Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Jamen så tager vi ham da bare gratis om et år?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Neymar da Silva

Indlæg af abx »

Goal.com svarer til "skør, skør verden" magasinet fra 90erne
Próxima Estación.... Parallel!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Rygtet som Goal skriver om er taget fra en Brasiliansk radio station. En mindre en så vidt jeg ved. Det er nok noget fis. Men man skal tænke på at det sagtens kan være en måde fra både Barça og Neymar Senior og få presset prisen ned! Santos får ikke en rød reje hvis han først smutter 2014. Så med andre ord bliver der sagt. Tag imod tilbuddet fra Barça og accepter deres bud, ellers smutter min søn gratis og vi får alle pengene!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Odilio (president Santos): "Neymar's 65M buyout is no reference point because he has only one year left and only wants to join Barça." [ser]

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

FCBarcelonaChr skrev:
Odilio (president Santos): "Neymar's 65M buyout is no reference point because he has only one year left and only wants to join Barça." [ser]
Præcis.
Klubben har budt 20 mio euro, som kan gøres op således:
Santos underskrev med Neymar en kontraktforlængelse på 3 år sammen med Neymar, frikøbsklausul på 65 mio EUR. Nu er der et år tilbage så hvis man deler 65 i 3 så får man cirka 21.5 mio EUR :)
Og klubben har budt 20 fordi der er et år tilbage. Santos er tvunget til at sælge. Barça kan få ham gratis om et år, og Neymar Senior og søn kan løbe med alle pengene. For mig er det tydeligt at det er Barça og Neymar der står stærkest her. Han vil ikke andre steder hen og det ved Santos. Og det har de sagt :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alt tyder på, at handlen er meget tæt på at falde på plads. Santos går ud nu, og bekræfter direkte at klauslen mere eller mindre er uden nogen som helst betydning, ligesom man gør det meget klart (også for andre interesserede klubber), at man spilder sin tid på en Neymar handel, da han kun vil til Barca. Det gør man kun, hvis man har besluttet sig for at sælge en spiller til en bestemt klub, og er langt fremme i foehandlinger.

Superpedro snakker om at det er hans fars måde at presse Santos til at sælge, jeg mener deter omvendt. Jeg synes det ligner at Barcaq og Santos i fællesskab prøver at presse Neymar sr til at lukke en handel med Barca. De fleste medier skriver, at det er hans far og ikke klubben som er den store forhindring lige nu. Santos siger at spilleren kun vil til os, på den måde fortæller de en klub som Real, at de spilder deres tid, at de kun bliver brugt som en middel af Neymar sr, til at få flere penge ud af Barca.

Såvidt jeg ved er Santos' præs ret gode venner med Rosell, ligesom han har talt varmt om Sanllehi, tror Santos har en aftale med os, det er faren som er "problemet" lige nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Altså, som jeg forstår det, ejer Santos 55%, som vi eftersigende vil betale omkring de 22 millioner euro for. Men hvordan med de resterende 45%(hvad vil prisen her være) og passer det med de 20 millioner euro, vi skulle have betalt ham i 2011 for at have afvist Madrid? Det kan blive en ret dyr fornøjelse det her

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

MD: Barca hæver buddet fra sammenlagt 50 mio euro til 60, som vil lukke handlen definitivt.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

SuperPedro skrev:MD: Barca hæver buddet fra sammenlagt 50 mio euro til 60, som vil lukke handlen definitivt.

Mange penge, virkelig mange penge. Men Barca betaler vel via en afdragsordning? Og vil det så sige, at man har alle rettigheder til Neymar med de 60 mio euro?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:
SuperPedro skrev:MD: Barca hæver buddet fra sammenlagt 50 mio euro til 60, som vil lukke handlen definitivt.

Mange penge, virkelig mange penge. Men Barca betaler vel via en afdragsordning? Og vil det så sige, at man har alle rettigheder til Neymar med de 60 mio euro?
Det må man vel næsten formode.
For ellers var det vel i realitetet kun Santos, der skulle forhandles med? :)

Men det er jo seriøst mange penge.. Vi kommer i historiebøgerne med verdens værste handel, hvis Neymar ikke slår igennem :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Han må frasige sig sin løn i et år i Barca, så er handlen godkendt fra min side.
Allez...

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Kubala skrev:
SuperPedro skrev:MD: Barca hæver buddet fra sammenlagt 50 mio euro til 60, som vil lukke handlen definitivt.

Mange penge, virkelig mange penge. Men Barca betaler vel via en afdragsordning? Og vil det så sige, at man har alle rettigheder til Neymar med de 60 mio euro?
Ja, sådan som de fleste har beskrevet handlen i tal, så tyder det på der allerede er betalt 10 mio, og at der skal betales et beløb på omkring de 20 mio euro i udbetaling, hvor resten bliver betalt hvert år i de 5 år som den kontrakt varer. Altså delt op på en overkommelig måde. Men det er nok ikke noget vi får det helt store at vide om :)

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

SuperPedro skrev:
Kubala skrev:
SuperPedro skrev:MD: Barca hæver buddet fra sammenlagt 50 mio euro til 60, som vil lukke handlen definitivt.

Mange penge, virkelig mange penge. Men Barca betaler vel via en afdragsordning? Og vil det så sige, at man har alle rettigheder til Neymar med de 60 mio euro?
Ja, sådan som de fleste har beskrevet handlen i tal, så tyder det på der allerede er betalt 10 mio, og at der skal betales et beløb på omkring de 20 mio euro i udbetaling, hvor resten bliver betalt hvert år i de 5 år som den kontrakt varer. Altså delt op på en overkommelig måde. Men det er nok ikke noget vi får det helt store at vide om :)

Ok, det lyder også fornuftigt, at man benytter sig af sådan ordning, selvom 60 mio euro er lige i overkanten.

@Nyhuus

Jep, det vil være den værste handel i fodboldhistorien, hvis han bliver et flop.

TheOnlyOne

Re: Neymar da Silva

Indlæg af TheOnlyOne »

Tror jeg slet ikke. Uanset om han ikke slår igennem på banen, vil pengene næsten være tjent ind på merchandise og andet.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

TheOnlyOne skrev:Tror jeg slet ikke. Uanset om han ikke slår igennem på banen, vil pengene næsten være tjent ind på merchandise og andet.

Det ville man jo ikke, da Storken postede noget omkring det, at man ikke bare kan hente penge ind på merchandise mv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster