Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Jeg kan kun anbefale, at man tjekker Viettos stats fra hans seneste sæson i Atletico. Derefter kan man passende tjekke Fernando Torres' som sammenligningsgrundlag.

Bonusinfo:
Vietto var ikke engang på bænken i Champions League finalen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Det ser ud til at man har valgt at vietto skal købes til angrebet (ifølge MD). Man foretrækker en ung spiller og mener at prisen kombineret med alderen gør at et køb af gameiro ville være dumt.

Hvad siger folk til vietto? Han var god i villarreal men har ikke slået igennem for atm.
Vietto er ikke umiddelbart en spiller jeg forbinder med et hold som Atletico med deres måde at spille fodbold på. Jeg tror han vil passe bedre ind i vores spillestil, hvorfor måske kan forklare en del af hans manglende succes hos Simeone. Vi har jo set hvad han kunne i Villareal, hvis han bruges rigtigt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig jesni! Tror ikke man kan bruge sæsonen i atm til ret meget når han skal bedømmes. Det er et utroligt låst system hvor det er svært at folde sig ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Helt enig jesni! Tror ikke man kan bruge sæsonen i atm til ret meget når han skal bedømmes. Det er et utroligt låst system hvor det er svært at folde sig ud.
Du sagde sjovt nok det samme om Turan. Hvor mange spillere har helt nøjagtig blomstret op og udfoldet sig efter et skifte fra Atletico?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Og? Jeg har ikke afskrevet turan endnu og tror fint han kan blive en gevinst når han får tjek på hvordan vi spiller.

Kan desuden ikke se hvordan din tese omkring at alle der spiller for atm ser bedre ud end de er passer på vietto? Han har jo lige netop ikke været særlig god for atm.
Senest rettet af Piquénbauer ons jul 06, 2016 1:23 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev: Hvor mange spillere har helt nøjagtig blomstret op og udfoldet sig efter et skifte fra Atletico
Det er ikke mit indtryk, at de relevante klubber synes de har gjort en dårlig handel ved at købe Sergio Agüero, Toby Alderweireld eller Mario Mandzukic. Eller få Thibaut Courtois tilbage.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Nu hvor vi har lukket aftalerne på Umtiti og Denis, og Nolito er glippet, ser mine favoritter for resten af sommeren ud til at være Di Sciglio som både RB og LB, Andre Gomes i stedet for Arda Turan og så Gabriel Jesus. Derudover skal Samper op og spille som rotations spiller. Håber virkelig det kommer til at ske...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jesus kommer ikke nu. Han har selv udtalt at han vil blive i Brasilien og udvikle sig. Gomes bliver også tæt på umulig med den pris Valencia kræver.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Luis Enrique skrev:
Storken skrev: Hvor mange spillere har helt nøjagtig blomstret op og udfoldet sig efter et skifte fra Atletico
Det er ikke mit indtryk, at de relevante klubber synes de har fået dårlig valuta af at købe Sergio Agüero, Toby Alderweireld eller Mario Mandzukic. Eller få Thibaut Courtois tilbage.
Hvordan har disse spillere udfoldet sig? De var jo ikke dårlige i Atletico.

Forresten kan jeg ikke erindre, at Agüero spillede under Simeone? Thibaut Courtois har derudover haft en ret dårlig sæson i Chelsea.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Alderweireld var ret så dårlig i Atlético.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Alderweireld var ret så dårlig i Atlético.
Det er egentlig rigtig nok.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Alderweireld var ret så dårlig i Atlético.
Men rigtig god i andre klubber. Så hvis vi skal arbejde ud fra storkens tese så vil vietto være en bragende succes hos os da han ikke slog igennem i atm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Luis Enrique »

Storken skrev: Hvordan har disse spillere udfoldet sig? De var jo ikke dårlige i Atletico.

Forresten kan jeg ikke erindre, at Agüero spillede under Simeone? Thibaut Courtois har derudover haft en ret dårlig sæson i Chelsea.
Dvs. det handler om, at man skal have spillet godt i Atlético og fortsat med det i en anden klub? Det var ikke helt det, jeg forstod ved at "blomstre op". Det var mit indtryk, at du forsøgte at sandsynliggøre, at Atléticos taktiske koncept gjorde deres spillere vanskeligt anvendelige i andre klubber.

Alderweireld spillede ikke specielt godt i Atlético, i hvert fald ikke som jeg husker det. Han blev også udlejet efter en sæson. Mht. Agüero, så huskede jeg ganske enkelt forkert. Jeg mente Simeone tiltrådte i 2009 - det var i 2011.

Raul García har vel i øvrigt gjort det fint hos Athletic Bilbao. David Villa ligeledes hos New York City.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Min pointe er ret klar:
Historien har vist, at Simeone har været rigtig god til at få det maksimale ud af sine spillere. Der har virkelig ikke været mange salg, hvor spillerne efterfølgende har præsteret bedre andet steds.

Folk snakker om låst system, mange muligheder for fri udfoldelse osv. Jeg synes derimod, at disse rammer har fået det bedste frem i rigtig mange af Atleticos spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvad har det med vietto at gøre? Det var jo det vi startede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster