Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Nej det ville være spild af penge. 1-2 forsvarspillere og 1 angriber, færdig. Der er vanvittig meget talent på b-holdet, synes klart vi skal hente derfra.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Jeg føler bare ikke vores midtbane har været særlig god denne sæson. Xavi er faldet meget, det kan vi blive enige om, og Cesc har ikke været god i foråret. Det kun iniesta og busi der har holdt niveau. Song for slet ikke at tale om ham. Men håber at rafinha og Roberto kan fylde disse pladser og udfordre nogle af disse midtbanespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Visca El Barca skrev:150 Mio? De fleste medier skriver om en pris paa 8-9 Mio euro. Det er stadig mange penge, men ikke 150 Mio danske kroner.

Jeg taenker, naar man betaler 8-9 Mio euro for en maalmand, er han vel ikke tiltaenkt rollen som reserve? Dette bringer mig videre til det naeste spoergsmaal. Er det nu en god idé, at saette en meget ung Ter Stegen under et stort pres fra starten, med tanke paa hvor svaert det er at vaere maalmand i Barca. Det hele bliver ikke bedre af, at medier ville have en anden mand til posten.

Jeg ved godt, at der skal vaere konkurrence paa de forskellige positioner, men lige netop i denne situation havde det vaeret bedre med en klar nr. 1 og 2. I hvert fald til at starte med.
Barcelona don't want to pay more than 6M for Claudio Bravo (31). Real Sociedad sources say they talk but no formal bid was made yet. [md]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Egzon skrev:Jeg føler bare ikke vores midtbane har været særlig god denne sæson. Xavi er faldet meget, det kan vi blive enige om, og Cesc har ikke været god i foråret. Det kun iniesta og busi der har holdt niveau. Song for slet ikke at tale om ham. Men håber at rafinha og Roberto kan fylde disse pladser og udfordre nogle af disse midtbanespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reus er slet ikke en CM, forstaar ikke den store trang til den helt store "invandring" som skal ske udefra.

Jeg er enig med Brombz, vi behoever ikke at koebe 5-6 eller hele 8 spillere, som der har vaeret snak om. Det er en panikloesnig, panikloesninger er aldrig godt. Vi skal ikke glemme at vi er sradigvaek Barca, vi har masser talent i klubben. 2-3 nye spillere af hoej kaliber, resten kan vi supplere med fra b-holdet. Det har vi haft stor succes med tidligere, kan ikke se en grund til at aendre paa fundamentet nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

mathi skrev:
Visca El Barca skrev:150 Mio? De fleste medier skriver om en pris paa 8-9 Mio euro. Det er stadig mange penge, men ikke 150 Mio danske kroner.

Jeg taenker, naar man betaler 8-9 Mio euro for en maalmand, er han vel ikke tiltaenkt rollen som reserve? Dette bringer mig videre til det naeste spoergsmaal. Er det nu en god idé, at saette en meget ung Ter Stegen under et stort pres fra starten, med tanke paa hvor svaert det er at vaere maalmand i Barca. Det hele bliver ikke bedre af, at medier ville have en anden mand til posten.

Jeg ved godt, at der skal vaere konkurrence paa de forskellige positioner, men lige netop i denne situation havde det vaeret bedre med en klar nr. 1 og 2. I hvert fald til at starte med.
Barcelona don't want to pay more than 6M for Claudio Bravo (31). Real Sociedad sources say they talk but no formal bid was made yet. [md]
6 mio er den rette pris, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
Egzon skrev:Jeg føler bare ikke vores midtbane har været særlig god denne sæson. Xavi er faldet meget, det kan vi blive enige om, og Cesc har ikke været god i foråret. Det kun iniesta og busi der har holdt niveau. Song for slet ikke at tale om ham. Men håber at rafinha og Roberto kan fylde disse pladser og udfordre nogle af disse midtbanespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reus er slet ikke en CM, forstaar ikke den store trang til den helt store "invandring" som skal ske udefra.

Jeg er enig med Brombz, vi behoever ikke at koebe 5-6 eller hele 8 spillere, som der har vaeret snak om. Det er en panikloesnig, panikloesninger er aldrig godt. Vi skal ikke glemme at vi er sradigvaek Barca, vi har masser talent i klubben. 2-3 nye spillere af hoej kaliber, resten kan vi supplere med fra b-holdet. Det har vi haft stor succes med tidligere, kan ikke se en grund til at aendre paa fundamentet nu.
Ah, så fordi du er uenig, er det en "panikløsning"? Jeg ser det som tiltrængt fornyelse. Det er grænsende til hovmod at tro, vi blot behøver at hive et par spillere op fra B-holdet for ti måneder senere at stå i en Champions League-finale.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Hehe det er sjovt hvordan folk regner med at vi SKAL vinde alt ligesom i 2009. Denne sæson var et perfekt eksempel på, at vi med lidt mere skarphed kunne vinde chl og ligaen. Det er som om man SKAL vinde 5-0 hver gang, før det er godt nok.

Spar på pengene. Madrids millard hold er et perfekt eksempel på at penge ikke altid vinder titler. Ikke særligt mange titler på 10 år. Vores b-hold (som nok er det yngste i segunda) ligger til oprykning. Vores juvenil hold har fjernet al modstand.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Sådan her skal det se ud, når sæsonen går i gang.

Ter stegen
Bravo
Alves
Montoya
Alba
Adriano
Pique
March
Bartra
Musacchio
Busquets
Song
Xavi
Iniesta
Rafinha
Roberto
Cesc
Messi
Neymar
Pedro
Deulfeu
Alexis
Balde Keita

Indkøb:
Ter Stegen
Bravo
Musacchio
Balde Keita
+Rafinha og Delufeu tlbage fra lån.

Salg:
Valdes
Pinto
Puoyl stop
Dos Santos
Affely
Tello
Cuenca
Bojan

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Hehe det er sjovt hvordan folk regner med at vi SKAL vinde alt ligesom i 2009. Denne sæson var et perfekt eksempel på, at vi med lidt mere skarphed kunne vinde chl og ligaen. Det er som om man SKAL vinde 5-0 hver gang, før det er godt nok.

Spar på pengene. Madrids millard hold er et perfekt eksempel på at penge ikke altid vinder titler. Ikke særligt mange titler på 10 år. Vores b-hold (som nok er det yngste i segunda) ligger til oprykning. Vores juvenil hold har fjernet al modstand.

Enig, isaer fordi vi har vist at man er i stand til at flytte egne talenter op , hvorefter de faar stor succes. Det goer vi heller ikke, vi henter nok en cm og en spiller mere, men saa er vi ogsaa godt daekket ind synes jeg. Vi har allerede to store talenter, som efter endt lejemaal er klar til at bidrage sit. Dernaest har vi, som du skriver, spaendende talenter paa b-hold og La Masia.

Jeg tror godt, de kan vaere med, saa laenge traeneren viset dem tillid og tror paa filosofien. Det har vi set foer. Og Luis Enrique ligner en mand, der stoler paa de unge og vil gerne arbejde med dem.



Det er ikke saadan at man skal lukke alle udefrakommende indkoeb ud.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Balde Keita?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg koeber i hvert fald ikke argument om, at der skal en omfattende fornyelse til paa spillerfronten. Det er en paniksloesning efter min mening.

Der skal fikses nogle steder med hjaelp udefra. Suppleres med egne talenter, og have et traener team der gaar 100% ind for filosofien og fremgangdmaaden. Det virket, har virket og kan ikke se hvorfor det skulle vaere saa meget anderledes denne gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Champione skrev:Balde Keita?
Han hedder Keita til efternavn. Det er en garanti for succes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20776
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1132 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
Champione skrev:Balde Keita?
Han hedder Keita til efternavn. Det er en garanti for succes.
Og så har han spillet for vores ungdomshold fra 04-11. Røg til Lazio grundet disciplinære problemer mener jeg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal købe 1 gk, 2 cb'er (en der kan spille back også), 1 angriber og måske en cm. Det burde være nok!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Hehe det er sjovt hvordan folk regner med at vi SKAL vinde alt ligesom i 2009. Denne sæson var et perfekt eksempel på, at vi med lidt mere skarphed kunne vinde chl og ligaen. Det er som om man SKAL vinde 5-0 hver gang, før det er godt nok.

Spar på pengene. Madrids millard hold er et perfekt eksempel på at penge ikke altid vinder titler. Ikke særligt mange titler på 10 år. Vores b-hold (som nok er det yngste i segunda) ligger til oprykning. Vores juvenil hold har fjernet al modstand.
'Con cantera y afición, no hace falta importación.' Dog lige med en lille modifikation, da det trods alt er nødvendigt med et indkøb eller to (eller tre) i denne tid af fodbolden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster