Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:
Barcelona's transfer priorities for the summer transfer window are, in that order, a centre back, a forward, and a left back. [tv3]
Hvis det er de rette spillere man henter, så er det vel okay. Så skal Denis Suarez heller ikke være ''forwarden'' hente 3 + Denis.
Hvis det er rigtigt, så ser jeg gerne: Lapote og Lacazette. VB ved jeg ikke hvem skulle være.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Der skal en spiller ind på midten som skal erstatte Rakitic, vi skal styrke den midtbane nu.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvem skulle det så være?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

Xavi! ;-)



:cry:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Kunne være en Pjanic type, en Veratti type, en som er boks til boks men samtidig har en dybdeligende playmakers kompetencer.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er med på Xavi! Og ja pjanic kunne faktisk være spændende! Verratti kommer ikke til at ske men jeg er enig i at en vi har brug for en mere boldbesidende spiller. Det ville give os mange flere muligheder centralt hvor vi nu er lidt for nemme at læse!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Meget muligt han ikke sker og skal ikke ske hvis han er for dyr. Men ja, det er en type i den retning jeg gerne vil se, samtidigt med år vedkommende også kan løbe og arbejde for holdet, da det er sådan en midt LE har bestemt sig for.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig! Det ville klæde holdet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Gad vide om Thiago er i Bayern, når Pep smutter. Gad vide om han ville tænke lidt over sin fremtid. Der er i hvert fald 100% spilletid til ham hos os, skulle han få den fremragende ide at vende tilbage. Grunden til han forlod os var vel netop manglende spilletid.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Tror ikke det kommer til at ske. Han har vidst også "lige" forlænget sin kontrakt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Tror ikke det kommer til at ske. Han har vidst også "lige" forlænget sin kontrakt...
Jf. transfermarkt er det til 2019, som blev forlænget i august 2015. Dvs, i hvert fald offentligheden, ingen vidste noget om Pep's nye eventyr i engelsk fodbold på daværende tidspunkt. Om det kan have nogen effekt overhovedet er nok usikkert, men det er i hvert fald en omstændighed, der burde være relevant.

Men Ancelotti er nok fan af Thiago. Desværre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm troede sgu han havde forlænget for kortere tid siden. Kan i hvert fald huske at han var ude og sige at han ikke tog til city med pep da han ville blive "ære" sin kontrakt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Jeg har tænkt lidt i:

Oplagte transfers:

En central transferrokade:

Det er sygt dyrt at opgradere sig i det centrale forsvar - priserne er eksploderet - og der er hård konkurrence om den type forsvarsspiller som kan føre boldene frem.

De nævnte og mest oplagte:
Laporte
Marquinhos

Måske de billigere alternativer:

Otamendi, City?
Ikke den bedste sæson i City efter sit Valencia skifte, men han passer bedre til spansk bold og mener også vi har haft følere ude på ham før.

Samuel Umtiti:
Stærk sæson i Lyon og virker moden til næste skridt, fysisk stærk og rigtig god alder.

Hvor meget vi skal sælge ud, er selvfølgelig hvor gode priser vi kan få hjem på første og anden prioritet,
Men Bartra, Vermaelen og Mathieu må alle være i farezonen.

Backs:

Igen er der tale om en businesscase. Jeg så egentlig gerne nyt blod på højre back - Alves er for svingende og har en voldsom god kontrakt.
Men, alternativerne er dyre - og med de mangler der ellers er på holdet, så er det ikke her vi skal kigge først:
Bellerin er oplagt, men dyr!
Tænker også at man kunne være opmærksom på Cuadrados situation - ønsker Juve ikke at købe ham fri af lejekontrakten, så kunne der opstå en mulighed - han har været anvendt i 3-5-2 hos Juve - som wingback.

Venstre:
Det er jo nærmest offentliggjort at man søger en ny back til at presse Alba.
Alaba er nok ønskespilleren pga hans alsidighed, men bliver ikke aktuel pga prisskiltet.
Jeg tænker en Juan Bernat i Bayern?
Blev købt i Valencia for 10 mill. Euro, og kunne nok fås for 15 nu, efter en indskiftningssæson i Tyskland.
Ellers bør man kigge mod Juve igen igen, og se om der kunne opstå en mulighed omkring Alex Sandro. Han kan udvikle sig meget.
Adriano ud ligner en formalitet.

Midtbane:

Uha, en svær diskussion med mange aspekter - men jeg er af den holdning af Pogba ikke er spilleren for os.. Han er for "umoden" med mange forkerte beslutninger - og vi har masser af x-Factor på holdet i forvejen.
Nej, jeg er mere i boldgaden som flere af Jer andre - vi skal have boldfaste spillere:

Drømmespilleren vi alle må drømme om, er Verratti - han er den fødte Barca spiller. Har sagt i et par sæsoner at han var den perfekte Xavi arvtager i sin tid - søger de samme rum, har samme tilgang og elsker vendinger og med den nødvendige ro i sit spil.
Ham skal vi gå langt efter - men han bliver ekstrem dyr, for han er nærmest vigtigste mand på PSGs hold. (Havde ekstrem svært i CHL uden ham centralt)

Billigere alternativer:
Gündogan - har lige samme tilgang som Verratti - og har et år tilbage til sommer i Dortmund - han kan godt forhandles godt hjem på prisen.

Pjanic - mere offensiv i sin stil end de to andre - men har en fin alder og også en stærk boldsøgende spiller - desuden en stærk herre på dødbolde.

Denis Suarez antager jeg for formalitet pga. prisen.
Men om han inkluderes i truppen, eller om man vil lave en økonomisk gevinst ved at videresælge er jeg i tvivl om. Han har været rigtig god i Villarreal i år.

Angreb:

Det store spørgsmål er hvor "god" angriberen der skal presse MSN skal være. Det handler om hvor indstillet angriberen måtte være - det er altså svært at blive købt ind som reserve og være motiveret samtidig.. Jeg tror en Lacazette er for ung, han har brug for mere spilletid end hvad vi kan give ham og det er konstant den balancegang vi er oppe mod.
Jeg må være helt ærlig og sige at jeg ikke har nogle bud - enten en ung sydamerikaner, eller en aldrende angriber som vil se os som et eventyr.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Vi henter laporte/marquinhos, suarez, gameiro og så måske en vb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Laporte (Athletic), who seems close to Man City, Marquinhos (PSG) and Javi Martinez (Bayern) are Barcelona's main centre back options. [tv3]
De plejer at have tjek på hvad de snakker om...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster