Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

City skulle have budt 35 mio for roberto. Drop nu at køb en spiller og brug ham for pokker. Han vil bringe præcis den dynamik vi har brug for centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Dahl skrev:Personligt tror jeg ikke vi får Verratti. PSG er ikke just villige til at forhandle, og ifølge RAC1 er vi også begyndt at se efter alternativer, hvis det ikke skulle lykkes. Jeg har to spillere, som jeg ser som gode alternativer. Jorginho fra Napoli eller Lucas Torreira fra Sampdoria. To spillere som minder om Verratti. Og jeg mener stadig, at det er altafgørende vi får sådan en type til vores midtbane.
Jeg håber godt nok også, at vi får fat i Ceballos - også selvom rygterne om de påståede tweets er rigtige. Han er vanvittig dygtig, og bliver kun bedre. Og for 15 millioner euro er det for mig en no-brainer.
Ham Lucas Torreira virker da rigtig spænende! Men han er en udviklings spiller og kan ikke træde ind i start 11'eren.
Men ville stadig være nice med henblik på fremtiden, i steder for spillere som Rafinha, Gomes og D. Suares.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og så kan vi sælge ham om en sæson når han ikke har slået til og derfor ikke længere er et talent.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af A$AP »

Tror folk virkelig vi får Ceballos? Er han ikke næsten så godt som sikret hos Real Madrid?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja og så kan vi sælge ham om en sæson når han ikke har slået til og derfor ikke længere er et talent.
Af ren nysgerrighed:
I hvilken alder er man ikke længere et talent efter din mening?

Gomes bliver eksempelvis 24 år i den her måned, Rafinha er 24 år og Roberto er 25 år. Jeg vil jo mene, at de ikke længere kan kaldes talenter i den alder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved jeg sgu ikke... Spillere kan udvikle sig indtil de er meget ældre. Omkring de nævnte spillere så kom de til klubben som 22 årige og de har haft en sæson. Det er ikke færdige produkter så se på dem sådan i stedet for under prædikatet som talent.

Pointen er at hvis skal tænke på fremtiden så kan vi ikke smide spillere væk efter en dårlig sæson. Og da slet ikke "unge" spillere. Hvis det er planen så går vi i hvert fald ned hurtigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Tror folk virkelig vi får Ceballos? Er han ikke næsten så godt som sikret hos Real Madrid?
Nej. Han stinker af real. Og hvad skulle vi dog også bruge ham til? Vi har rigeligt at cm'er og samtidig alena på vej. Den eneste grund der er til at købe ham er at han er billig og det derfor er chancen værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det ved jeg sgu ikke... Spillere kan udvikle sig indtil de er meget ældre. Omkring de nævnte spillere så kom de til klubben som 22 årige og de har haft en sæson. Det er ikke færdige produkter så se på dem sådan i stedet for under prædikatet som talent.

Pointen er at hvis skal tænke på fremtiden så kan vi ikke smide spillere væk efter en dårlig sæson. Og da slet ikke "unge" spillere. Hvis det er planen så går vi i hvert fald ned hurtigt.
Man skal altid give nyindkøbte spillere et par sæsoner til at vise sig frem. Det er uanset alder.

Jeg synes bare, at snakken om talenter er lidt tynd, når spillerne er 24-25 år. Man skal sgu have et vist niveau i den alder, hvis man vil klare sig i Barca.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Det ved jeg sgu ikke... Spillere kan udvikle sig indtil de er meget ældre. Omkring de nævnte spillere så kom de til klubben som 22 årige og de har haft en sæson. Det er ikke færdige produkter så se på dem sådan i stedet for under prædikatet som talent.

Pointen er at hvis skal tænke på fremtiden så kan vi ikke smide spillere væk efter en dårlig sæson. Og da slet ikke "unge" spillere. Hvis det er planen så går vi i hvert fald ned hurtigt.
Man skal altid give nyindkøbte spillere et par sæsoner til at vise sig frem. Det er uanset alder.

Jeg synes bare, at snakken om talenter er lidt tynd, når spillerne er 24-25 år. Man skal sgu have et vist niveau i den alder, hvis man vil klare sig i Barca.
Så kald dem unge spillere. Det mener jeg i hvert fald stadig man er når man er under 25.

Omkring det med talenter, niveau osv så har jeg lært at jeg skal holde min mund. Jeg har alt for mange gange kaldt en spiller dårlig for at denne så blev god og omvendt. Og der gælder også ældrere spillere. Klubben tror feks stadig på Gomes og her stoler jeg sgu mere på dem end på os fans. Vi mangler simpelthen indsigt i for mange ubekendte til at vi kan udtale os. Ikke at det betyder at vi ikke skal gøre det men det er gætterier (det ved jeg som sagt af erfaring).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

6 Juli, vi har intet købt, og vi har hørt på rygter 24/7 om Veratti. Fuck PSG, dybt seriøst. Spilleren vil væk, de får 100 millioner euro og destinationen (Barca) er fandeme også i orden. Det kan umuligt dreje sig om penge. Den oliemilliardær skider penge. Og fuck deres såkaldte projekt.. De kan bogstaveligt talt købe Coutinho og Mbappé i et og samme vindue, med de penge de har. Fuck this.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tello skrev:6 Juli, vi har intet købt, og vi har hørt på rygter 24/7 om Veratti. Fuck PSG, dybt seriøst. Spilleren vil væk, de får 100 millioner euro og destinationen (Barca) er fandeme også i orden. Det kan umuligt dreje sig om penge. Den oliemilliardær skider penge. Og fuck deres såkaldte projekt.. De kan bogstaveligt talt købe Coutinho og Mbappé i et og samme vindue, med de penge de har. Fuck this.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det er tungt :-(

Frygter en sommer med sene transfers og anden prioriteter. Og holdet skriger efter førsteprioriteter.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Samme her, samme her. Det er virkelig tåget lige pt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Holdet skriger efter et system. De samme spillere har vitterligt vundet en Treble.

Jeg kan forstå hvis man er bange for fremtiden men truppen er altså god nu. Vi har ikke brug for kæmpe transfers. Så længe vi får klaret problemerne på backen så er vi med igen. Men ja der må gerne snart ske noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Tello skrev:Samme her, samme her. Det er virkelig tåget lige pt.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Vi har været der før Pique :-)
Holdet skriger altså efter forstærkninger også.
Højre back og midtbane.

Iniesta holder ikke til en hel sæson, som vi så i sidste sæson, og højre back siger sig selv.
Vi mangler en kreativ midtbane. Så i også i høj grad i sidste sæson.

Men er enig i, at holder også skriger efter et system også.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster