Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Hvem ville ikke blive bare en smule homoseksuel, hvis man delte omklædningsrum med Pep? Verdens mest velklædte træner. Smuk mand, smuk mand.


No homo.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

vamosbarca

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af vamosbarca »

det har han jo lov til at være heldigvis da. :smile:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Skydefinten »

Utroligt nok blev Alexis ikke skadet efter denne sviner i kampen mod Bolivia i går

God tur op ad banene af Alexis, indtil det røde kort.
[youtube]f2wqyw8pzEU[/youtube]

Situationen starter ved 10.30
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

vamosbarca

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af vamosbarca »

alexis er lækker :glad: er helt vild med ham

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af # 23 »

[youtube]oro3MpQBacU[/youtube]

Nej, hvor er det dog decideret klamt af Sanchez. Og inden I begynder med Jeres forsvarstale af ham og personangreb på Ashley Young, så synes jeg selv, at Young er klam, fordi han filmer. Jeg kan ikke overskue det der.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Som du/man ser på det, imo falder han efter at tage trækket, og han appeller ikke for et straffe, som jeg husker det. Et fald kan for nogen måske være klamt, fejlen er dommerens. Og jeg vil ikke sammenligne med Young, for det han gør kan ikke engang forsvares af et fald. ;-)
Allez...

BarçaDK

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af BarçaDK »

Det er forfærdeligt. :roll:

Jeg håber virkelig, at han gled, hvilket det ligner lidt, meeen? Jeg ved sgu ik'... :roll:

Jeg forstår det bare ikke, fordi jeg husker ikke, at Sánchez har filmet én gang i 11/12-sæsonen.


EDIT: Jeg så ikke kampen og jeg ved ikke hvordan Sánchez reagerede.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Badabing »

[youtube]ziV5VJ9nwyw[/youtube]

Ifølge denne video lader Alexis sig ikke falde. Han gled bare, men i langsom gengivelse ligner det at han lader sig falde ret nemt, men mange andre spillere gled i løbet af kampen. Alexis brokker sig dog ikke til dommeren eller noget
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Han glider ikke. Han lader sig falde. Det er klamt. Men det han er langt fra ligeså klam så den klamme cunt Ashley Young. Kæft jeg hader den køter.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Han glider ikke. Han lader sig falde. Det er klamt.
Punktum !
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Brombi skrev:Han glider ikke. Han lader sig falde. Det er klamt.
Punktum !
Du har ret. Det andet var lidt for meget.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:Han glider ikke. Han lader sig falde. Det er klamt. Men det han er langt fra ligeså klam så den klamme cunt Ashley Young. Kæft jeg hader den køter.
Enig. Han lader sig falde. Dog er der intet drama, appel til dommeren eller vilde fagter fra Alexis side, som der også bliver sagt, hvilket ville gøre det klamt i en helt anden kategori *host* Young, Pepe, Cristiano *host*...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Brombi skrev:Han glider ikke. Han lader sig falde. Det er klamt. Men det han er langt fra ligeså klam så den klamme cunt Ashley Young. Kæft jeg hader den køter.
Enig. Han lader sig falde. Dog er der intet drama, appel til dommeren eller vilde fagter fra Alexis side, som der også bliver sagt, hvilket ville gøre det klamt i en helt anden kategori *host* Young, Pepe, Cristiano *host*...
Du mangler lige Alves ;)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Visca El Barca »

Det er ret tydeligt at han lader sig falde, men han appellerer ikke rigtigt for straffe eller overdriver, det er jeg enig i.

Modsat jer andre, synes jeg faktisk Alexis har en tendens til at lade sig falde for nemt. Jeg kan huske at der var nogle episoder sidste sæson, hvor jeg blev irriteret på ham, enten fordi han overdrev kontakten eller også lod han sig ganske vist falde.

Jeg mener faktisk Alexis er den spiller på vores hold, som har en tendens til at filme. Alves er blevet meget meget bedre (medmindre man mener han filmede ved Pepe episoden, det siger jo nogle mennesker), Busi synes jeg ikke filmer mere, men Alexis, ham er jeg ikke så glad for, lige på det punkt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Det er ret tydeligt at han lader sig falde, men han appellerer ikke rigtigt for straffe eller overdriver, det er jeg enig i.

Modsat jer andre, synes jeg faktisk Alexis har en tendens til at lade sig falde for nemt. Jeg kan huske at der var nogle episoder sidste sæson, hvor jeg blev irriteret på ham, enten fordi han overdrev kontakten eller også lod han sig ganske vist falde.

Jeg mener faktisk Alexis er den spiller på vores hold, som har en tendens til at filme. Alves er blevet meget meget bedre (medmindre man mener han filmede ved Pepe episoden, det siger jo nogle mennesker), Busi synes jeg ikke filmer mere, men Alexis, ham er jeg ikke så glad for, lige på det punkt.
Sanchez er lidt af en diver. Men han har også spillet i divernes hjemland, Italiiiiiiiiia.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster