvem vi skulle hente som reserve til vb'en men det ville være godt med noget nyt blod.

Og så er truppen ellers tæt på perfekt!
José Gayá ;-)

Spild af talent at have en sådan spiller siddende på bænken. Og måske også en anelse økonomisk uansvarligt.

Deco
Indlæg: 29
Tilmeldt: lør apr 18, 2015 10:45 am
Har takket: 17 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Deco »

Der er meget snak om Alves skal udskiftets med Bellerin.
Personligt er jeg selv vild med idéen, men den bliver nok ikke en billig handel..


Hva med Sergi Aurier ?
Alt det drama han har skabt i PSG, hvilket sagtens kunne resultere i en billig handel.
Mascherano skal nok få dannet hans adfærd.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

En spiller som Aurier, har vi ikke brug for i truppen. Magen til idiot skal man lede længe efter.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Deco skrev:Der er meget snak om Alves skal udskiftets med Bellerin.
Personligt er jeg selv vild med idéen, men den bliver nok ikke en billig handel..


Hva med Sergi Aurier ?
Alt det drama han har skabt i PSG, hvilket sagtens kunne resultere i en billig handel.
Mascherano skal nok få dannet hans adfærd.
Nej ellers tak. Send ham chelsea.

Belletin derimod ser jeg som den ideelle erstatning for alves, hvis ikke nu så om et år måske.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

[2/2] Full back options Barcelona: Hysaj (Napoli 22), Wendell (Leverkusen 22), Toure (Monaco 19), Guerreiro (Lorient 22). [md]
[1/2] Full back options Barcelona: Cancelo (Valencia 21), Jonny (Celta 22), Florenzi (Roma 24), De Sciglio (Milan 23) #fcblive [md]
Det er som om de bare har taget en masse talenter fra Fifa. De Sciglio er meget dårligt spillende og flere milan fans vil faktisk gerne af med ham. Jonny, Cancelo, Wendell er dog interessante og det er nok også de eneste jeg rigtig har set spille flere gange.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

A$AP skrev:
[2/2] Full back options Barcelona: Hysaj (Napoli 22), Wendell (Leverkusen 22), Toure (Monaco 19), Guerreiro (Lorient 22). [md]
[1/2] Full back options Barcelona: Cancelo (Valencia 21), Jonny (Celta 22), Florenzi (Roma 24), De Sciglio (Milan 23) #fcblive [md]
Det er som om de bare har taget en masse talenter fra Fifa. De Sciglio er meget dårligt spillende og flere milan fans vil faktisk gerne af med ham. Jonny, Cancelo, Wendell er dog interessante og det er nok også de eneste jeg rigtig har set spille flere gange.

Af dem her ser jeg toure fra monaco som den klart mest spændende spillere. Meeen giv ham bare et par år endnu til at udvikle sig.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Bellerin er vel ham vi skal gå efter, Katalaner 21 år og møg hurtig. Vi kan godt vente til næste sommer, men synes vi skal gå all in på ham der.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ser hellere at Roberto og Vidal får chancen efter alves...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Ser hellere at Roberto og Vidal får chancen efter alves...
Og hvis de så fucker up, eller ikke lever op til forventningerne, kan vi købe en erstatning.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Piquénbauer skrev:Ser hellere at Roberto og Vidal får chancen efter alves...
Synes Roberto skal op på midtbanen hvor han kan løbe jorden tynd. Jeg ser meget større talent i Bellerin end Vidal, og tror også han ville ku gå direkte ind i startopstillingen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Roberto skal spille der hvor der er brug for ham. Og mener egentlig han har leveret sit bedste spil på backen. Der kan han virkelig dominere gennem sit løbepensum hvor jeg stadig mener at han halter lidt efter med hensyn til spilforståelse på midten. Det kan dog stadig kommen.

Vidal har desværre ikke helt sat sit aftryk endnu men tror ligeså meget det er fordi Messi er vant til at spille med en mere kombinationsstærk spiller (alves) og derfor ikke udnytter vidal helt endnu. Han skal imo spilles mere som alba i den anden side fremfor konstant at have bolden i fødderne.

Det skal så også siges at jeg ikke ser det helt store i Bellerin endnu. Han er voldsomt hurtig men synes stadig han er for nem at overspille i de kampe jeg har set. Men han skal nok blive god. Og desværre voldsomt dyr hvorfor jeg hellere ser de spillere vi har nu få en god chance før der bliver brugt penge på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Roberto har gjort det fremragende som højreback enig. Men ser ham nu stadig mere som en Rakitic type.
Jeg håber da også Vidal kommer igang, men synes desværre hans start har været lidt sløj, enkelte gode præstationer har der dog været.
Jeg ser Bellerin lidt som Alba, utrolig hurtig når han dækker op, og rigtig god spilforståelse når han angriber. Men enig i at prisen sagtens kunne være et problem her..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Roberto er for mig 100% midtbane spiller og vidal tænker jeg lidt som en adriano type på højre back. Ser ham slet ikke som en type der kan udvikle sig til en af de bedste backs i verden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster