Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Han er ved at blive lidt ligesom Mourinho(paranoid; alle er imod os), men også kun lidt, fordi Mourinho er i en klasse for sig selv.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jamial »

Jeg er slet ikke enig. Jeg synes det er fedt, at han tager bladet fra munden. Desuden er det jo ikke i nærheden af hverken så slemt som Mourinho eller i samme toneleje/stil.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Skrev også kun lidt. Men det her lugter lidt af noget Mourinho ville have sagt.
Alves: "Figo always gets us the hottest ball in the draw. Let's see if he uses his left hand next time..." #fcblive #ucl
Indirekte hentydning til noget fuskeri.
Alves: "Sometimes you watch tv and you just hear the journalists are Madrid fans. It's as if they're wearing a Madrid shirt under the suit."
Ok, alle journalister er imod Barca, men mon ikke, at der er nogle stykker derude, der ikke er imod Barca?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Den der Figo er da meget sjov. Mon ikke han har sagt det med samme lurede smil og blink i øjet som han siger meget af det andet med?
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Med hvad for noget andet? Det er jo ikke første gang, at han langer ud efter folk. Fansene, unødige udtalelser om City og så nu det her. Skal man bare sige, at det er med glimt i øjet(blink i øjet og lurede smil) og komme videre, hver gang?
Senest rettet af Kubala tirs apr 01, 2014 12:07 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Nogle af de andre ting han har udtalt i gennem årene. Ja, det synes jeg ærlig talt man skal. Så længe det han siger ikke er helt ude i hampen - hvilket jeg ikke mener det er.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Ok, så ser vi forskelligt på tingene. Jeg mener at manden på det seneste har sagt ting, der er helt ude i hampen.
Nogle af de andre ting han har udtalt i gennem årene.
Og netop det her gør det ikke bedre. Jeg er også blevet lidt ligeglad efterhånden, da mit indtryk er, at det generelle billede herinde er, at Dani har "frit lejde". Må bare ryste på hovedet af Danis udtalelser fremover, og ikke sige andet om det.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Elbarca »

Kan ikke se noget som helst problem med Danis udtalelser. Heller ikke dem Xavi en gang i mellem kommer med. Uden de to var der ingen der sagde noget som helst til Madrid lejren, der aldrig står tilbage med at svine os til når muligheden byder sig. Eller ikke byder sig. De gør det konstant. Så længe det ikke er på skandaløs manér de udtaler sig, hvilket de hvide ofte gør, så ser jeg intet problem i det.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg har sagt, hvad jeg vil gøre fremover. Gider ikke at tage diskussionen op igen, Elbarca. Vi ser forskelligt på det og fred være med det.
Jeg er også blevet lidt ligeglad efterhånden, da mit indtryk er, at det generelle billede herinde er, at Dani har "frit lejde". Må bare ryste på hovedet af Danis udtalelser fremover, og ikke sige andet om det.

amirjanzel

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af amirjanzel »

Alves: "Sometimes you watch tv and you just hear the journalists are Madrid fans. It's as if they're wearing a Madrid shirt under the suit."
Lol, cry me a river, Dani.

Der er tydelig forskel på de små Madrid-stikpiller, Xavi sender ud en gang i mellem, og så hele-verden-er-imod-os-udtalelser, som overstående. At Kubala drager paralleller til den kære Oversætter, giver egentlig god mening.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Hvordan bliver "sometimes" til alle?
#jesuisSheep

amirjanzel

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af amirjanzel »

zqa skrev:Hvordan bliver "sometimes" til alle?
What?

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Hehe. Sommetider har intet at gøre med alle, men han siger: Sommetider sidder man og ser tv og hører at journalister er Madrid-fans. Med andre ord; ikke altid, men sommetider har man denne følelse.
Senest rettet af Kubala tirs apr 01, 2014 12:19 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af zqa »

Og det er vel rigtig nok?

Meh, whatever. Jeg er ligeglad.
#jesuisSheep

amirjanzel

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af amirjanzel »

Ohhh, zqa...

Så når du læser, "hele-verden-er-imod-os" forstår du det som om, at der decideret, bogstaveligt menes alle, og ikke blot som en hentydning til den småparanoide, konspirationsteortiske udtalelse?
zqa skrev:Og det er vel rigtig nok?

Meh, whatever. Jeg er ligeglad.
Swag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 113 gæster