Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Culé »

Ok, verdenspressen fandt tilsyneladende ikke udtalelserne som noget der er værd at bruge tid på, men jeg skal da lige love for at det fik sat gang i diskussionen herinde. :smile:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Er det ikke i orden at diskutere sådanne ting herinde? Det er trods alt et fan-forum, hvor man diskuterer forskellige ting vedr. holdet m.m. eller? Skal man så lade være med at diskutere de forskellige emner, fordi verdenspressen ikke bruger tid på det(synes at det er vigtigt nok ifølge dem; altså bruge krudt på det)? Desuden postede du selv indlægget med udtalelserne, som nogle af os fandt interessant at diskutere. Havde du ikke lagt udtalelserne her på forummet, så havde jeg i hvert fald ikke været opmærksom omkring dem.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Culé »

Kubala skrev:Er det ikke i orden at diskutere sådanne ting herinde? Det er trods alt et fan-forum, hvor man diskuterer forskellige ting vedr. holdet m.m. eller? Skal man så lade være med at diskutere de forskellige emner, fordi verdenspressen ikke bruger tid på det(synes at det er vigtigt nok ifølge dem; altså bruge krudt på det)? Desuden postede du selv indlægget med udtalelserne, som nogle af os fandt interessant at diskutere. Havde du ikke lagt udtalelserne her på forummet, så havde jeg i hvert fald ikke været opmærksom omkring dem.
Jeg tror du misforstår mit indlæg ved at læse mellem linjerne og derved tillægge det noget jeg ikke mener. Synes kun det er fedt at emnet diskuteret, netop det her med om hvorvidt man synes det er fedt at truppen indeholder nogle spillere der tør tage bladet for munden og sige det de fleste af os tænker, eller om man hellere vil have at truppen består af spillere der svarer diplomatisk på spørgsmålene uden at træde nogen over tæerne.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Culé skrev:
Kubala skrev:Er det ikke i orden at diskutere sådanne ting herinde? Det er trods alt et fan-forum, hvor man diskuterer forskellige ting vedr. holdet m.m. eller? Skal man så lade være med at diskutere de forskellige emner, fordi verdenspressen ikke bruger tid på det(synes at det er vigtigt nok ifølge dem; altså bruge krudt på det)? Desuden postede du selv indlægget med udtalelserne, som nogle af os fandt interessant at diskutere. Havde du ikke lagt udtalelserne her på forummet, så havde jeg i hvert fald ikke været opmærksom omkring dem.
Jeg tror du misforstår mit indlæg ved at læse mellem linjerne og derved tillægge det noget jeg ikke mener. Synes kun det er fedt at emnet diskuteret, netop det her med om hvorvidt man synes det er fedt at truppen indeholder nogle spillere der tør tage bladet for munden og sige det de fleste af os tænker, eller om man hellere vil have at truppen består af spillere der svarer diplomatisk på spørgsmålene uden at træde nogen over tæerne.

Aha, ok. Jeg var også lidt i tvivl omkring, det du skrev, og derfor skrev jeg sådan, for at få det afklaret helt. Helt rigtigt, at diskussionen ligeså godt kunne dreje sig om, det du skriver: netop det her med om hvorvidt man synes det er fedt at truppen indeholder nogle spillere der tør tage bladet for munden og sige det de fleste af os tænker, eller om man hellere vil have at truppen består af spillere der svarer diplomatisk på spørgsmålene uden at træde nogen over tæerne.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blach »

Et eller andet sted har han vel ret i det med journalisterne? Det gælder så også den anden vej rundt, når fx Luna interviewer os...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Culé »

Blach skrev:Et eller andet sted har han vel ret i det med journalisterne? Det gælder så også den anden vej rundt, når fx Luna interviewer os...
Det sjove ved det her omkring journalister og om hvorvidt de (i overført betydning) har en Barca eller real trøje på når de kommenterer eller skriver om den ene eller anden klub, har noget på sig tror jeg rent faktisk at svaret er ja. Er jeg den eneste der sidder med en forestilling om at der nødvendigvis må være x antal spanske/catalanske sportsjournalister der er medlem af enten Barca eller real? Det er faktisk noget jeg har tænkt over længe, at der næsten med garanti må være medlemmer af enten den ene eller anden klub blandt dem der dækker klubben og regelmæssigt kommer til pressemøder mv.

Er det en forestilling jeg står alene med eller har i også tænkt den tanke? :roll:

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Problemet er jo, at det fremstilles som om, at alle journalister sommetider er imod Barca = alle er imod Barca. Mon ikke, at der er journalister derude, der er neutrale, og sågar nogle der er pro-Barca? Det er sådan lidt tudekortet Dani benytter her. Han kender jo gamet efterhånden, så han kan umuligt blive overrasket over de kritiske journalister.
Senest rettet af Kubala tirs apr 01, 2014 12:59 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Culé skrev:
Blach skrev:Et eller andet sted har han vel ret i det med journalisterne? Det gælder så også den anden vej rundt, når fx Luna interviewer os...
Det sjove ved det her omkring journalister og om hvorvidt de (i overført betydning) har en Barca eller real trøje på når de kommenterer eller skriver om den ene eller anden klub, har noget på sig tror jeg rent faktisk at svaret er ja. Er jeg den eneste der sidder med en forestilling om at der nødvendigvis må være x antal spanske/catalanske sportsjournalister der er medlem af enten Barca eller real? Det er faktisk noget jeg har tænkt over længe, at der næsten med garanti må være medlemmer af enten den ene eller anden klub blandt dem der dækker klubben og regelmæssigt kommer til pressemøder mv.

Er det en forestilling jeg står alene med eller har i også tænkt den tanke? :roll:
Jeg tror ikke, at du er helt forkert på den, men når det er sagt, så kan man ikke bare sige: "Alle journalister bærer en Real t-shirt/skjorte. Mon ikke, der er pro-Barca journalister derude også?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Culé »

Kubala skrev:
Culé skrev:
Blach skrev:Et eller andet sted har han vel ret i det med journalisterne? Det gælder så også den anden vej rundt, når fx Luna interviewer os...
Det sjove ved det her omkring journalister og om hvorvidt de (i overført betydning) har en Barca eller real trøje på når de kommenterer eller skriver om den ene eller anden klub, har noget på sig tror jeg rent faktisk at svaret er ja. Er jeg den eneste der sidder med en forestilling om at der nødvendigvis må være x antal spanske/catalanske sportsjournalister der er medlem af enten Barca eller real? Det er faktisk noget jeg har tænkt over længe, at der næsten med garanti må være medlemmer af enten den ene eller anden klub blandt dem der dækker klubben og regelmæssigt kommer til pressemøder mv.

Er det en forestilling jeg står alene med eller har i også tænkt den tanke? :roll:
Jeg tror ikke, at du er helt forkert på den, men når det er sagt, så kan man ikke bare sige: "Alle journalister bærer en Real t-shirt/skjorte. Mon ikke, der er pro-Barca journalister derude også?
Nej, heller ikke så meget det jeg påstår. Mere om der kan være noget om at de spanske sportsjournalister kunne tænkes at være fuldblodsmedlemmer af enten den ene eller anden klub. Jeg mener, det er jo ikke fordi sportsdækningen i Spanien er neutral som ellers er kotyme stort set alle andre steder?

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Culé skrev:
Kubala skrev:
Culé skrev:
Blach skrev:Et eller andet sted har han vel ret i det med journalisterne? Det gælder så også den anden vej rundt, når fx Luna interviewer os...
Det sjove ved det her omkring journalister og om hvorvidt de (i overført betydning) har en Barca eller real trøje på når de kommenterer eller skriver om den ene eller anden klub, har noget på sig tror jeg rent faktisk at svaret er ja. Er jeg den eneste der sidder med en forestilling om at der nødvendigvis må være x antal spanske/catalanske sportsjournalister der er medlem af enten Barca eller real? Det er faktisk noget jeg har tænkt over længe, at der næsten med garanti må være medlemmer af enten den ene eller anden klub blandt dem der dækker klubben og regelmæssigt kommer til pressemøder mv.

Er det en forestilling jeg står alene med eller har i også tænkt den tanke? :roll:
Jeg tror ikke, at du er helt forkert på den, men når det er sagt, så kan man ikke bare sige: "Alle journalister bærer en Real t-shirt/skjorte. Mon ikke, der er pro-Barca journalister derude også?
Nej, heller ikke så meget det jeg påstår. Mere om der kan være noget om at de spanske sportsjournalister kunne tænkes at være fuldblodsmedlemmer af enten den ene eller anden klub. Jeg mener, det er jo ikke fordi sportsdækningen i Spanien er neutral som ellers er kotyme stort set alle andre steder?

Det aner jeg så ikke, men som du også siger, så er de(journalisterne) ikke neutrale i Spanien.

Edit: I øvrigt er journalister i de andre europæiske lande heller ikke neutrale; de har allesammen en præference, men de (prøver at) skjule/r det meget godt, hvor der i Spanien ikke lægges skjul på det. Det er i hvert fald mit indtryk af det.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Active players who made most penalty fouls in Liga: Dani Alves 10 - Juanfran 10 - Fazio 9 - Sergio Ramos 9 #fcblive [via @pedritonumeros]
:roll:

amirjanzel

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af amirjanzel »

Hahhaha, man ved, man er fucked, når man ligger over Ramos på sådan en liste.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Det burde han egentlig heller ikke, hvis dommeren nu havde set hvor kridtstregerne rent faktisk var i El Clásico.

BarçaDK

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Det burde han egentlig heller ikke, hvis dommeren nu havde set hvor kridtstregerne rent faktisk var i El Clásico.
Bah, der var straffe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Bah, der var frispark.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 99 gæster