Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Mes Que Un Club »

anru skrev:
Barcelona made a bid of 20M plus Christian Tello for Ajax attacker Christian EriksenEriksen(20). Ajax want 25M but considering the bid [sport1]
—Barcastuff
Nej tak!

Ung spiller med masse potentiale. Men der er da på ingen måde brug for ham?

vamosbarca

Re: Christian Eriksen

Indlæg af vamosbarca »

hvis det virkeligt var sandt havde samtlige danske aviser skrevet om det nu,så det er en and og hvor finder i det henne.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af # 23 »

vamosbarca skrev:hvis det virkeligt var sandt havde samtlige danske aviser skrevet om det nu,så det er en and og hvor finder i det henne.
Så fordi det ikke lige står i medierne, så er det en and? Hvad er det en for logik? Det er jo ikke alle transfer, som medierne får nys om. Jeg kan på stående fod f.eks. at United hentede Chicharito uden en eneste vidste en skid om det. Eller da de hentede Cristiano Ronaldo fra Sporting i 2003. Eller Phil Jones sidste sommers.

Besynderlig logik.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
vamosbarca skrev:hvis det virkeligt var sandt havde samtlige danske aviser skrevet om det nu,så det er en and og hvor finder i det henne.
Så fordi det ikke lige står i medierne, så er det en and? Hvad er det en for logik? Det er jo ikke alle transfer, som medierne får nys om. Jeg kan på stående fod f.eks. at United hentede Chicharito uden en eneste vidste en skid om det. Eller da de hentede Cristiano Ronaldo fra Sporting i 2003. Eller Phil Jones sidste sommers.

Besynderlig logik.
Eriksen er dansker, dansker aviser går normalt i selvsving bare der er den mindste interesse er i en spiller. Mon ikke aviserne havde skrevet bare en lille smule om DKs største og vel også bedste spiller, hvis Barca virkelig havde sendt et bud?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Danske kilder får det fra udenlandske kilder, så der går nok lidt inden DK skriver om det. Det er jo også blot et rygte, som sandsynligvis intet har på sig.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af kklaus »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
vamosbarca skrev:hvis det virkeligt var sandt havde samtlige danske aviser skrevet om det nu,så det er en and og hvor finder i det henne.
Så fordi det ikke lige står i medierne, så er det en and? Hvad er det en for logik? Det er jo ikke alle transfer, som medierne får nys om. Jeg kan på stående fod f.eks. at United hentede Chicharito uden en eneste vidste en skid om det. Eller da de hentede Cristiano Ronaldo fra Sporting i 2003. Eller Phil Jones sidste sommers.

Besynderlig logik.
Eriksen er dansker, dansker aviser går normalt i selvsving bare der er den mindste interesse er i en spiller. Mon ikke aviserne havde skrevet bare en lille smule om DKs største og vel også bedste spiller, hvis Barca virkelig havde sendt et bud?.
De skal jo lige have en historie at kopiere først. Mon ikke det dukker op på bold.dk, indkast, eb osv.
Giv mig min sko tilbage, røv!

vamosbarca

Re: Christian Eriksen

Indlæg af vamosbarca »

det er ikke kommet op endnu på nogen danske fodboldsider,jeg fastholder min logik "23"
hvad skal vi osse med ham?og så i bytte med tello arhh ved i hvad den tror jeg squ ikke på.
vi har midtbanespillere nok,tror ærlig talt hellere klubben vil bruge 20 mill på en forsvarsspiller. :smile:

Jbninc

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:Mon ikke aviserne havde skrevet bare en lille smule om DKs største og vel også bedste spiller, hvis Barca virkelig havde sendt et bud?.
Danmarks bedste spiller? Christ, har du glemt Daniel Agger? Kvist?

Hvad skulle Eriksen i Barca? Hans position er nok de bedst besatte i truppen, hvor man nok hellere ser en Thiago få praktikantstillingen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Brombi »

Eriksen ville være et genialt køb, men 20 mio plus Tello er nok for meget :) 10-15 mio, og jeg siger ja tak! Han er fantastisk fodboldspiller!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:
Visca El Barca skrev:Mon ikke aviserne havde skrevet bare en lille smule om DKs største og vel også bedste spiller, hvis Barca virkelig havde sendt et bud?.
Danmarks bedste spiller? Christ, har du glemt Daniel Agger? Kvist?
Kvist all the way! Når man har været den 11. beste midtbanespiller i hele Bundesligaen i denne sæson, hvis man spørger Kicker, er man i hvert fald rigtig god.

vamosbarca

Re: Christian Eriksen

Indlæg af vamosbarca »

rommedal all the way han er hurtig, super teknik og olsens bedste ven. :mrgreen:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Quaresma »

Hvis rygtet taler sandt, kunne det måske tyde på, at Thiago rent faktisk er på vej til Milano i bytte for Thiago Silva.

Eriksen ville da også være et glimrende alternativ til Thiago, hvis han skulle blive solgt, men jeg foretrækker stadig sidstenævnte.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold kæft, hvor bliver jeg bare rødglødende sur hvis vi smider Thiago væk for at hente en midterforsvarer. Thiago er en guldklump uden lige. Lad nu være med at smide ham væk. Værre står det heller ikke til med midterforsvaret. Mascherano var en af de bedste i verden i den forgangne sæson, vi har trods alt stadig Puyol og Piqué. Vi har brug for en til - men det skal fandeme ikke være på bekostning af et af de største midtbanetalenter i verden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Hold kæft, hvor bliver jeg bare rødglødende sur hvis vi smider Thiago væk for at hente en midterforsvarer. Thiago er en guldklump uden lige. Lad nu være med at smide ham væk. Værre står det heller ikke til med midterforsvaret. Mascherano var en af de bedste i verden i den forgangne sæson, vi har trods alt stadig Puyol og Piqué. Vi har brug for en til - men det skal fandeme ikke være på bekostning af et af de største midtbanetalenter i verden.
Helt enig, hvis man smider Thiago væk for at få Silva ind, så bliver jeg seriøst negativ!. Det vil være så dumt, og derfor tror jeg heller ikke der er en chance for at det sker!.

Thiago er altså en mand der potentielt kan få samme karriere og betydning for os, som Xavi og Ini har haft, sådan en spiller smider man bare ikke væk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Christian Eriksen

Indlæg af vamosbarca »

enig herfra thiago skal blive og eriksen er squ ikke bedre end thiago :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster