Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg vil heller ikke miste Keita. Håber på at enten Keita eller Pep skyder rygterne ned!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Jurij »

Ja, det er lang tid siden jeg har set Keita spille en dårlig kamp. Han har et utroligt stabilt niveau. Han er godt nok ikke en spiller, der har kvaliteterne til at afgøre kampen for sig selv, men det kan man godt tilgive ham for.

Desværre spiller Mascherano, Thiago, Iniesta, Xavi, Busquets, Cesc og Romeu alle på samme plads. Hvis Romeu kom tilbage fra Chelsea, hvilket han sagtens kan, DA HAN HAR BARCA DNA :eek: , så mener jeg godt, at vi kan sælge en midtbanespiller. Romeu er trods alt utrolig god i Chelsea, og har startet inde i flere kampe. Samtidig har han Barca-kulturen og spillestillen i sig.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af puyol83 »

Må indrømme at jeg aldrig har set det store lys i ham, selvom Pep roser ham til skyerne :glad:
Jeg synes egentlig det ville være fint hvis klubben kunne få en pæn skilling for ham, også taget hans alder i betragtning. Bevares han er da solid, men ikke uundværlig for holdet, så jeg synes det ville være glimrende hvis hans afsked kunne give plads til at Sergi Roberto eller Dos Santos udvilker sig på højeste niveau. Især Roberto synes jeg allerede virker lovende...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona midfielder Seydou Keita has this weekend been elected as Malian sportsperson of the year 2011. #fcblive [via afp]
Stort tillykke til Keita! :smile:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Brombi »

hvem har de at vælge imellem ?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Me don't know? Men et tillykke skal han stadigvæk have!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Alcantara »

Kanouté må vel være en af dem..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af SpillerSomMESSI »

puyol83 skrev:Må indrømme at jeg aldrig har set det store lys i ham, selvom Pep roser ham til skyerne :glad:
Jeg synes egentlig det ville være fint hvis klubben kunne få en pæn skilling for ham, også taget hans alder i betragtning. Bevares han er da solid, men ikke uundværlig for holdet, så jeg synes det ville være glimrende hvis hans afsked kunne give plads til at Sergi Roberto eller Dos Santos udvilker sig på højeste niveau. Især Roberto synes jeg allerede virker lovende...
Hear hear.. Keita er langsom i boldomgang, ikke en teknisk stærk spiller, har ikke overblikket. Derimod er hans dyder, arbejdsom, løbestærk og fysisk stærk.
Jeg synes faktisk slet ikke han passer ind i vores spillestil.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Seydou Keita will leave for the Africa Cup (21 Jan-12 Feb) after the league game against Espanyol on Sunday. #fcblive [sport]

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Jurij »

Hvorfor al det had mod Keita? Han ser kun dårlig ud, fordi han er omringet af verdens bedste spillere. Keita kunne være starter på et hvert hold i verden.

Han er en af de spillere, som spiller flest kampe og minutter. Og det er skam ikke for sjov, at han gør det. Han er ikke lige så teknisk stærk som Iniesta, så god til afleveringer som Xavi, så god til at score som Messi, eller lige så god til at forsvare som Puyol. Men han har stadigvæk sine kvaliteter. Husk på at han spiller næsten hver kamp, på det hold som nok er det bedste som nogensinde har eksisteret.
Genopbygning status: færdig.

teemuss

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af teemuss »

jeg forstår altså heller ikke hvorfor nogen herinde vil sælge ham.Jeg synes han gør et kanonarbejde og man kan altid regne med ham og han gør det pep vil have.Hvad mere kan man forlange. :smile:

BarçaDK

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af BarçaDK »

Jeg elsker også Keita, men lige nu kan jeg forestille mig Keita ud, Romeu ind i sommeren 2013 kunne være fedt, hvis det er sandt Romeu kan købes for 15 mio. € i sommeren '13.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Hear hear.. Keita er langsom i boldomgang, ikke en teknisk stærk spiller, har ikke overblikket. Derimod er hans dyder, arbejdsom, løbestærk og fysisk stærk.
Jeg synes faktisk slet ikke han passer ind i vores spillestil.
Jeg er meget uenig i at han er langsom i sin boldomgang, ikke er teknisk stærk og ikke har overblikket. Vi kan hurtigt blive enige om at han slet ikke har nogle af delene i samme omfang som Xavi, Iniesta, Cesc eller Thiago, men ikke desto mindre mener jeg bestemt at han både har en god boldomgang, en god teknik og et tilstrækkeligt overblik. Jeg synes sjældent at han ser langsom ud i sin boldomgang. Tværtimod synes jeg at han altid er hurtig til at få sluppet bolden og spillet den videre.

Teknisk velfunderet mener jeg altså også at han er. Se på nogle af de tæmninger manden laver (eksempelvis her) og derudover kan han altså også godt drible. Det er sjældent man ser ham gøre det, hvilket efter min bedste overbevisning hænger sammen med at Pep beder ham om at slippe bolden hurtigt, men han har før befundet sig i tilspidsede situationer, som han har fået driblet sig ud af. Jeg husker især kampen mod Milan - jeg skal lige se om jeg kan finde et download af kampen, så skal jeg nok prøve at klippe nogle episoder ud, men det bliver først i morgen eftermiddag.

Sidst mener jeg også at han har overblikket. At han så ikke benytter det, hænger nok igen sammen med den rolle han bliver tildelt af Pep. Faktisk synes jeg at dette mål viser at han lige netop er i besiddelse af ovenstående. Hans boldomgang er hurtig, han holder bolden tæt til sig og han skaber målet ved en fræk pasning der oser af overskud og samtidig viser at han også har overblikket.

Så jeg synes absolut ikke at han er langsom i sin boldomgang, teknisk ringe og uden overblik - tværtimod. Han har det bare ikke i samme omfang som Xavi, Iniesta, Cesc og Thiago. Vi kan hurtigt blive enige om at Keita er en anderledes spiller en de andre midtbanespillere vi har. Hvor de førnævnte fire spillere alle er decidere playmakers, er Keita i langt højere grad en felt-til-felt midtbanespiller. Han kan dække af i defensive hvis han bliver bedt om det - og han kan hjælpe til i offensiven hvis han bliver bedt om det. Men det er lige netop fordi at han er lidt anderledes at jeg er så glad for ham. Jeg er sikker på at han ville blive savnet hvis han smuttede allerede nu eller til sommer - både på og udenfor banen.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af emo »

Er lidt ligesom, at hvis en spiller ikke kan lave syv hæl-afleveringer i træk, kigge væk og afdrible fire mænd så er han ikke god nok. Han er imo, en dejlig spiller at have, han er solid og leverer altid det der kræves af ham. Han aflaster vores andre spillere, han får masser af spilletid, han er elsket i klubben og af fansene, de fleste i hvert fald. Han kan give ro på midten, er fysisk stærk og kan vinde dueller... han er en spiller alle ville ønske at have, kan sq godt forstå at Milan går efter ham. Hvis det skulle ende med at han skifter til dem, vil jeg ærgre mig, ærgre mig over at han skifter væk fra os og ærgre mig over at det så ikke lykkedes i det mindste at komme til Juve.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sælg sælg sælg, der er masser af spillere der kan overtage hans plads... Jeg håber feks. JDS eller Roberto snart bruges i stedet for ham.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 107 gæster