Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Thanks to everyone for the support, now i have a 3 millions of followers. Uhuuuuuuu sorry for my English lol lol

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Dani Alves is the 3rd active Liga defender with most goals (25) in the Spanish league, after Sergio Ramos and Iraola #fcblive [via marca]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Iraola har også sparket en del straffespark. Dani har vel scoret de fleste af sine på frispark, langskud og så i ny og næ også et 'almindeligt' mål. ;)

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Nói NPO »

Dani er stadig vigtig for os! Han har et bundniveau der er højere end Montoyas, og han har det ekstra der gør at han kan holde spillere som Ribery, Cronaldo osv. Når han altså rammer sit topniveau ;-)

Dermed ikke sagt at Montoya ikke skal have spilletid, for det skal han nemlig. Men derfra og til at sige at skalblive fast mand her og nu er der et stykke til :cool: elsker Både Montoya og Dani, og ingen af dem sælges foreløbig, hvis Pokalen med de store ører skal vindes.

En ting er sikkert! Dani vil altid være velkommen her hos Barca :glad:
Meget gerne som afløser for Zubi :mrgreen:
Den lille ananas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Nói NPO skrev:Dani er stadig vigtig for os! Han har et bundniveau der er højere end Montoyas, og han har det ekstra der gør at han kan holde spillere som Ribery, Cronaldo osv. Når han altså rammer sit topniveau ;-)

Dermed ikke sagt at Montoya ikke skal have spilletid, for det skal han nemlig. Men derfra og til at sige at skalblive fast mand her og nu er der et stykke til :cool: elsker Både Montoya og Dani, og ingen af dem sælges foreløbig, hvis Pokalen med de store ører skal vindes.

En ting er sikkert! Dani vil altid være velkommen her hos Barca :glad:
Meget gerne som afløser for Zubi :mrgreen:
Altså mener du at Alves' bundniveau er højere end Montoyas bundniveau? Det giver rimelig meget sig selv. Hvis du mener at Alves' bundniveau er højere end Montoyas generelle niveau, så er jeg meget uenig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Abidal: "My relation with Alves is more than a friendship. He's a great person. He offered me to donate his liver." [catalunya radio]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Alves: "If Neymar would dive like Bale the other day (vs Malaga) media in Madrid would be all over him? (laughs) Oh man... No comment."

Hehe...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Han spillede fandme en klasse kamp igår, han er uden tvivl også en af årsagerne til vores succes..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Han spiller næsten altid vildt i de store opgør. Men mod hold som Elche? Lårt ...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Dani Alves has a calf muscle injury and will be out for 7 to 10 days #fcblive

Ja og det fortsætter...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Bager »

Hvor kunne det bare være fedt med en dag hvor vi ikke fik en spiller skadet.
Visca el Barca

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8388
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 640 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Michman »

Jeg mister mere og mere for ham.. For 2 sæsoner siden var han en af mine ynglings spillere.. :/
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Jeg mister mere og mere for ham.. For 2 sæsoner siden var han en af mine ynglings spillere.. :/
Hvorfor?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af emo »

Der er langt mellem den offensive effektivitet fra Alves for tiden. Jeg kan ikke klage over hans genpres, hans tekniske forståelse for spillet, og hans defensive spil. Men hans end-produkt er så elendigt, at jeg nogen gange i kampene tænker vi kunne have klaret os bedre uden ham. Hans indlæg, er sløssde, møg hamrende sløsede. Hans firspark i offensiven, hvor han oftest har to hænder i ryggen på modspilleren, og helt uprovokeret laver dumme små frispark. Især i en kamp hvor det går mindre godt som i går, pisser sådan nogle situationer mig af.

Jeg mener at han er langt fra sit niveau, Alves. Og det værste er, at reserven, har samme fejl. Pres og det defensive sidder som det skal ved Monty, mens hans offensive end-produkt, aaaaaaargh, come oooon!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Og derfor skal vi have en mere defensiv højreback. Så må alba være vores alves og den nye back vores abidal hvis det giver mening. Det er alligevel for offensivt at spille med 2 backs der er så langt fremme.

Som person synes jeg dog at alves er genial og hans udtalelser om kampen i går er spot on. Som spiller er han faldet i niveau og mener at han desværre skal være en af de spillere som er en del af udrensningen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster