Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Jeg er ved at blive godt træt af Alexis, når han endelig udfordre, er han pikke dårlig!! :mad:

Tro ikke at han bliver verdensklasse :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Bager »

Han er verdensklasse.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Han havde nogle gode aktioner idag. Det jeg kan lide ved Alexis er, at han har viljestyrke. Han bliver sgu ved med at arbejde hårdt. Det var jo også derfor Pep blev sur på ham, fordi han i sidste sæson blev skadet, da han i de døende minutter tog en lang spurt efter bold. En komplet modsætning til Yaya..

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Bager skrev:Han er verdensklasse.
Det må du godt tro ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu også at han er klasse! Og han var da helt klart en af de bedre i går. Også selvom han mistede bolden et par gange... Han arbejder helt vildt og han vinder tit bolden tilbage når han mister den. Hvis han kan holde sig fri fra skader så bliver han genial!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Skydefinten »

Jeg synes, at Alexis og Pedro minder virkeligt meget om hinanden i fight, hurtighed og teknik. Lige nu så jeg helst Pedro spille pladsen, men sikke et par klassespillere at have til den fløj.

Alexis har ikke været så skarp i udfordringerne de første par kampe, men det skal nok komme. Han vælger dog ofte at spille bolden rundt, og lade Messi tage udfordringerne, hvor jeg gerne så ham udfordre noget mere, også selvom det ikke lykkedes mod RM og mod Osasuna. Jeg elsker så meget Alexis bevæger sig, og hele tiden forsøger at gøre sig spilbar.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Qwade »

Drake skrev:
Bager skrev:Han er verdensklasse.
Det må du godt tro ;-)
Jeg holder med Bager her. Han er verdensklasse. 2-1

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Drake »

Qwade skrev:
Drake skrev:
Bager skrev:Han er verdensklasse.
Det må du godt tro ;-)
Jeg holder med Bager her. Han er verdensklasse. 2-1
Hvis i prøver at tage Barca brillerne af en gang, og kig godt efter, så er der i hvert fald to ting han skal forbedre en hel del, afslutningere og afleveringere, for at han kan blive kaldt verdensklasse :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Heartbreaker »

Han har potentialet til at blive verdensklasse.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Qwade »

Drake skrev:
Qwade skrev:
Drake skrev:
Bager skrev:Han er verdensklasse.
Det må du godt tro ;-)
Jeg holder med Bager her. Han er verdensklasse. 2-1
Hvis i prøver at tage Barca brillerne af en gang, og kig godt efter, så er der i hvert fald to ting han skal forbedre en hel del, afslutningere og afleveringere, for at han kan blive kaldt verdensklasse :roll:
Èn ting er, at han mangler lige den sidste 20% skarphed i såvel afslutninger som pasninger, men du finder sgu ikke mange andre spillere, som kæmper så hårdt, har sådan en 'pace' og smidighed, og er så komplet. Manden kan jo lidt af det hele. :)
Derfor synes jeg han er verdensklasse - at han kan blive lidt bedre endnu, det kan vi sagtens blive enige om. Sker dette, så bliver han absolut en af verdens BEDSTE verdensklassespillere

sorenseidelin

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af sorenseidelin »

Alexis spillede en fremragende kamp igår mod Valencia.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Nyhuus »

Som jeg skrev, da diskussionen kørte i løbet af kampen mod Valencia:


Synes at man skal passe på med at dømme Alexís som taber, alt for hurtigt..
Vi taler altså om en mand der scorede 12 mål i ligaen sidste år = Næstflest mål efter Messi.

Er helt enig i, at de lækkerier man så i Udinese er væk, hvilket er brandærgeligt da vi mangler sådan en type..
Spørgsmålet er så, om det er pålagt pga. de hårde krav, som vores spillestil stiller/medfører? Eller om det bare er fordi, at han er dalet et niveau efter skiftet.

Personligt tror jeg næsten mest på det første, men håber på det sidste ..

Tror man vil se det samme ske, hvis Neymar kommer til klubben.
Så vil en stor del af hans driblinger/finter formentlig også forsvinde imens han er igang med at tilpasse sig.
Tror endda at - siger dette med fare for en ordentlig omgang blasfemi - hvis Ronaldinho var kommet til klubben i dag, som den unge han spiller han var da han kom til Barcelona i sin tid, at han heller ikke vil kunne levere det helt samme spil, som han præsterede at gøre dengang.

Der er en god chance for at jeg tager fejl, hvilket jeg håber ..

Håber at han når op på topniveau denne sæson :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Elbarca »

Alexis skal nok komme i gang. Den fornemmelse havde jeg slet ikke med Affellay som mest af alt manglede nosser og altid søgte tilbage på banen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Although generally satisfied with his performances, the coaches want Alexis to score more this year, starting by shooting more. [md]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

hvad gjorde vi inden twitter og barcastuff???

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 93 gæster