Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jeg vil lige pointere, at jeg intet har imod et køb af Marquinhos, men jeg kan ikke lade være med at stille mig undrende over for et køb, der kommer til at koste Barca 35 mio. euro, og især når der er tale om en så ung spiller som Marquinhos. Derfor ser jeg heller ikke alderen som en formildende omstændighed, fordi han simpelthen er for dyr, som sagt. Selvom han skulle gå hen og slå til, ville det stadig være et dyrt køb.

Hvorfor kigger man ikke på andre unge talenter, f.eks. Schär, Balanta eller Doria, der kan købes til mindre end Marquinhos? Desuden er det latterligt at give 35 mio. euro for en rotationsspiller, sådan som du pointerer det og så købe en etableret spiller oveni. Man må ikke give 35 mio. euro for en breddespiller, da de helst skal koste meget mindre.

Jeg synes, at det virker som en desperation fra denne ledelses side, når man punger ud på denne måde. Hvis Barca giver sådanne beløb, er det da klart, at klubberne kræver et højt beløb også i fremtiden for deres spillere, hvis Barca vil have dem.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Det ser ud til at vi ikke får hverken Benatia eller Cuardado.
Det bliver nok Marquinhos, også tror jeg at LE gerne vil beholde Masch, da han ser ham som en leder. Tror at han kan få det positive ud af ham faktisk.

Havde i set at både Mascherano og Alves blev i klubben i et år endnu, og at man hentede en Marquinhos?
Tror virkelig på det projekt LE er ved at igangsætte. Hvad siger i til det?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

denisasllani98

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Egzon skrev:Det ser ud til at vi ikke får hverken Benatia eller Cuardado.
Det bliver nok Marquinhos, også tror jeg at LE gerne vil beholde Masch, da han ser ham som en leder. Tror at han kan få det positive ud af ham faktisk.

Havde i set at både Mascherano og Alves blev i klubben i et år endnu, og at man hentede en Marquinhos?
Tror virkelig på det projekt LE er ved at igangsætte. Hvad siger i til det?
Transfervinduet er ikke startet endnu, og det kræver tålmodighed før vi får nye navne ind. Mht Benatia ligger nøglen i, at han hellere vil til os end City. For der er ingen tvivl om, at City kan tilbyde både ham og Roma mere.

Med Lucho ser da spændende ud.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

denisasllani98 skrev: Transfervinduet er ikke startet endnu, og det kræver tålmodighed før vi får nye navne ind. Mht Benatia ligger nøglen i, at han hellere vil til os end City. For der er ingen tvivl om, at City kan tilbyde både ham og Roma mere.

Med Lucho ser da spændende ud.
JEg ved godt at den lige er startet, men så er der vm, og hvis man vil have en spiller der har været med, ville det være bedst at hente ham nu. Jeg vil ikke have at klubben misser denne chance med Benatia, han er 27, samme alder som pique. Tror at de ville passe perfekt sammen. Så er han hurtige end pique og han har vist gode takter i den italienske liga. Tror dog først at man vil hente Bravo, og så tage den derfra.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Egzon skrev:
denisasllani98 skrev: Transfervinduet er ikke startet endnu, og det kræver tålmodighed før vi får nye navne ind. Mht Benatia ligger nøglen i, at han hellere vil til os end City. For der er ingen tvivl om, at City kan tilbyde både ham og Roma mere.

Med Lucho ser da spændende ud.
JEg ved godt at den lige er startet, men så er der vm, og hvis man vil have en spiller der har været med, ville det være bedst at hente ham nu. Jeg vil ikke have at klubben misser denne chance med Benatia, han er 27, samme alder som pique. Tror at de ville passe perfekt sammen. Så er han hurtige end pique og han har vist gode takter i den italienske liga. Tror dog først at man vil hente Bravo, og så tage den derfra.
Men nu er Benatia jo ikke med til VM, så masser af tid. Eller noget. :mrgreen:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu (president): "Marquinhos? With Puyol leaving, we have to sign a centre back this summer. We're holding talks on several players."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

''Talks'' er ikke nok. Vil se resultater!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Hvad siger i til Claudio Bravo?

Lucas Resende gør et stort nummer ud af at fortælle hvorfor han er en forfærdelig signing vurderet ud fra stats. Stats er ikke alt, men Keylor Navas lyder godt nok som et billigere og langt bedre alternativ.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Men Navas er måske ikke billigere lønmæssigt, og det er måske også tvivlsomt om han gider at være anden målmand. Men som spiller virker han bedre end Bravo, nu må vi se.
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Rygter går på at vi smider et sted mellem 90-150 mio for Bravo. Jeg synes godt nok det er kras med tanke på hans alder, navn og egentlige niveau.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af mathi »

Fedtmule skrev:Rygter går på at vi smider et sted mellem 90-150 mio for Bravo. Jeg synes godt nok det er kras med tanke på hans alder, navn og egentlige niveau.
Det er penge der ikke kan bruges på en CB :/

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Catalan based paper Sport running the story that Barça have already made an initial bid of €38M for Sergio Agüero and he's said YES to them.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

150 Mio? De fleste medier skriver om en pris paa 8-9 Mio euro. Det er stadig mange penge, men ikke 150 Mio danske kroner.

Jeg taenker, naar man betaler 8-9 Mio euro for en maalmand, er han vel ikke tiltaenkt rollen som reserve? Dette bringer mig videre til det naeste spoergsmaal. Er det nu en god idé, at saette en meget ung Ter Stegen under et stort pres fra starten, med tanke paa hvor svaert det er at vaere maalmand i Barca. Det hele bliver ikke bedre af, at medier ville have en anden mand til posten.

Jeg ved godt, at der skal vaere konkurrence paa de forskellige positioner, men lige netop i denne situation havde det vaeret bedre med en klar nr. 1 og 2. I hvert fald til at starte med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Norbit »

Hvis Barca hentede Aguero, benatia, navas og Reus. Ville det være genial.
Så skal pedro ud i hvertfald.
For Reus kan jo spille på både midtbanen men også angrebet.
Så er aguero og Messi efter sigende bedste venner, og nu hvor pinto ikke er der for Messi længere, tror jeg klubben vil hente en god ven til ham. Det koster sikkert kassen. Men hvis vi bliver udlukket næste år, sidder vi og mangler spillere pludselig.
Hvad siger i til min skøre ide?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster