Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det er sjovt du skriver at man ikke kan skifte i de bærende kræfter (MSN) for nogle ville påstå at Xavi, Iniesta og Messi var vores bærende kræfter dengang. Så at bryde disse ofte for at give thiago spilletid ville have været satset.

Men altså jeg mener også godt at man kan give dem spilletid hvis man ikke laver for mange udskiftninger. Men samtidig spiller vi mange vigtige kampe på et år og vores fejlmargin er nærmest ikke eksisterende så jeg kan også sagtens forstå at der ikke bliver taget for mange chancer.
Jeg mener jo ikke, at Xavi var super godt spillende i den sæson. Han fik dobbelt så meget spilletid som Thiago, men det burde have været 50/50 i min bog.

Det skal siges, at jeg er meget biased i forhold til vores akademi spillerne. Jeg elsker, når en ung spiller slår igennem på førsteholdet. De skal selvfølgelig præstere, men jeg vil gå langt, når det kommer til at give dem chancen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan godt være at xavi ikke var nær så godt spillende men han var stadig en bedre spiller end thiago. Og bedre i vores system.

Så nej selvfølgelig skulle thiago ikke have delt tiden med xavi. Cesc var også bedre og mere passende i vores daværende system. Thiago fik fint med spilletid. Og vi kunne sgu ikke give ham det han ville have. Han kunne bare ikke få det han ville have. Det kunne han hvis han havde ventet er par sæsoner men vm og gennembrydet kaldte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:
De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Og så er vi tilbage til spørgsmålet om spilletid. Hvilken spilletid ville han have?
Han ville gerne have min. 30 minutter i mindst 60% af kampene.


Visca el Barça i Visca Catalunya
http://www.goal.com/en/news/15/germany/ ... a-anything

Nej.
Netop. Han fik ikke hvad han bad om og det han bad om var min. 30 minutter i mindst 60% af kampene. Det var kravet i hans kontrakt. Det betyder selvfølgelig ikke at han måske gerne vil have mere, men klubben gav ham ikke det han havde bedt om.

Desuden er det rimeligt let at finde eksempler på Thiago har udtalt sig anderledes før. Ligesom tusindvis af andre fodboldspiller.

Judas mente også han skulle slutte karrieren i Barça ugen før han skiftede til Real Madrid.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det skal du være mere end velkommen til at mene. Jeg køber den ikke. Han var smuttet alligevel.

Og du må meget gerne finde nogle eksempler. Det ville være godt for mit "billede" af thiago med nogle andre udtalelser end dem jeg har set. For på nuværende tidspunkt ser jeg ham som en douch.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe og du synes ikke det lyder lidt fesent når du nu ved hvad han udtalte efterfølgende?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Hehe og du synes ikke det lyder lidt fesent når du nu ved hvad han udtalte efterfølgende?
Desuden er det rimeligt let at finde eksempler på Thiago har udtalt sig anderledes før. Ligesom tusindvis af andre fodboldspiller.

Judas mente også han skulle slutte karrieren i Barça ugen før han skiftede til Real Madrid.

Skal jeg skrive det en gang til?


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da op hvor du kan.

Og nej ellers tak. Det har bare gjort mit billede værre at han kan udtale sådan noget fis for så at smutte kort tid efter fordi selvsamme person "ikke troede på ham".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:
Jesni skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Det er helt normalt at unge spillere får sådan en klausul.

Hvis der var noget der var skidt så var det at thiago ikke fik denne spilletid der ville have rykket prisen. Han var dog smuttet alligevel da han ville have fast spilletid. Og det er svært når man står bag xavi, ini og cesc.
Han var vel ikke smuttet, hvis vores ledelse nu bare havde indset at Cesc ikke var løsningen for os, og derefter havde lovet Thiago, at man ville satse på ham fremfor Cesc. Men nej. Vi gav Cesc én sæson mere og så pissede vi også ham væk. Totalt goddag mand økseskaft.
Thiago var idioten her - han fik jo meget begrænset spilletid i Bayern det første stykke tid alligevel, så han kunne lige så godt have blevet (og med den midtbane Bayern havde, hvordan kunne han se chancerne for at være større end i Barcelona?). Og mht. prisen, så var han sku solgt alligevel. Bayern skulle nok have smidt mere på bordet for ham, og manden ville jo væk. Cesc var sku ikke problemet.
Nej, vores ledelse var problemet.
Lille rettelse vores ledelse er problemet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Odds 1,73 hos Skybet på at Verratti skifter til os :eek: :eek: :roll:
qepd

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Michman »

Det nærmer sig.. Fuck hvor jeg håber..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Odds 1,73 hos Skybet på at Verratti skifter til os :eek: :eek: :roll:
Det er jo sindssygt. Jeg ser stadig ikke rigtigt noget der tyder på det. Der er ingen meldinger fra frankrig om at de vil sælge ham. Det hele kommer fra spanien og det er alt sammen noget vi har set før.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Odds 1,73 hos Skybet på at Verratti skifter til os :eek: :eek: :roll:
Det er jo sindssygt. Jeg ser stadig ikke rigtigt noget der tyder på det. Der er ingen meldinger fra frankrig om at de vil sælge ham. Det hele kommer fra spanien og det er alt sammen noget vi har set før.
Det kan være fordi mange har sat penge på det, så falder oddset jo. Men du kan tjene nogle penge, hvis han bliver. De giver odds 2,1 på at han ikke bliver solgt eller lejet ud i sommervinduet.
qepd

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Der mangler rygter om eventuelle forhandlinger før jeg rigtigt tror på det. Ligenu er det kun, at Verratti vil skifte og vi er klar med mange penge. Det har nu aldrig være problemet.

Som sagt så håber jeg vi arbejder i flere retninger så vi ikke ender med Parejo til august.

Gomes rygtes til United.

Lidt om Alena:
[1/4] Aleñá is currently waiting for a final contract renewal offer from Barcelona. He also has tempting offers from other clubs.

[2/4] Aleñá's priority is to stay at Barcelona, but it's not ruled out that he will leave if the club's renewal offer doesn't convince him.

[3/4] Aleñá will most likely make a decision on his future next week, after receiving Barcelona's renewal offer.

[4/4] Aleñá's current contract expires in 2018. He has a 3M release clause, which will rise to 12M on 1 July.

Giv ham en plads på førsteholdet.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Tello »

Mboula får vist en plads i Monacos førsteholdstrup.. If only we could do something like that..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster