Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:De sidste rygter omkring Mateo går på at den samlede pris skulle ende på omkring de 50 mio hvis han skulle sælges. Han er ejet af villarreal (35%), river (35%) og en agent (30%). Og disse skulle være uenige om hvor meget han er værd. Ikke at jeg tror at han kommer til at koste 50 mio men disse handler er pisse svære når alle skal være tilfredse.
Jeg tror virkelig ikke på at det er sådan det hænger sammen. Som jeg forstår det så er der indskrevet en sell-on clause, der betyder at River Plate har krav på 35% af en eventuel transfersum, mens de resterende 65% fordeles mellem Villarreal (35%) og agenten (30%). Det andet, altså et tre-delt ejerskab, tror jeg simpelthen ikke på eksisterer. Det tror jeg simpelthen ikke på at FIFPro vil tillade, netop fordi det meget let kan ende i tovtrækkerier som dem Daily Mail nu skriver om. Jeg tror ikke at der er noget tovtrækkeri. Jeg tror bare at Villarreal forlanger mange penge, fordi de ved at de kun kan stikke 35% af pengene i egen lomme. Derfor lyder det heller ikke urealistisk at de ville kræve 50 millioner euro for ham, for i så fald ville de kun selv for 17,5 millioner euro ud af det. Det lyder meget realistisk for mig, men at han skulle have et tre-delt ejerskab lyder til gengæld meget usandsynligt.

Tjek eventuelt dette billede.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Nu hvor Rosell ikke er her mere til at udføre retarderede/ulovlige handlinger, så skal vi have Dmytro Chygrynskiy tilbage! Det salg forstod jeg aldrig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:De sidste rygter omkring Mateo går på at den samlede pris skulle ende på omkring de 50 mio hvis han skulle sælges. Han er ejet af villarreal (35%), river (35%) og en agent (30%). Og disse skulle være uenige om hvor meget han er værd. Ikke at jeg tror at han kommer til at koste 50 mio men disse handler er pisse svære når alle skal være tilfredse.
Jeg tror virkelig ikke på at det er sådan det hænger sammen. Som jeg forstår det så er der indskrevet en sell-on clause, der betyder at River Plate har krav på 35% af en eventuel transfersum, mens de resterende 65% fordeles mellem Villarreal (35%) og agenten (30%). Det andet, altså et tre-delt ejerskab, tror jeg simpelthen ikke på eksisterer. Det tror jeg simpelthen ikke på at FIFPro vil tillade, netop fordi det meget let kan ende i tovtrækkerier som dem Daily Mail nu skriver om. Jeg tror ikke at der er noget tovtrækkeri. Jeg tror bare at Villarreal forlanger mange penge, fordi de ved at de kun kan stikke 35% af pengene i egen lomme. Derfor lyder det heller ikke urealistisk at de ville kræve 50 millioner euro for ham, for i så fald ville de kun selv for 17,5 millioner euro ud af det. Det lyder meget realistisk for mig, men at han skulle have et tre-delt ejerskab lyder til gengæld meget usandsynligt.

Tjek eventuelt dette billede.
Ah det giver mening!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:De sidste rygter omkring Mateo går på at den samlede pris skulle ende på omkring de 50 mio hvis han skulle sælges. Han er ejet af villarreal (35%), river (35%) og en agent (30%). Og disse skulle være uenige om hvor meget han er værd. Ikke at jeg tror at han kommer til at koste 50 mio men disse handler er pisse svære når alle skal være tilfredse.
Jeg tror virkelig ikke på at det er sådan det hænger sammen. Som jeg forstår det så er der indskrevet en sell-on clause, der betyder at River Plate har krav på 35% af en eventuel transfersum, mens de resterende 65% fordeles mellem Villarreal (35%) og agenten (30%). Det andet, altså et tre-delt ejerskab, tror jeg simpelthen ikke på eksisterer. Det tror jeg simpelthen ikke på at FIFPro vil tillade, netop fordi det meget let kan ende i tovtrækkerier som dem Daily Mail nu skriver om. Jeg tror ikke at der er noget tovtrækkeri. Jeg tror bare at Villarreal forlanger mange penge, fordi de ved at de kun kan stikke 35% af pengene i egen lomme. Derfor lyder det heller ikke urealistisk at de ville kræve 50 millioner euro for ham, for i så fald ville de kun selv for 17,5 millioner euro ud af det. Det lyder meget realistisk for mig, men at han skulle have et tre-delt ejerskab lyder til gengæld meget usandsynligt.

Tjek eventuelt dette billede.
Ah det giver mening!
Yes, og nu lykkedes det mig også at opstøve dokumentet, som det der billede er fra: http://www.urgente24.com/sites/default/ ... 0plate.pdf

Tjek side 40. For en sjælden gangs skyld (lol) er det de engelske medier der sejler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det har du sgu ret i! Det er helt sikkert sådan det er...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Fritte skrev:OMG køb nu en spiller så jeg kan komme videre med mit liv!
Nårh... :mrgreen:
phpBB [video]

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jesni skrev:Nu hvor Rosell ikke er her mere til at udføre retarderede/ulovlige handlinger, så skal vi have Dmytro Chygrynskiy tilbage! Det salg forstod jeg aldrig.
Den er jeg med på i stedet for Vermaelen eller Vertonghen. Jeg forstod heller ikke det salg, jeg følte ikke rigtig at han fik en fair chance.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:En køb af vermaelen må vel betyde at vi går efter en til dyr spiller (cuadrado)? Han vil ikke være særlig dyr og der må stadig være en del tilbage til en ny spiller.

http://3.bp.blogspot.com/-uKdnYsR7aS4/U ... rofile.png

Han har fine tal i fm ;-) Køb! Hahaha!
Jeg tænkte det samme. Det virker til at vi vil købe en billig CB, så vi kan bruge resten af pengene på Cuadrado.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Ingen af de verdensklasse cb'er som man ville have kan købes i dette vindue. Derfor køber man billig bredde (som kan overraske). Når vi så igen kan hente spillere (hvis vi får et transferban) så kan det være at der er nogle gode cb'er på markedet eller også kan nogle af vores unge have vist gode takter og kan komme op på førsteholdet.

Det giver fin mening for mig. Ærgerligt at vi ikke kunne få nogle af de bedste til forsvaret men pique, bartra, mathieu og vermaelen ville stadig være en god opgradering fra sidste sæson. Og hvis LE giver spillerne et spark i røven så ved vi at forsvaret ikke behøver de bedste spillere så længe at systemet fungerer!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Manchester United have moved back in front of Barcelona in the chase to sign Arsenal defender Thomas Vermaelen. Barcelona looked to have taken pole position in the race to sign the 28-year-old Belgium international on Tuesday when they made a bid of £10million for the player. However, Sky sources have revealed that United are Vermaelen’s preferred destination and they will have no problem matching or beating Barca’s offer.
Sky sports.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Det er sgu morsomt. Så ender de nok med at rende med både Vermaelen og Cuadrado

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Fine by me. Kan ikke se hvad vi skal bruge dem til. Cuadrado er røv dyr og kan kun spille kant, offensiv midt eller angriber, hvor vi allerede er latterligt godt dækket ind. Vermaelen kan jeg ikke se den store idé i. Så vil jeg hellere have at Bartra får 1500 minutter i løbet af sæsonen, for så at have Mascherano som 4. valg til centerbacken og eventuelt også beholde Song. Den løsning vil jeg hellere end at vi går ud og brænder 12 millioner euro af på en forsvarsspiller der ikke holder i mere end et par år.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Blaugrana92 skrev:Fine by me. Kan ikke se hvad vi skal bruge dem til. Cuadrado er røv dyr og kan kun spille kant, offensiv midt eller angriber, hvor vi allerede er latterligt godt dækket ind. Vermaelen kan jeg ikke se den store idé i. Så vil jeg hellere have at Bartra får 1500 minutter i løbet af sæsonen, for så at have Mascherano som 4. valg til centerbacken og eventuelt også beholde Song. Den løsning vil jeg hellere end at vi går ud og brænder 12 millioner euro af på en forsvarsspiller der ikke holder i mere end et par år.
Det er stadigvæk bare super deprimerende, at vi er så sindssygt elendige til at handle på markedet, når det kommer til de defensive pladser. Det er som om, at det kommer fuldstændig bag på ledelsen, når transfervinduet åbnet. Per automatik begynder de så at handle offensivt, hvorefter det så går op for dem, at vi er svækkede i forsvarskæden.
Forstår virkelig ikke hvad det er der sker. Vi spiller om mesterskaber og CL HVERT fucking år.. Burde fandme ikke være så svært at tiltrække nogle fornuftige spillere........ Zubi er en talentløs lort.

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Der er rygter om, at Real Madrid har indledt jagten på Benatia. Av hvor vil det gøre ondt at se ham i Madrid..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Guardiola »

Det virker efterhånden som om, at forsvarspillere har en modvilje mod, at skulle til Barca. Måske fordi de ved, at de ikke får ret meget at lave, og kommer til at spille andenviolin i forhold til det boldbesiddende angrebsspil :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster