Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ronaldinho »


Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=79684

Hvis Fabgregas virkeligt kommer, så bliver vi fem faste spillere til den offensive midtbane i form af Xavi, Fabregas, Iniesta, Keita og Thiago. Det er en for mange. Så er vi efter min mening nødt til at rykke Iniesta op i angrebet som kantspiller. Så har vi syv angribere til tre pladser. Det er osse for mange. Så er vi nødt til at sælge en og her er det nok Jeffren eller Bojan som valget falder på. Til gengæld får vi en frygtindgydende midtbane og et skræmmende angreb.

Men man må stille sig selv spørgsmålet igen om man vitterligt har brug for Fabregas.

Siempre Barça

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Siempre Barça »

Det er vel heller ikke utænkeligt, at vi i kampe mod defensive stærke kan spille med Xavi, Iniesta og Fabregas. Jeg er meget sikker på, at alle nok skal få spilletid. Iøvrigt, så læste jeg et interview på et tidspunkt, hvor Xavi udtalte, at han intet havde imod, at sidde mere på bænken.

Vi har brug for nogle supersubs, som vi kan smidde ind, når stamspillerne ikke kan få spillet til at fungere.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Diabolito »

Jeg er heller ikke stor fan af handlen.

Dog skal det siges, at Xavi og Iniesta spiller samtlige kampe, hvis de da ikke har karantæne eller er skadede og lidt variation vil være godt. Men hvorfor så ikke benytte sig, af de spillere vi allerede har til rådighed.

Jbninc

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Siempre Barça skrev:Det er vel heller ikke utænkeligt, at vi i kampe mod defensive stærke kan spille med Xavi, Iniesta og Fabregas.
Men med en midtbane med Cecs, Fabregas og Iniesta sælger vi så ikke balancen på holdet? Hvem skal gå inde og dække af for højresiden, når Alves mister bolden oppe i angrebet? De fleste modstandere ved godt, at det er dér man finder pladsen i en kontra.
Siempre Barça skrev:Vi har brug for nogle supersubs, som vi kan smidde ind, når stamspillerne ikke kan få spillet til at fungere.
Men kan en "supersub" koste omkring 300 millioner kroner? Kan en supersub i Barcelona være Arsenals tidligere topspiller og anfører? Vil Fabregas overhovedet være andenviolin? Skal han ikke spille i samtlige kampe? Derudover, hvad vil Thiago ikke tænke? Han vil i så fald skulle kæmpe imod Iniesta, Xavi og Cesc om to pladser i de fleste kampe. Det kan vel hurtig få ham til at tænke andre tanker, som Cecs vel gjorde i sin tid.

Jeg synes ikke, at der er mange ting som man kan pege fingrer af, når det kommer til Barcelona i de seneste sæsoner, men det man måske kan, er at deres købmandsskab ikke har været i ekstraordinær klasse. I min verden så skal man ikke ud og lave endnu et galacticos køb og istedet satse på Thiago.

Vil Cecs virkelig til Barcelona, så må han i min verden vente lidt endnu. For hvert år han kommer nærmere et kontraktudløb, bliver han kun billigere.

BarçaDK

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Tillykke til Cesc med de 24 år :)

Blaugrana97

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana97 »

Også tillykke fra mig af! :D

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Også et stort tillykke med de 24 år til Fabregas fra mig! :D

teemuss

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af teemuss »

ja nu skal han jo til madrid,hehe det siges de vil byde på ham,mon ikke det bare er provokation.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Tja, jeg er ret ligeglad. Vi har Thiago.

BarçaDK

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af BarçaDK »

Real må gerne købe Cesc fri så han kan vælge selv og smutte gratis til Barca :lol:

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Pieyanthikos »

Fabregas på Twitter:
Watching Denmark vs England under 17. 2-0 to the danish at the moment. Good quality.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af kklaus »

barcastuff skrev:Barcelona will bid 51M for Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24) this summer with the player looking certain to go. [daily star]
Det håber jeg ikke.. så hellere vente en sæson mere - eller to, han skulle imo gerne ned omkring 40-45M.

Aziz-Alzeheri

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Sandro Rossell har udtalt, at Barca ikke betaler mere end 40 millioner for Cesc.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Pieyanthikos skrev:Fabregas på Twitter:
Watching Denmark vs England under 17. 2-0 to the danish at the moment. Good quality.
Klasse kasse af Fischer!! De spillede rigtig godt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 85 gæster