Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

SuperPedro skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Seriøst, den kan jo ikke være andet end hjemme, den her ...
'UPDATE: According to a new report from Spain, Santos' board members mtg has ended, & Neymar to Barça deal could be announced within days.'
hvor får du dine rygter fra? Synes det er lidt svært at følge med så vil gerne have nogle lidt bedre kilder...
Indehaveren af denne tweet hedder XoelCardenas :)
LA Agencia News skriver også noget af det samme. At Neymar har været spiller i Barça siden 10. Maj.
Tak!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Oooooog så er der mere nyt :)
Tv3 Cat 3/24 news bekræfter at der er en aftale med Santos og Neymar om tiltrædelse denne sommer. Et spørgsmål om få dage. Dog intet konkret beløb nævnt. Til stor morskab for Twitterland som går ud fra at Rosell sikkert har købt ham til et astronomisk beløb. Men den skulle være hjemme nu drenge!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Jeg vil også. Hvis ikke Neymar kommer til Barca denne sommer er jeg villig til at glemme at Dia skylder kage.

Jeg glææer mig. Rosell har pengene med.
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

Håber virkelig, virkelig, virkelig x1000 at han kan klare presset fra de forventninger der er til ham :sad:

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

barcastuff ‏@barcastuff
Barcelona sources strongly deny the club has reached an agreement with Santos on the transfer of Brazilian forward Neymar. [ara]
Alt bliver vel benægtet til det er offentliggjort. Så vælger at tro på, at det bare er for at holde det hemmeligt ;-)

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Kontrakt til 2018 flere pålidelige kilder inkluderet barcastuff skriver det nu. Snakken går på 3/24 og i radioen på Cadena Ser og RAC1. Beløbet ikke oplyst.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

SuperPedro skrev:Kontrakt til 2018 flere pålidelige kilder inkluderet barcastuff skriver det nu. Snakken går på 3/24 og i radioen på Cadena Ser og RAC1. Beløbet ikke oplyst.

Kom så med den officielle udmeldelse Barca eller Santos. Er træt af dette cirkus :sørgelig:

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Og straks er Barça "ledelsen" ud at afvise. Men det er røgslør. De vil nok selv gerne have æren af at melde det ud og Rosell har sikkert sagt dibs..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

SuperPedro skrev:Og straks er Barça "ledelsen" ud at afvise. Men det er røgslør. De vil nok selv gerne have æren af at melde det ud og Rosell har sikkert sagt dibs..

Jep, tænker jeg også. De er jo nødt til at benægte alt, indtil en officiel pressemeddelelse bliver sendt ud.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

OliverDK skrev:
SuperPedro skrev:Og straks er Barça "ledelsen" ud at afvise. Men det er røgslør. De vil nok selv gerne have æren af at melde det ud og Rosell har sikkert sagt dibs..

Jep, tænker jeg også. De er jo nødt til at benægte alt, indtil en officiel pressemeddelelse bliver sendt ud.

Især hvis den endelige pris stadig ikke er forhandlet på plads. Hedder prisen 27 mio euro så må man sige at Rosell har gjort et godt stykke arbejde!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Og desuden har han en finale returkamp der skal spilles og Barça en sæson der skal afsluttes. Og så er der Confederation cup

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

SuperPedro skrev: Især hvis den endelige pris stadig ikke er forhandlet på plads. Hedder prisen 27 mio euro så må man sige at Rosell har gjort et godt stykke arbejde!

Men vil de 27mio så være inkl. det beløb, som klubben måske har betalt forud?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Nyhuus skrev:
SuperPedro skrev: Især hvis den endelige pris stadig ikke er forhandlet på plads. Hedder prisen 27 mio euro så må man sige at Rosell har gjort et godt stykke arbejde!

Men vil de 27mio så være inkl. det beløb, som klubben måske har betalt forud?
Jeg mener ikke, at det er blevet bekræftet at Barca skulle have en pre-deal eller betalt noget i forevejen/forud.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Nyhuus »

Nej okay :)

Så længe prisen bare ikke er over 40mio. €!

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Jeg er virkelig ligeglad med alt det transfersnak. Virkelig :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 79 gæster