Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af JonasV »

I en kamp som i går virker det 100% som en grille der har sat sig fast i knoppen på ham. Han bringer sig jo glimrende i situationerne, og fejler mest bare i eksekveringen. Det er slet ikke godt nok, men heller ikke helt så håbløst som mange herinde giver udtryk for, synes jeg.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Jeg synes efterhånden bare at han er ligegyldig :roll:

Han bliver bare ikke bedre!

Synes Tello er lidt bedre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Drake skrev: Synes Tello er lidt bedre.
Hvorfor tror du så at Tito ikke kan se det, eftersom det bør være så tydeligt?

TheOnlyOne

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af TheOnlyOne »

Elbarca skrev:
Drake skrev: Synes Tello er lidt bedre.
Hvorfor tror du så at Tito ikke kan se det, eftersom det bør være så tydeligt?
Nu er det jo ikke kun det, det drejer sig om. Når vi har givet så mange penge for ham, er han nødt til at få en masse chancer, selvom han ikke præsterer. Ser også selv mere fremtid i Tello, hvilket jeg også tror, at staben gør.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Det er ikke derfor han spiller så meget. Alexis arbejder en masse for holdet. Jeg er selv skuffet over at han ikke har haft en kæmpe succes, men han er vigtig for holdet alligevel. Ikke seriøst at påstå Tello er bedre på trods af dennes lovende potentiale.

Alexis har sort set ikke haft en periode hvor han har været bænket over tid. Er overbevist om at Tito mener han gør nok for holdet til at starte de fleste kampe. Det han mangler er fortsat selvtillid foran mål og at udfordre mere. Og ja han kan også frustrere mig helt vildt.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Jakob »

Han er imo bedre end Pedro og Tello til at komme frem til kæmpe chancer i form af friløbere, fordi en af hans kernekompetencer er dybdeløb. Hvis bare han havde mere kynisme, ville han score rigtigt mange mål.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Hvis Alexis havde halvdelen af Messis afslutningsevne, så ville han blive 'lethal'!! Jeg er enig med Elbarca, Alexis arbejder knaldhårdt for holdet, i ALLE de minutter han får spilletid (noget Guardiola også 'kritiserede' ham for). Derudover er han næsten konstant skadet, og først nu ligner han en som er tæt på at komme i form, hvis han holder sig skadefri de næste 2 måneder, så skal han nok blive giftig for os! Det er barnligt og utålmodigt at afskrive ham på nuværende tidspunkt..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Messi1987 skrev:Alexis er ikke god nok til Barcelona. Hans målnæse er elendig også kan han ikke afslutte. Dog god til han stå i offside.. Han for få meget spilletid ja, men det gør Torres også i Chelsea, fordi de kostet så meget.
Åh god logik. Hans målnæse er ikke elendig, han kommer jo frem til et hav af chancer. Altså VIRKELIG mange chancer, men ja han er elendig til at afslutte.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

At han spiller pga hans pris er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Se; Saviola, Zlatan, Dmitry, Cáceres osv osv osv.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Hleb...

aaargh.
Allez...

TheOnlyOne

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af TheOnlyOne »

zqa skrev:At han spiller pga hans pris er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Se; Saviola, Zlatan, Dmitry, Cáceres osv osv osv.
Saviola spillede 84/114 ligakampe i de 3 sæsoner, han spillede hos os før udlejningerne. Zlatan 29/38 i den ene sæson. De kunne da netop være eksempler på, at man bruger spillere på grund af høj pris, selvom de underpræsterer. Men i og med, man giver en høj pris, tilknytter der sig vel også en stor forventing.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Og i de 29 kampe scorede han 20+ mål, eller? Underoræsterede, ikke helt.

Synes at Alexis spiller for lidt, han skal spille mere. Han er sweeeet.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Heartbreaker »

Vilanova: "We need to try to help Alexis, like we should do with Thiago. They're young and very motivated. They can fail."
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

zqa skrev:At han spiller pga hans pris er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Se; Saviola, Zlatan, Dmitry, Cáceres osv osv osv.
Hey hey, jeg har et weak spot for vores gamle kanin, Saviola. Han blev dog aldrig TRULY world class må jeg medgive :sad:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kvoller
Indlæg: 5261
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 592 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kvoller »

rummenigge skrev:
zqa skrev:At han spiller pga hans pris er det dummeste jeg nogensinde har hørt. Se; Saviola, Zlatan, Dmitry, Cáceres osv osv osv.
Hey hey, jeg har et weak spot for vores gamle kanin, Saviola. Han blev dog aldrig TRULY world class må jeg medgive :sad:
Åh, Saviola! Jeg synes han var så sej da han spillede i Barca, han var en af mine yndlingsspillere. Jeg mener at kunne huske han klarede det rigtig godt en periode, i den sidste sæson han spillede for os? Scorede 7 mål i noget lignende 5(?) kampe. Der bad jeg til at man gav ham en ny kontrakt, men nej. Nu er jeg glad for at han er i Malaga, så jeg igen kan se ham spille fra tid til anden.

(Han burde have en plads i Barca Legends) ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster