Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber du at ret visca. Det ville være godt at få lukket denne handel hurtigt da meget tyder på at ledelsen mener at det er den vigtigste. Derefter vil der være tid til at få alt andet på plads...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... e-dyr.html

60 mil for Neymar som har et år tilbage af sin kontrakt :eek: har Santos drukket, de er jo sindsyge!!!!! :-o

Billede
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Messi1987 skrev:Hvad mener du ? Han er jo den nye Pele :razz:
Jeg mener, når han kun vil kun til os, og kun har et 1 tilbage af sin kontrakt. Så synes jeg det er alt for meget at betale.
Og oven i det, så er han en lottokupon.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Selvom jeg rigtig gerne vil have neymar, så vil alt over 40 mio være for meget ligemeget hvor mange trøjer han så end sælger.

Jeg er kommet lidt i tvivl om han egentlig vil være gratis næste år. Hans kontrakt udløber næste sommer med santos så de får ikke noget for ham næste sommer, men de ejer vist kun 5 % af ham. Resten ejer hans far og et firma tror jeg, og spørgsmålet er så om de stadig skal betales eller om deres rettigheder frafalder næste år også. Nogle der evt ved det???

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk2

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Odilio på RAC1 direkte nu.
Neymar har sagt han kun vil spille for Barça og det fra denne sæson der kommer nu her. Det kan jeg bekræfte. Vi vil dog gerne have at han bliver kontrakten ud. Og vi har nogen bud fra andre klubber inkluderet Real Madrid som vi vil kigge nærmere på.

Hvis i spørger mig er det bare bluff.
Finalen for Santos spilles imorgen. Efter det er han Barça spiller. De skal forhandle det sidste på plads mandag, og onsdag er der igen bestyrelsesmøde hvor handlen gennemføres. Når spilleren vil væk og kun til Barça har Santos ikke noget valg. Faren har allerede fået penge af Barça og de personlige aspekter er helt sikkert på plads med faren og Neymar. Det er i mine øjne Santos der prøver at presse prisen yderligere op og spille hård. Men jeg tror man skal lade være med at tage sig af alle de rygter der kører. Han ender i Barça. Endda er der i Brasilien blevet nævnt via nogen kilder at Rosell har sagt at han allerede er signet.
Tror det handler om enten et sidste stik fra Santos, eller bare fordi han har kamp imorgen og Barça samtidig ikke har spillet sæsonen færdig. Dog tror jeg at handlen bliver officiel på onsdag!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Odilio på RAC1 :
Der vil være nye forhandlinger efter finalen imorgen. De finder sted mandag.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Odilio: Vi vil ikke sælge en spiller til en klub han ikke vil til. Heller ikke Neymar. Det er ikke en nem forhandling og heller ikke en hurtig forhandling lige nu.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

SuperPedro hurtigere med nyhederne end Barcastuff... Ja tak :cool:

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Afellay99 skrev:SuperPedro hurtigere med nyhederne end Barcastuff... Ja tak :cool:

Hehe, når tiden er der, så kommer der opdateringer. Er heldig jeg kan spansk og forstå catalansk. Og i disse dage bliver twitter opdateret hvert minut på alle mine apparater som jeg har ved hånden. Haha, til jeres glæde og til damens ærgrelse haha.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Seleção Brasileira ‏@BrazilStats 32m
NEYMAR UPDATE - Barça's agreed with DIS on 20M, offered Santos 20M too but Santos refused and wants 30M. Neymar deal is a few millions away.

Tror den er god nok ^^^
Det er højst sandsynligt få millioner der skiller os ad. Og vi har nok underbudt, som vi plejer at gøre med Rosell ved roret.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

Den her handel er ikke kun vigtig sportsligt, men i lige så høj grad økonomisk, så tror vi strækker os ret langt mht. pris for brandet Neymar også.
Håber på en handel under 45 mio €, forventer 50-55 mio €, frygter 60-65 mio €.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Ponte skrev:Den her handel er ikke kun vigtig sportsligt, men i lige så høj grad økonomisk, så tror vi strækker os ret langt mht. pris for brandet Neymar også.
Håber på en handel under 45 mio €, forventer 50-55 mio €, frygter 60-65 mio €.
Tror den ender på 55+..Med variabler.
Og sådan som jeg har forstået det kommer vi max af med 25 mio nu. Resten betales årligt over 5 år. I så fald er der flere penge at bruge i år på den måde.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

SuperPedro skrev:
Ponte skrev:Den her handel er ikke kun vigtig sportsligt, men i lige så høj grad økonomisk, så tror vi strækker os ret langt mht. pris for brandet Neymar også.
Håber på en handel under 45 mio €, forventer 50-55 mio €, frygter 60-65 mio €.
Tror den ender på 55+..Med variabler.
Og sådan som jeg har forstået det kommer vi max af med 25 mio nu. Resten betales årligt over 5 år. I så fald er der flere penge at bruge i år på den måde.
Lyder ganske "fornuftigt" hvis vi taler priser i den størrelsesorden, håber du har ret ;-)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Ponte skrev:
SuperPedro skrev:
Ponte skrev:Den her handel er ikke kun vigtig sportsligt, men i lige så høj grad økonomisk, så tror vi strækker os ret langt mht. pris for brandet Neymar også.
Håber på en handel under 45 mio €, forventer 50-55 mio €, frygter 60-65 mio €.
Tror den ender på 55+..Med variabler.
Og sådan som jeg har forstået det kommer vi max af med 25 mio nu. Resten betales årligt over 5 år. I så fald er der flere penge at bruge i år på den måde.
Lyder ganske "fornuftigt" hvis vi taler priser i den størrelsesorden, håber du har ret ;-)
Sådan som Rosell agerer på markedet mht transfers så tror jeg det bliver sådan. Kan ikke forestille mig at han punger ud for det hele på en gang. Meget kan man sige om ham, men han kan ihvertfald finde ud af at holde udgifter nede. Og hans Brazilian Connections taler også til vores fordel. Så længe det ikke ender med Brasiliansk invasion, ligesom dengang med Van Gaal og hans hollændere. Og at de selvfølgelig møder op til træning og kampe istedet for at instagramme den på stranden haha

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Sfc og 104 gæster