Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

Super mærkelige rygter

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

For helvede. Der gik mindre end 24 timer fra jeg skrev det her:
Blaugrana92 skrev:Nu ender vi sikkert med at købe Andrea Masiello eller sådan noget mærkeligt noget.
... til at jeg skal læse rygter om Sidnei og en eller anden Raphael Guerreiro. Kanon.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men et eller andet sted også lidt fedt. Jeg skal indrømme med det samme at jeg ikke har set det store til nogle af dem men det ville passe mig super hvis man hentede billig bredde til truppen for så at bruge de store penge på køb af startere.

Med det sagt så går jeg også udfra at de nævnte spillere har kvaliteten til at hjælpe holdet og ikke bare får en badebillet som f.eks. douglas.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona sources deny the report linking the club with Deportivo centre back Sidnei (26). They don't plan to sign the Brazilian player [md]
Hehe og så blev rygtet omkring Sidnei slået til jorden...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt. Han var latterligt dårlig i vores 8-0 afklapsning af dem. Virkelig elendigt forsvarsspil han præsterede den dag.

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

The agent of Napoli keeper Pepe Reina (33) has been at Camp Nou offices to offer the player to Barcelona for in case Bravo leaves. [sport]
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ret begrænset hvad man kan bruge en kamp til. Og især når det er imod en af verdens klart bedste offensiver. ikke at jeg gerne vil have ham til klubben men det er ret hårdt at bedømme ham på en kamp.

Reina ville være fin at få til klubben. Og han må være en mere tilfreds med rollen som anden målmand hvilket forhåbentligt bliver nødvendigt fra næste sæson hvor MAtS bliver første målmand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, men så lad os da bare tage hele sæsonen i stedet for. Deportivo har haft ligaens 6. dårligste forsvar. Det er Sidnei selvfølgelig ikke alene ansvarlig for, men jeg synes ikke det er noget specielt sundt tegn.

Men det er jo også ligegyldigt nu. Han kommer tydeligvis ikke, når vi går ud og skyder den ned så hurtigt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Hmm ... hvad med en fyr som Kalidou Koulibaly?

Altså hvis nu lige glemmer Maradonas latterlige racisme-opråb, om at Koulibaly allerede ville spille i Barcelona eller Real, hvis han ikke havde været sort, så tror jeg rent faktisk at han ville være et spændende bud. Han har været rigtig, rigtig stærkt spillende i denne sæson og Napoli har spillet med tung, tung boldbesiddelse, så han er vant til at være meget på bolden og skulle fordele spillet. Han er pisse stærk rent fysisk og en dygtig bolderobrer. Profilen passer i mine øjne rigtig godt. Det kan godt være at han er tolv hoveder højere end Mascherano, men Koulibaly er også ekstremt aggressiv i sin spilestil og er faktisk rigtig, rigtig hurtig.

Jeg synes det kunne være en rigtig, rigtig spændende mulighed at undersøge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Sidnei er i top 15 hos whoscored over de bedst spillede cb'er når det kommer til regelmæssigt spillede kampe (+20) i la liga. Jeg siger ikke at han er verdens bedste eller god nok til barca men han har gjort det fint.

Koulibaly er spændende! Jeg har ikke selv set ham spille men der er mange der omtaler ham som en rigtig fin cb. Og som en spiller der har de egenskaber vi søger til forsvaret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

With Dani Alves leaving, Barcelona could try to sign Arsenal right back Hector Bellerin (21) this summer. [ser]
Et eller andet sted sidder Storken og jubler!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Hvis Juve hapser begge, så kan jeg ikke tro at Vermaelen OG Bartra ryger... Man skal jo hente en VB som kan presse Alba, en ny første HB, en ny første CB, og evt en reserve hvis MB og TV begge ryger.

Det er en bekymrende stor rotation i et forsvar...
---------------------------------------
Barca is my religion!

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:
With Dani Alves leaving, Barcelona could try to sign Arsenal right back Hector Bellerin (21) this summer. [ser]
Et eller andet sted sidder Storken og jubler!
Jeg tvivler uendeligt meget på, at Arsenal har tænkt sig at sælge. Hvorfor skulle de? Bellerín virker overordentlig tilfreds i klubben.
Robert Zimmerman

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Tænker, han ville måske også være ret så tilfreds i Barcelona? Arsenal skal sælge hvis han vil væk, og summen er god.

Han er ikke dårlig.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af DeanCassady »

Pointen er, at han næppe vil væk. Han virker efterhånden lige så engelsk som spansk, og har utallige gange udtalt, at han vil blive i Arsenal længe.

Lige for at supplere:
Bellerin (Arsenal): "Barça return? England is my home now. Family lives there, girlfriend. Don't see myself at any other place than Arsenal"
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster