Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana97

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana97 »

he he. Tillykke med barnet Adriano! :D

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, tillykke til ham - nu er han dobbelt-far! Hvis der er noget der hedder det? :P

Hotnuk

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Hotnuk »

Blaugrana92 skrev:Ja, tillykke til ham - nu er han dobbelt-far! Hvis der er noget der hedder det? :P
Lad os kalde det far til to ;)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Hotnuk skrev:Lad os kalde det far til to ;)
:(

Han spillede i øvrigt en top notch kamp mod Valencia. Det var fedt at se ham i så offensiv og udfoldende rolle.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Mander »

Bum-bum, top notch ligefrem? Der var mest plads på venstrekanten, derfor fik han den oftest, men i det store hele syntes jeg ikke, at han traf de bedste beslutninger. Dog udmærket kamp alt i alt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Overdrivelse fremmer forståelse. Jeg vil godt give dig ret i at der var nogle situationer, hvor han kunne have gjort noget bedre med bolden, men jeg synes han viste en utrolig god indstilling og rigtig mange smagsprøver på sin teknik og hurtighed. Han virkede desuden meget sikker i sit pasningsspil og der var ikke mange fejlafleveringer at tælle fra hans side, eftersom han er fornuftig nok til blot at slå den bagud, hvis der ikke er nogle realistiske løsninger frem i banen. Præcis som Abidal og Maxwell gør det - ikke noget overilet. Så hellere holde på bolden og vente på at pladsen kommer. Der er rigtig mange spillere der i sådanne situationer ville være for ivrig til at vise hvad han kan, til at bevare roen og så bare gøre det lette.

LuisEnrique

Re: 21 - Adriano

Indlæg af LuisEnrique »

jeg syns han var god i aftes mod arsenal.. frygtede det værste da jeg så holdopstillingen, men han gjorde heldigvis min tvivl til skamme.. han får nok stadig ikke mange kampe, men han har seriøst meldt sig ind i kampen om vb pladsen efter abidal.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Helt enig, han er virkelig begyndt at udfordre Maxwell med hensyn til at være 2. valg på venstrebacken. Defensivt virkede han slet ikke udfordret i går, men det hænger nok også mere sammen med at Arsenal stort set ikke rørte bolden. Han var dog dejligt fremadrettet og det var fedt at se, hvor mange af hans udfordringer der lykkedes, selvom jeg egentlig ikke synes vores backs skal drible rundt oppe ved hjørneflaget, med mindre de hedder Dani Alves. Så hellere holde fast i bolden, men det er jo svært rigtigt at klage når udfordringer lykkes, som de gjorde for Adriano i går. Han virker desuden også ret målfarlig - først skuddet på stolpen og senere var han igen tæt på at hamre den ind i det nærmeste hjørne, hvor Almunia lige fik sat en hånd på. Hans højreben har dog virkelig fejlet alle de gange han har forsøgt at tage et træk ind i banen, og placere den i det fjerneste hjørne - hvis vi lige ser bort fra kampen mod Panathinaikos. Der var Tzorvas så til gengæld godt kørende, så han har heller ikke været helt heldig. Så længe han arbejder og gør hvad Pep giver ham besked på, skal han dog nok kunne være med i kampen.

Hotnuk

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Hotnuk »

barcastuff skrev:Medical report Adriano: muscle strain in his right calf, availability for Saturday game depends on development of the injury

Hardgrove

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Hardgrove »

barcastuff barcastuff
Adriano has a muscle injury in his right thigh. Further tests on Thursday to know the exact extent. #fcblive

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Visca El Barca »

Hardgrove skrev:barcastuff barcastuff
Adriano has a muscle injury in his right thigh. Further tests on Thursday to know the exact extent. #fcblive
Er det paa twitter du laeser det? Naar jeg gaar ind paa, www.twitter.com/barcastuff, staar der ingen opdateringer? Er der et andet link som jeg ikke kender til, hvis ja, maa du meget gernde smide det. Jeg takker.

Hardgrove

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Hardgrove »


teemuss

Re: 21 - Adriano

Indlæg af teemuss »

nu er vi virkelig på skideren i den venstreside.maxwell er god men kan ikke løbe ronaldo op.adriano har spillet fantastisk i mange kampe nu,jeg ville ønske abidal ville kunne spille nu,hvad gør barca nu,det er for mig at se en katastrofe det her. :cry:

Blaugrana97

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana97 »

Nooo, Adriano er ude i 4 uger. Det er da helt sindssygt så meget vores forsvar er svækket. Godt at Puyi er tilbage, men alligevel. Adriano begynder endelig at få spilletid, hvor han også viser niveau og præsterer rigtig flot, og så bliver han skadet. Var det egentlig ikke nogenlunde det samme med Bojan? Det betyder vel at Maxwell skal have venstrebacken resten af sæsonen?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20895
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Virkelig nederen at Adriano er blevet skadet. Synes han var begyndt at spille godt her på det sidste.
Så må vi bare håbe at han kan komme op i fulde omdrejninger inden næste sæson, så han kan fortsætte det spil han har vist på det sidste! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster