Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

sonnybarca

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af sonnybarca »

Det var lige godt det mærkeligste udbrud jeg længe har set herinde :D

Desuden har jeg heller ikke afskrevet Bojan helt endnu. Han viser stadig enormt potentiale, men kun i glimt. Han kommer højst sandsynligt ikke til at spille i FC Barcelona igen, men jeg vil ikke afskrive at han får succes i en anden klub. Bare se på Giovani, som er begyndt at blomstre lidt op.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Michman »

Synes nu næsten det er sødt at man kan blive så pige fornærmet over at man muligvis fik ret så lang tid efter.. Også ovenikøbet kommer ind på dette forum for at hovere.

Man glemmer måske bare at det er en tidligere Barca spiller som de fleste fans faktisk holder utrolig meget af.. Jeg håber det bedste for Bojan.. Og jeg ser ham med glæde i en Barca trøje igen hvis han finder det niveau han havde en gang. Og som Jurij selv skriver

"Det er nu meget klargjort, hvad folk tænker. Jeg har været vred hver gang den mand fik spilletid i Barcelona. Ligesom jeg har været vred på Alexis, dog ikke lige så vred. Alexis er en god spiller, det har jeg altid sagt. Syne blot ikke, at han passede ind i Barcelona. Forstår ikke hvad der skal til for at spille i Barcelona nogen gange. Det er somom der er et eller andet, som er gået over mit hoved."

Nej det forstår du ikke, du forstår ikke hvad der skal til for at spille i Barcelona, det gør jeg måske heller ikke, men Bojan scorede sygt mange mål som ungdoms spiller. Han gjorde det skide godt da han kom på A holdet! Barcelona er en klub hvor der bliver skabt talenter. Og talenter skal have spille tid, de skal udvikles. Jeg forsvare ikke Bojan, slet ikke, han har ikke spillet optimalt i lang tid. Men skal vi ikke bare lukke den her? For vi bliver ikke enige..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

Michman skrev:Synes nu næsten det er sødt at man kan blive så pige fornærmet over at man muligvis fik ret så lang tid efter..
Hvordan synes du selv det går? Hvornår har jeg sagt noget dårligt om jer?




Bojans statistik:

Years Team Apps† (Gls)†
2006–2007 Barcelona B 22 (10)
2007–2011 Barcelona 104 (26)
2011–2013 Roma 33 (7)
2012–2013 → Milan (loan) 19 (3)
2013– Barcelona 0 (0)
2013– → Ajax (loan) 8 (0)

Dvs. 10 mål i 22 kampe for B-holdet. Det er okay, ikke helt dårligt. De lå dog i nogle lavere rækker. Han var altså god på vores 2.hold, og faktisk også god for U17 holdet i Spanien, derved startede hans renomme.
26 mål på 104 kampe for A holdet = dårligt for en angriber med nummer 9 på ryggen, det er et mål hver 4 kamp. Alt efter det er igen meget ringe. Han har spillet 64 kampe for Roma og Milan og scoret i alt 10 mål. Dvs. at han i Italien på 2 sæsoner scorede hver 6,4 kamp - ikke en god statistik, specielt ikke af en, som nu er ikke længere blot er et talent. Han har scoret 0 mål på 9 kampe i Ajax. Han har scoret 4 mål på 21 U21 kampe - ikke godt nok. Han har spillet 1 kamp for landsholdet uden mål fra hans side af. Så han har ikke spillet for landsholdet i 5 år nu. Han har faktisk, ifølge mig, ikke vist sit talent siden han rykkede op i 2007. Han slog Zlatan af holdet ja, skal jeg kommentere på grunden til dette?

http://en.wikipedia.org/wiki/Bojan_Krki%C4%87
http://www.transfermarkt.com/en/bojan-k ... 44675.html

"Milan manager Massimiliano Allegri gave 22 players more Serie A starts than Bojan."

http://bleacherreport.com/articles/1706 ... d-ac-milan
Genopbygning status: færdig.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Det er jo ikke andet end virkelig firkantet sat op. Alder, valg af klub, osv..
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er ikke andet end et tal. Man skal ikke tillægge det mere vægt end hvilke støvler manden spiller i, eller om han har sort eller grønt hår. Så ligegyldigt er det faktisk. Du snakkede også om det med Alexis. Jeg bliver sindssyg over folk der snakker om 3'ere, 6'ere, 9'ere og 10'ere ...

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Zambortta 11, Thiago 11 og de spillede begge som Brian Laudrup i sin storhedstid, nooooot !
Allez...

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:Hold nu kæft med hvilket tal han har på ryggen. Det er fucking ligegyldigt. Det er ikke andet end et tal. Man skal ikke tillægge det mere vægt end hvilke støvler manden spiller i, eller om han har sort eller grønt hår. Så ligegyldigt er det faktisk. Du snakkede også om det med Alexis. Jeg bliver sindssyg over folk der snakker om 3'ere, 6'ere, 9'ere og 10'ere ...
Det handler om hvad forventningerne er. Hvis man spiller en af de 3 angrebs pladser, så er forventningen derefter. Jeg har forventninger til en nummer 9 i Barcelona. Et mål hver 4 kamp, er under min forventning.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Oh God ... at man har nummer 9 er ikke ensbetydende med at man spiller en af de 3 angrebspladser. At man har nummer 9 er ikke ensbetydende med at man er en spidsangriber. Du snakkede om det samme mht. Alexis, hvor du mente at han var købt som direkte erstatning for Zlatan og derfor havde nummer 9. Det er nonsens. Simpelthen. Nummer og rolle går ikke hånd i hånd. Overhovedet. Zidane spillede i nummer 5. Zambrotta havde nummer 11 hos os. Så hold nu op med de numre. Det er ligegyldigt hvad der står på ryggen af manden.

Pedro scorer et mål hver 3. kamp. Samme gælder Alexis. Tello og Neymar scorer hver 4. kamp. Giuly scorede hver 5. kamp. Ser man på hvilken alder Bojan havde dengang han forlod os, er det ikke ringe at stå noteret for et mål hver 4. kamp. Overhovedet ikke. Da Messi var 21 havde han spillet 110 kampe og scoret 42 mål for os. Altså et mål for hver 2,6 kamp. Det er muligvis et noget bedre snit end Bojans, men når man nu lige overvejer at Messi sidenhen er blevet den velsagtens bedste spiller i historien, er forskellen i virkeligheden ikke så stor. Ikke at jeg tror Bojan havde nået samme højder, hvis han var blevet hos os. Pointen er bare at du har for høje forventninger til din "9'er" (som jeg igen vil opfordre dig til at pakke sammen og tyre over i hjørnet).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Visca El Barca »

Jurij;

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med det her? Du starter "diskussionen" ved at skrive, at du har været sur, irriteret over de folk der for 4 år siden ikke ville lytte til dig. De gjorde nærmest grin med dine påstande, sådan som jeg har forstået det?

Gåden er dog at dit brugernavn ikke er 4 år gammelt, det betyder enten at du de folk som du er sur på, er ikke brugere af dette forum. Hvis det passer, er diskussionen ret så irrelavnt og dermed dit udbrud ret underlig.

Hvis det er sådan, at du havde et andet bbrugernavn for fire år siden, samt det var folk herinde, som gjorde grin med dig, kunne det være rart at henvise til den diskussion og hvilke brugere der er tale om. Det kunne især være nyttigt fordi du simpelthen ikke fortæller os, hvorfor du for fire år siden eller dengang Bojan var 17, mente at han var stortset uduelig. Det kunne være rart at se læse nogle af de argumenter, så man kan sætte det i kontekst, og derfra komme med indput.

Du har ikke lavet andet end at forælle os, at du havde ret, dem du diskuterede med tog fejl, at vi skal anerkende det og klappe dig på skulderen. Det er svært at tage seriøst, uden egentlige argumenter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Thiago Alcántara

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Ville lige genoplive tråden.

Billede

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af kklaus »

Bare rolig. Bojan-tråden dør aldrig.
- og så scorede han endda i onsdags mod Feyonoord:

phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20892
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bojan er sgu dejlig!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Åh, det er rart at se Bojan være så glad!

Selvom jeg sikkert får kæmpe hug af en bestemt person, bliver jeg altså nødt til at sige at jeg savner ham forfærdeligt meget. Han er bare sådan en god fyr.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af emo »

Manden slog Zlatan af holdet. Han er über.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Han er the bees knees, det ved alle!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster