Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Andrés Felipe:
Suarez to Barcelona is 95% done.
Suarez's agent and FCB had a meeting in London today, everything went well and they both parties agreed terms. Only thing left is signature.
I don't know how much Suarez costs yet or the specific terms but I know he will be a Barcelona player next season.
NEWS UPDATE! We were told Suárez is cash deal only and Sanchez is not included.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

klogfyr skrev:
Bartomeu skrev:Por ejemplo, Zubizarreta ya tiene los nombres de los centrales aunque no están fichados todavía porque hay clubs que piensan que se pueden revalorizar en el Mundial".
Med mit begrænset kendskab til spansk, tror jeg, det betyder noget i stil med, at Zubi allerede kender navnene på de forsvarsspillere, vi vil hente, men at de ikke er købt endnu, fordi klubberne, der ejer spillerne, tror at deres værdi kan stige i løbet af VM.

Ret mig gerne jer, der taler spansk flydende, hvis jeg tager fejl.

Hvis jeg har forstået citatet korrekt, så er det da en interessant melding, da, så vidt jeg ved, hverken Mathieu eller Marquinhos er udtaget til VM og dermed kan de jo ikke stige i værdi i løbet af VM, da de jo ikke spiller. Måske er det bare et røgslør eller også kigger vi på nogle andre forsvarsspillere end dem medierne nævner.
This. Hvis ikke det er Marquinhos eller Mathieu, hvem er det så? Hummels? Thiago Silva? Koscielny? Cuadrado?
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Quaresma skrev:Andrés Felipe:
Suarez to Barcelona is 95% done.
Suarez's agent and FCB had a meeting in London today, everything went well and they both parties agreed terms. Only thing left is signature.
I don't know how much Suarez costs yet or the specific terms but I know he will be a Barcelona player next season.
NEWS UPDATE! We were told Suárez is cash deal only and Sanchez is not included.
http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... &start=495... ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

whoops
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Quaresma skrev:whoops
Fint sammenspil mellem ovenstående og din avatar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Reports from Sevilla that FCB closed a deal with Fazio. Nice surprise. Was excellent last season.

Hmm... Ved ikke lige hvad jeg skal sige til det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:Reports from Sevilla that FCB closed a deal with Fazio. Nice surprise. Was excellent last season.

Hmm... Ved ikke lige hvad jeg skal sige til det.
Hvis vi ikke skulle gå efter Marquinhos, som alle folk ellers regnede med, så var der et par stykker som jeg syntes burde stå foran Fazio i køen til rollen som vores CB (Musacchio f.eks.). Det virker lidt uambitiøst, men jeg håber da at manden kan vise mig jeg tager fejl hvis vi køber ham

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det er stadig kun rygter. Manden skulle dog have en frikøbs på 10 mio. Her er lidt stats for sidste sæson:

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Salvo (president Valencia): "Mathieu will only leave for 20M buyout fee. His position isn't covered, so we'd have to sign another player."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Hvis det er istedet for Mathieu så synes jeg det lyder fantastisk :grin:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er stadig kun rygter. Manden skulle dog have en frikøbs på 10 mio. Her er lidt stats for sidste sæson:

Billede
Benatias 1,8 begået frispark pr. kamp er ret højt. Det er i hvert fald et kendetegn for de bedste forsvarsspillere, at de begår utroligt få frispark. Hvis man ser på Thiago Silva, så begår han praktisk talt kun frispark, når det er absolut nødvendigt. Og det er sjældent nødvendigt, da hans positionering gør, at han undgår disse situationer.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor vi ikke går efter en CB med stor stor klasse! Det kan godt være at de bliver dyrere, men sådan er det jo. Vi har jo desperat brug for klasse CB's. Vi er også virkelig tyndt besat på midten. Der mangler vi også en CM af stor klasse.

Men nej lad os bruge 75 mil pund på Suárez. Og så nøjes med Marquinhos og Mathieu til CB. Og Kun Rakitic til CM, også to uge uprøvede som backup. Og så lige en Alves der har set sine bedre dage! DET ER FANDME FLOT!!

Vi burde købe:

Kroos
Benatia
Backup CB
Ny HB
Og en center forvart. Der kunne det godt tyde på at, Suárez kunne være løsningen, hvis han kan skille sig af med at bide, dive og grove tacklinger. Men ikke til den pris, og de andre skal være første prioritet!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Helt seriøst... Prøv nu at sæt dig lidt ind i hvad der sker inden du brækker den ene påstand op efter den anden. Vi har ingen anelse om hvem vi går efter til forsvaret. Ja der er nogle spillere der bliver nævnt mere end andre men det betyder ikke at det er dem der bliver hentet. Hvis det så er Marquinhos og Mathieu som bliver hentet så er det fordi pro scouts osv har fundet dem som de bedste. Det er folk som ved hvad de snakker om og ved hvad vi har brug for. Sagt på en anden måde - i modsætning til os fans har de et ordentlig kendskab til disse spillere. Desuden henter man ikke bare en spiller. Der er masser af ting der skal falde på plads. Det er ikke FM.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af theKing1988 »

Drake skrev:Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor vi ikke går efter en CB med stor stor klasse! Det kan godt være at de bliver dyrere, men sådan er det jo. Vi har jo desperat brug for klasse CB's. Vi er også virkelig tyndt besat på midten. Der mangler vi også en CM af stor klasse.

Men nej lad os bruge 75 mil pund på Suárez. Og så nøjes med Marquinhos og Mathieu til CB. Og Kun Rakitic til CM, også to uge uprøvede som backup. Og så lige en Alves der har set sine bedre dage! DET ER FANDME FLOT!!

Vi burde købe:

Kroos
Benatia
Backup CB
Ny HB
Og en center forvart. Der kunne det godt tyde på at, Suárez kunne være løsningen, hvis han kan skille sig af med at bide, dive og grove tacklinger. Men ikke til den pris, og de andre skal være første prioritet!
Det kunne da godt tyde på ud fra meldingerne om at Mathieu ikke får lov til at gå for under 20M at klubben kunne have bevæget sig videre til Fazio som backup CB'en der vil blive hentet i dette vindue.

Og det kan godt ske at du finder Suarez alt for dyr, men jeg kan også love dig for at din ønskeseddel der kommer til at koste RIGTIG mange penge.

Og så fatter jeg stadigvæk ikke hvad vi skal med en ny HB iøvrigt :?

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Alves har set sine bedre dage, og hvis vi oven i købet ikke kan købe i de to næste transfer vinduer. Så er det da mere ind nødvendigt at købe en ny?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster