Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

CESC OR THIAGO

To sign Fábregas Barça might need to sell Alcántara.

Another option would be using him to make Cesc’s signing cheaper, if Wenger says yes.


Read more: http://www.totalbarca.com/#ixzz1O1T7hdgB


NEVER ALDRIG I LIVET det ville være sindsygt NEJ NEJ NEJ SIGER JEG BARE. :(

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Jeg tror på ingen måde Cesc er tirret! Han blev "tvunget" til at kæmpe endnu en sæson... det er et helt år, han nu igen har ofret for Arsenal. Med min viden omkring den menneskelige psyke, kan jeg garantere dig for, at hans sæson på ingen måde giver ham grundlag for at blive tirret.

Hvis barca byder ham ind, så hopper han med glæde dertil

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Daluigi skrev:Med min viden omkring den menneskelige psyke, kan jeg garantere dig for, at hans sæson på ingen måde giver ham grundlag for at blive tirret.
Nu er der jo noget, der hedder individer, og de har måske forskellige psyker.. ;)

De skal sgu ikke sælge Thiago, ej heller sende ham den anden vej. Nu har jeg købt min trøje med nr. 30, Thiago, og dermed basta.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Han bliver heller ikke solgt denne sæson. Wenger vil ikke give slip på ham.
Wenger: "My main wish is to keep Fabregas. For me, he's the best midfielder in the world, our captain, and we've built the team around him."

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »

Brombi skrev:Han bliver heller ikke solgt denne sæson. Wenger vil ikke give slip på ham.
Wenger: "My main wish is to keep Fabregas. For me, he's the best midfielder in the world, our captain, and we've built the team around him."
Så kan man vel forvente, at han er i Arsenal indtil hans kontrakt-udløb.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

og derfor bliver han ikke solgt denne sæson.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

LaMasia! skrev:Jeg ved ikke helt med Cesc. Det vil stoppe Thiagos udvikling og det må det helst ikke gøre for man kan ikke sætte højder på hvad den dreng kan blive til. Men Thiago er ikke erfaren nok til at spille rigtige vigtige kampe som Cesc er. Det vil i hvert fald være dejligt at sætte Cesc ind hvis Xavi eller Iniesta er skadet i de vigtige kampe. Man kunne sælge Keita og så have Cesc, Thiago, Iniesta og Xavi til midten?
Men kan man tillade sig at have tre af verdens bedste midtbanespillere til "kun" to pladser? Det er jo en af dem, der kommer til at være på bænken. Ydermere, så vil Thiago's "chance" på førsteholdet blive reduceret betydeligt.

Det er det evige dilemma. Kunne Wenger spekulere i at hente Thiago kontra, hvis Cecs kommer til klubben? Jeg forstår i hvert fald ikke denne Cecs-heksejagt. Man har, efter Erik Larsen's mening, allerede et af Spaniens største talenter netop på denne position, så hvorfor smide 250+/- på en spiller på den position?

Vi har verdens absolutte bedste midtbane, der ikke har været udsat for de store skadesperioder i denne sæson, så hvorfor ikke rette fokus på et andet sted af spillertruppen. Jeg mener helt klart, at der skal suppleres med en ekstra kvalitetsspiller i angrebet, samt en ekstra central forsvarspiller, der skal kunne aflaste en Puyol vis skadesperioder synes at være tiltagende.
Senest rettet af Jbninc ons jun 01, 2011 1:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Cesc back makes the cypher complete

enzo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af enzo10 »

Selvfølgelig skal Cesc hjem til Catalonien, men det må aldrig blive på bekostning af Thiago!

Gode spillere kan altid spille sammen, og Xavi/Iniesta vil have godt af at blive aflastet af Cesc. Barca er med i 6 turneringer efter ferien, så der skal nok blive masser af kampe for dem alle sammen - inklusiv Thiago!

Cesc kommer før eller siden, håber det bliver denne sommer! :lol:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af SirJonas »

Hvis vi kan få Cesc for 25-30 mio Euro skal vi bestemt slå til!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:
Daluigi skrev:Med min viden omkring den menneskelige psyke, kan jeg garantere dig for, at hans sæson på ingen måde giver ham grundlag for at blive tirret.
Nu er der jo noget, der hedder individer, og de har måske forskellige psyker.. ;)

De skal sgu ikke sælge Thiago, ej heller sende ham den anden vej. Nu har jeg købt min trøje med nr. 30, Thiago, og dermed basta.
Bevares, men ifølge Anita woolfolk og hendes indre og ydre motivationer, så er Cesc rimelig hooked, på at komme til barca :wink:

Lovebarca

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lovebarca »

Ingen pointe i at hente ham tilbage.

- Han forlod klubben til fordel for en anden som ung.
- Med det begrænsede budget vi har er det hul i hovedet at smide 25-30 mio efter en spiller som i mine øjne bliver maksimum en rotationsspiller indtil Xavi stopper
- Thiago skal have chancen for at vise, hvad han duer til

Konklusion

Brug pengene på forsvaret og en ung spændende spiller til angrebet, ideelt set Willian eller Sanchez

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af # 23 »

Jeg synes godt nok, at det er en anelse arrogant, at folk herinde mener, at han skal hentes for 25-30 mio. pund? Manden er absolut verdensklasse, og fordi han umiddelbart vil få svært ved at slå Xavi og Iniesta af, så skal han værdi afspejles til hans plads i hierarkiet hos Barca? Bullshit.

Så må I enten ty til billigere løsninger, ellers må I punge ud. Fabregas kvaliteter er bestemt en spiller til 40+ mio. pund.

Hvis I kan betale 300 mio. kr. for David Villa, der spillede for en klub, som havde økonomiske problemer, ikke altid var i Champions League, og var 28 af på daværende tidspunkt, hvilket vil sige, at manden har angiveligt 3 år tilbage, hvor man gerne må have maksimale forventninger til ham, og derefter må vurdere ham fra sæson til sæson, når han fylder 31 år.

Med Fabregas har du en 23-årig spiller, der har omkring 7-8 tilbage på absolut topplan, og det skal man altså også huske at betale for.
Senest rettet af # 23 ons jun 01, 2011 10:35 pm, rettet i alt 1 gang.

BarçaDK

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Jeg giver dig ret, 25 er meget lavt, men omvendt så kan Arsenal ikke byde en af verdens bedste fodboldspillere ikke at vinde nogle trofæer.

Lovebarca

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lovebarca »

# 23 skrev:Jeg synes godt nok, at det er en anelse arrogant, at folk herinde mener, at han skal hentes for 25-30 mio. pund? Manden er absolut verdensklasse, og fordi han umiddelbart vil få svært ved at slå Xavi og Iniesta af, så skal han værdi afspejles til hans plads i hierarkiet hos Barca? Bullshit.

Så må I enten ty til billigere løsninger, ellers må I punge ud. Fabregas kvaliteter er bestemt en spiller til 40+ mio. euro.

Hvis I kan betale 300 mio. kr. for David Villa, der spillede for en klub, som havde økonomiske problemer, ikke altid var i Champions League, og var 28 af på daværende tidspunkt, hvilket vil sige, at manden har angiveligt 3 år tilbage, hvor man gerne må have maksimale forventninger til ham, og derefter må vurdere ham fra sæson til sæson, når han fylder 31 år.

Med Fabregas har du en 23-årig spiller, der har omkring 7-8 tilbage på absolut topplan, og det skal man altså også huske at betale for.
Pointen er jo at prisen er alt for høj sammenlignet med hvad vi har og hvad der er på vej op fra La Masia.

Ved et køb forhindrer man udviklingen af egne store talenter og man forstærker samtidig det område, hvor klubben imo er bedst besat.

Cesc kan fint vente til kontraktudløb for min skyld, lad vores talenter blomstre i stedet.

Visca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 104 gæster