Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Odilio Rodriguez, klubbens vicepræsident, har bekræftet at Santos har givet Neymar grønt lys til at forhandle med os. Dertil har han sagt at 'Neymar har modtaget mange tilbud, men var klar i mælet fra dag et, om at han kun ville til Barcelona'.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Lige meget hvor god eller ikke god han er, men det når en spiller står fast på at han vil til Barca og afviser andre attraktive klubber gør mig glad og gør mig glad for spilleren. Det er det samme med Canceras, ham er jeg glad for og vil altid være, fordi han virkelig ville til Barca.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er godt, emo. Men hvem fuck er Canceras? Han lyder i hvert fald ikke specielt rar, når man ser på at 75% af hans navn betyder kræft.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Han er græker... Badass, åbenbart.

Autocorrect, kolonihave, snaps, og lidt øl så har en lille undskyldning.
Allez...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Forresten, kan i se det for jer? Neymar er vores i næste uge, han tager til Conf Cup, han brækker beneren, og vi er doomed.

Jeg kan.
Allez...

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

emo skrev:Forresten, kan i se det for jer? Neymar er vores i næste uge, han tager til Conf Cup, han brækker beneren, og vi er doomed.

Jeg kan.
Emo.. Læg telefonen fra dig og hyg dig i kolonihaven, inden du jinxer den!! :glad:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Beneren? Vidste at der var Randers-gener i dig, emo! Vil faktisk prøve at se hans kampe til Conf. Sådan lidt som om, at jeg siger Go for it eller not...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Han laver en Villa. Vi signer ham og han bliver topscorer til Conf cup,

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

BREAKING - Real Madrid has already scheduled a meeting with Neymar Sr. next week because Barça doesn't want to pay more than 40M. [Lancenet]

Håber godt nok ikke at real får ham... Men er bange for det! Det virker som om neymars far er grådig og klar til at gå mod neymars ønske for flere penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Det er kun for at lægge pres på Barça. Det er en del af gamet - vi skal nok løbe med ham til sidst.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:BREAKING - Real Madrid has already scheduled a meeting with Neymar Sr. next week because Barça doesn't want to pay more than 40M. [Lancenet]

Håber godt nok ikke at real får ham... Men er bange for det! Det virker som om neymars far er grådig og klar til at gå mod neymars ønske for flere penge.
Men kan ikke se hvordan en "far" eller en "agent" kan gå IMOD en spillers ønske. Det er vel spilleren der afgør hvor denne vil spille i sidste ende, og vælger han Real fremfor Barca så er jeg tilfreds nok, da han på den måde IKKE viste at han ville Barca nok. Men sker ikke, der er jo skrevet under og alt, ;-) ;-) ;-) .
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Alt for mange rygter, det er gyldne tider for sensations medier. Santos har officielt bekræftet, at man forhandler med Barca, ligesom Barca folk også er begyndt at snakke mere og mere om ham. Det plejer at være en god indikation på, at spilleren er på vej til klubben, at klubben føler sig rimelig sikker på at handlen bliver en realitet.

Hvis han alligevel beslutter sig for at skifte til Real, må det være sådan. Alt står og falder ikke med Neymar. Vi skal nok finde en rigtig god spiller, hvis Neymar i sidste ende skifter til en anden klub. Hvis prisen er de 50+ millioner euro, er jeg ret sikker på, at vi kan købe Reus og spare endda 15-20 millioner euro. Jeg vil klart foretrække det, end Neymar, selvom Neymar har stort potentiale og mere star quality.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Både Santos og DIS er enige med os. Det er kun Neymars far der ikke er med på idéen. De der brasilianske fædre ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er sku nok bare for at presse barca. Så længe at vi har folk i bra så må det være et tegn på at den er ved at være lukket...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Man mener at en afgørelse kommer, efter Santos har spillet sin kamp i ligaen, hvilket er i morgen. Jeg tror købet bliver en realitet i løbet af mandag-tirsdag.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster