Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Anden situation. Og det ved du også godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Anden situation. Og det ved du også godt.
Du har helt ret.

Vi har været endnu dårligere i denne sæson, hvorfor det ikke umiddelbart giver mening at bibeholde en større del af truppen denne gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Det var en anden situation fordi det endelig viste at ledelsen tænkte på fremtiden. Man pillede ikke det store ved starteren men købte unge spillere til bredden. Det har så rigtigt nok betydet at vi har været dårligere i år da disse unge spillere ikke har haft samme niveau som nogle af de lappelæsninger vi tidligere har set, men sådan går det. Jeg tror dog stadig at det for klubben vil blive godt om et par sæsoner.

Det er også derfor jeg er imod flere af de forslag der bliver nævnt herinde. Det handler alt for meget om at skifte i starteren og det mener jeg hverken er nødvendigt eller risikoen værd. Vores gyldne stamme er snart væk og vi har ikke tiden til at starteren skal spilles sammen igen. Vi skal have et system og et par spillere der kan hjælpe dette i den rigtige retning. Ikke en revolution.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg forstår ikke, at du snakker risiko ved at ændre på startelveren, når den nu alligevel ikke har fungeret i et år. Er det ikke en langt større risiko, at satse på en masse middelmådige spillere, der hverken før eller under deres Barcelonatid har vist noget, der indikerer at de skal kunne gøre en forskel for os?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes lige netop ikke vores starter er middelmådig. Tværtimod synes jeg der er voldsomt meget kvalitet. Problemet har været taktikken fremfor spillerne i denne sæson. Og så at der er blevet roteret dumt.

Med det sagt så skal der nye til men overhovedet ikke så mange som der ellers bliver snakket om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ny kontrakt til dybala... Så han kommer i hvert fald heller ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ny kontrakt til dybala... Så han kommer i hvert fald heller ikke.
Pogba forlængede også op til hans United-skifte.

Den eneste forskel er bare at Dybala nok er noget dyrere end før.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe no shit ;-) Og det er netop grunden til at vi ikke henter ham...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Hehe no shit ;-) Og det er netop grunden til at vi ikke henter ham...
Jeg er sikker på, at hvis man vil hente Dybala, så henter vi ham. Dybala siger ikke nej til os, og vi har de senere år vist, at vi ikke er blege for ar brænde penge af på en offensiv stjerne, som vi så det med Neymars 100 mio euro+ handel og Suarez.

Jeg tager ikke den forlængelse så tungt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sagtens se hvad du mener og det taler klart for at vi har så dårlig en sæson hvorfor ledelsen sikkert vil forsøge at aflede lidt opmærksomhed. Men samtidig så kan jeg huske flere handler hvor vi er hoppet fra fordi det ville være for dyrt. Derfor frygter jeg at det bliver en mellemvare som coutinho (hvilket imo ville være åndssvagt). Og det gør jeg da vi også skal have spillere til andre positioner.

Som jeg har sagt i noget tid nu så ser jeg os ikke hente top spillere til sommer som dybala, verratti og thiago. Men mindre kan også gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Dybala må ikke ende i Real. Man skal simpelthen købe nogle topklasse spillere, for der er også en tid efter Messi at tænke på.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Hvis Coutinho er et åndssvagt køb, hvad er Gomes og Paco?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Reserver.

Jeg fatter ikke hvad vi skal bruge coutinho til. Han er ikke cm og vi har messi til den offensive og ney til kanten. Og så synes jeg bare ikke han er særlig god.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Aha ok. Så skal Barca absolut ud og investere i topklasse spillere, det er et must til sommer. Og det var godt nok nogle dyre og indtil videre ret uduelige reserver.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan er det med unge spillere. Det tager tid (og med nutidens marked så koster de desværre ofte også kassen). Problemet med sommerens transfers var at de unge spillere skulle være købt over de sidste år så vi havde nogle der var spillet ind. I stedet købte vi dem alle på en gang og lod dem fungere som vores "førstereserver". Og det var de tydeligvis ikke klar til.

Og jeg mener egentlig ikke at vi behøver at købe topklasse. Eller jo det skal man være for at spille fast for barca. Men ikke stjerner så. Hvis vi kan få os en rigtig god back og en cm/kant (kommer an på systemet) så tror jeg vi kan konkurrere igen.

Men det er bare min holdning. Jeg ser stadig en masse kvalitet i vores starter. Det som jeg ser som problemet er manglede spillere på et par positioner og så et system.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 47 gæster