Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Nå, Dortmund siger, at Dembele ingen steder skal. Så lad os gå efter A. Song.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/dortm ... mbele.html

Vi ender med Deulofeu, Sari og Bellerin
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Skydefinten skrev:Nå, Dortmund siger, at Dembele ingen steder skal. Så lad os gå efter A. Song.
Hvad skulle de dog ellers sige? "Ja, kom endelige og køb ham!"?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Ja:)
Det var også mere end bare et nej.
Officiel "statement" fra deres CEO.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Deulofeu, Bellerin og Verratti er helt fint med mig.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lucas ... barca.html

Hvis det er rigtigt, så virker det som en lidt underlig tilføjelse til truppen. Han vil godt nok være gratis :smile: men han vil være 27 et halvt når vi får ham til 1. Januar 2018, og han har der for ikke noget udviklings potentiale, og han kommer fra en mindre liga, så han er ikke udviklet på et højt neviau. Han er offensiv midt, så hvis vi spille 4-2-3-1 er der ikke plads til ham, med mindre han så er han tiltænkt til højre kanten, hvor han også kan spille ifølge transfermarkt.com :roll:

Men han virker da spænende på youtube ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:Deulofeu, Bellerin og Verratti er helt fint med mig.
Enig. Kan dog godt "nøjes" med Deulofeu og Verratti. Hvis der ikke er penge til det hele.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Deulofeu, Bellerin og Verratti ville være perfekt. Og det vil være ok ift. budget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Ved godt han kan blive dyr, men hvorfor er det, vi ikke kigger mod van Dijk? Liverpool er ved at færdiggøre en handel til 50 mio. pund med Southampton, har jeg læst mig frem til.

Jeg ved godt, det er ualmindelig mange penge for en som van Dijk, men han er 25 år, er en fantastisk atlet, stor og stærk og er hurtig, hvorfor han vil være fantastisk i en forsvarskæde som vores, hvor vi gerne helst vil spille højt på banen. Tilmed er han god på bolden.

Er det ikke noget, vi burde forsøge? Pique og Umtiti og muligvis Marlon er ikke nok for mit vedkommende. Og Mascherano har lignet flere gange en gammel og slidt mand i løbet af sæsonen.

Jeg er mere eller mindre villig til at brænde 2-3 somres budgetter af på denne sommer, så vi kan relancere det her hold. van Dijk, Bellerin, Verratti og Dembele samt Deulefeu. Så har vi formået at foryngre vores hold.

Er det for urealistisk jf. til vores budget, eller kan det lade sig gøre? Jeg tænker følgende kunne være muligt

Dølle : 10 mio. pund
van Dijk : 50 mio. pund
Verratti: 70 mio. pund (Da jeg tror, han trumfer et skifte igennem, og derfor ikke så dyr, som han kan blive)
Dembele 70 mio. pund
Bellerin/Semedo : 40 mio. pund

I alt: 240 mio. pund.

Jeg tænker, at vi kan hente en del på Paco (25 mio. pund), Arda (30 mio. pund), Mathieu (2 mio. pund), Douglas (2 mio. pund), Vermaelen (2 mio. pund), Munir 15 mio pund, Tello 5 mio. pund.

Det giver 71 mio. pund. Så alt i alt ville forbruget være 169 mio. pund. Kan vi ikke finde små 170 mio. pund (1,43 milliarder danske kroner) frem et eller andet sted i budgettet?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Det er som om, at den gamle traver med "Real er en købeklub" lidt er gået i glemmebogen.......

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forstår virkelig ikke hele ideen om at det er nu eller aldrig. At vi bare skal lave flere kæmpe transfers.

Systemet er det vigtigste og her mangler vi en back og måske en kant/cm. Men at tro at et køb af verratti eller X i sig selv vil gøre os bedre er imo tosset. Verratti vil være ligeså fucked som resten af vores cm'er hvis der ikke kommer tjek på det. Hvis vi derimod får tjek på det så er det ikke engang sikkert at vi får brug for verratti (han kan altid bruges men vi kan klare os uden ham).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jesni skrev:Det er som om, at den gamle traver med "Real er en købeklub" lidt er gået i glemmebogen.......
Begrebet "købeklub" hører til i børnehaven.
Jeg bløder Blaugrana

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Blaugrana al vent skrev:
Jesni skrev:Det er som om, at den gamle traver med "Real er en købeklub" lidt er gået i glemmebogen.......
Begrebet "købeklub" hører til i børnehaven.
Tjoh, men det har nu levet i bedste velgående herinde - indtil vi selv begyndte at arbejde med så tunge transfers. Der var engang hvor galacticos-transfer var lidt ilde set - det er fuldstændigt væk nu.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Verratti til Gazette: "A great PSG and I stay in Paris"

Han er nok så småt ved at indse, at PSG ikke slipper ham. Og han har kontrakt til 2021.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og så får han sikkert lige en god lønforhøjelse og så slutter det helt. Han havde desværre ikke nosserne til at presse et skifte igennem.

Jeg glæder mig godt nok til at se hvem vi henter. Det bliver virkelig spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 84 gæster