Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af kklaus »

Filipe Luis' son offers update on Antoine Griezmann's future

:grin:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogen der han fulgt med i det MD skriver om Theo Hernández? Det virker til at vi skulle være ret interesserede i ham. Åbenbart også selvom det var ham der smadrede Vidal...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Man kan se lidt fra ham her. 24 mio frikøbs og det er åbenbart os og real der kæmper om ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af PuyolErGud »

Men det forlyder at aftalen indebærer, at vi sender Alba til Atletico Madrid i bytte for ham. Det er jo fuldstændig sort.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg må indrømme at jeg personligt er ved at være ret træt af Alba. Men med det sagt så skulle vi have kassen før et salg kunne komme på tale.

Jeg har dog svært ved at se hvorfor alba skulle indgå i en aftale omkring en spiller der har en frikøbs på 24 mio? Klubben kan jo bare købe ham hvis han vil. Og det skulle åbenbart være det theo har sagt god for på trods af et bedre økonomisk tilbud fra real.

Det hele er dog spekulationer og synes det er mærkeligt at købe en ny vb når vi allerede har 2. Ok theo kan også spille centralt men det virker imo mærkeligt med mindre at man vil sælge alba f.eks. for at få nogle flere penge så man kan gå efter en klasse midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Theo ville være åndssvagt. Vi har Alba og Digne. Brug nu de penge mere fornuftigt. Vi får brug for en backup til midterforsvaret og det skal være en rigtig CB.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved sgu ikke. Har Theo ikke spillet cb tidligere? Og han er trods alt kun 19... Umtiti var også back før han kom ind centralt. 24 mio for en ung vb/cb der gør at vi kan sende mathieu og masche (hvis han ikke gider bænken) videre er imo ok.

Det ville dog være et enormt sats at købe ham som starter og så sige farvel til alba. Men jeg er bange for at man godt kunne finde på det. De 2 manchester klubber kunne f.eks. godt finde på at smide en masse penge efter en kvalitets vb...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ez-6000569

Hehe ok drop snakken om Theo... Det må være BS.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barça have apparently turned their attention to Colombia international in the shape of Ajax’s 20-year-old centre half Davinson Sánchez. [AS]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Jep, det giver ikke mening med ham der, medmindre man sender Alba eller Digne videre. Og hvis Masch skulle sælges, så skal man hente en afløser, ellers mangler man spillere til midterforsvaret. Jeg vil hellere af med Mathieu end Masch og så kan man rykke Marlon op. Hvis Masch sælges og man beholder Mathieu og rykker Marlon op, så står man svagere end med Masch og Marlon.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg har aldrig været helt vild med Mascheranos evner i forsvaret, men han virker til at være en vigtig karakter på holdet. Jeg ville i hvert fald beholde ham, da han næppe er den mest løntunge. Vi kan heller ikke sælge ham for alverden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tjener masche ikke kassen? Mener han er rigtig godt betalt med den sidste aftale han lavede...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

http://sillyseason.com/salary/fc-barcel ... ies-69077/

Jeg ved ikke helt om man kan regne med disse tal men hvis man kan så er masche en af de bedst betalte spillere hvis man lige ser bort fra MSN.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØG

Indlæg af Storken »

Det er helt vildt, at man betaler forsvarsspillerne så meget i løn. De har langt mindre betydning end MSN. Hvis man betalte spillerne efter værdi, så fik Mascherano måske 1/5 af Neymars løn.

Derudover er MSN det man vil kalde en sjælden vare. Der er kort sagt ikke mange verdensstjerner i fodbold. Det vil drive deres lønningerne endnu mere i vejret grundet hård konkurrence om deres kunst.

Man kunne omvendt fodre svin med forsvarsspillere, der er på niveau med Mascherano.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Arg det er måske lidt for meget... Han har ikke haft den bedste sæson men synes han har leveret på et højt niveau i sin tid i klubben. Og så er han en leder. Her tror jeg dog Pique er klar til at tage over.

Men ja han tjener mange penge. Penge som måske kunne bruges på en spiller der gav lidt mere end en reserve som masche er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster