David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

SÅDAN!!!! Det er så godt som sikkert at han kommer til Barca. Hvor er det vigtigt! Dejligt at vi allerede har fået det ordnet, så det ikke bliver ligesom sidste år hvor jeg synes det tog en evighed at lukke handlerne.

David Villa nr. 7! Smukt!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Ponte skrev:
Mander skrev:
AI8 skrev:så skal vi snart ha oprettet en tråd under egne spillere med 7 - David Villa Sánchez
Overraskende nok får han nummer 25! Nobody saw it coming.
nr. 25??
Its a joke :p
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Ahhhh..... :wink:
Kæft hvor er man naiv når man i forvejen er helt rundt på gulvet over det her :P
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

[/quote]Overraskende nok får han nummer 25! Nobody saw it coming.[/quote]

nr. 25??[/quote]

Its a joke :p[/quote]

haha :D go humor

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Så mangler vi bare Fabregas og så mener jeg vi har et komplet hold. Dog skal vi også have solgt Henry..

Men hvad skal vi gøre med Henrique, Caceres, Hleb og Keirrison? Jeg stemmer for at vi skal sælge dem. Kan på ingen måde forestille mig at de har en fremtid i Barca, med undtagelse af Caceres muligvis. Vi mangler en backup for Alves, og Caceres kunne faktisk godt være manden vi har brug for. Men tvivler på det..

Og så skal det også lige siges at jeg ønsker af hele mit Barca-hjerte at vi beholder Toure! Synes han er en fantastisk spiller og utrolig vigtig for holdet. Håber han får meget mere spilletid næste sæson!

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

Han sagde de skulle købe 3 Spillere. 1 Af dem er Villa - Sikret. Den sidste er Fabregas som kommer 80% som jeg ser det, gad vide hvem den sidste er? :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Mes Que Un Club skrev:Så mangler vi bare Fabregas og så mener jeg vi har et komplet hold. Dog skal vi også have solgt Henry..

Men hvad skal vi gøre med Henrique, Caceres, Hleb og Keirrison? Jeg stemmer for at vi skal sælge dem. Kan på ingen måde forestille mig at de har en fremtid i Barca, med undtagelse af Caceres muligvis. Vi mangler en backup for Alves, og Caceres kunne faktisk godt være manden vi har brug for. Men tvivler på det..

Og så skal det også lige siges at jeg ønsker af hele mit Barca-hjerte at vi beholder Toure! Synes han er en fantastisk spiller og utrolig vigtig for holdet. Håber han får meget mere spilletid næste sæson!
[/quote
Jeg håber også vi beholder ham, men tror desværre at han er indstillet på at skifte og ledelsen er indstillet på at sælge ham. Hvis vi sælger ham, så skal vi have en ny spiller til den plads, men jeg håber han bliver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Zlatan skrev:Han sagde de skulle købe 3 Spillere. 1 Af dem er Villa - Sikret. Den sidste er Fabregas som kommer 80% som jeg ser det, gad vide hvem den sidste er? :D
Tror den tredje er en erstatning for Toure, som åbenbart forlader os her til sommer. Sindsygt ærgeligt, men jeg er efterhånden sikker på at det sker. Men hvis vi skal købe en DM, så skal det være en god en. Her tænker jeg Essien. Men det kan jeg ikke forestille mig ske.. Mascherano? Den tror jeg mere på. Dog ved jeg ikke om jeg bliver så glad hvis det bliver en realitet..

Villa
Fabregas
Erstatning for Toure (desværre)

Det er hvad jeg gætter mig frem til, som skulle være vores tre forstærkninger..

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Blach »

Tror det bliver Masch som er den tredje:
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -barcelona
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Er det kun mig der tænker at det muligvis kun er 3 forstærkninger Laporta vil hente?
Laporta vil jo helst have det på plads inden VM (11 juni) og der er jo præsidentvalg den 13 juni, ergo om den nye præsident så foretager yderligere... Håber dog ikke vi henter mere end 3-4 stykker denne sommer, men kommer jo også an på hvor mange vi siger farvel til.
Men lad os tage denne snak videre i "sommeren 2010 tråden" da denne jo er forbeholdt vores kommende stjerne 8)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Totti

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Totti »

Jeg forstår simpelthen ikke at i snakker om spillere som Essien. Behold nu jeres image med at i satser på spillere af egen avl, og lad Busquets og de andre gutter spille istedet for at købe Fabregas OG evt en Essien eller Mascherano. Det ville jo bare sætte jeres egne bagerst i køen, selvom de gør det ganske udmærket.

Jeg forstår ikke at Barca skal ud og investere SÅ mange penge i 3 verdensklassespillere, når man brugte en masse på Zlatan sidste sommer. Behold jeres image med en klub som ikke køber stjerner hele tiden, og lad jeres unge gutter få chancen. De gør det jo godt nok!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

@ Totti

Forstår ikke... ? Henry smutter, ergo er der brug for en erstatning, som i dette tilfælde blev David Villa. Pedro kunne sagtens have overtaget den plads, som han gjorde i denne sæson, men i og med at Henry smutter er der en mindre til den angrebs position, hvilket gør at Barcelona skal ud at investere, og den bedste på markedet pt. var David Villa.
Allez...

Zlatan

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Zlatan »

Totti skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at i snakker om spillere som Essien. Behold nu jeres image med at i satser på spillere af egen avl, og lad Busquets og de andre gutter spille istedet for at købe Fabregas OG evt en Essien eller Mascherano. Det ville jo bare sætte jeres egne bagerst i køen, selvom de gør det ganske udmærket.

Jeg forstår ikke at Barca skal ud og investere SÅ mange penge i 3 verdensklassespillere, når man brugte en masse på Zlatan sidste sommer. Behold jeres image med en klub som ikke køber stjerner hele tiden, og lad jeres unge gutter få chancen. De gør det jo godt nok!
Og Fabregas er af egen Avl? Det nok derfor vi betaler kassen for at få ham.

F.C. Barcelona

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af F.C. Barcelona »

Jeg for min del synes 42 (45) millioner euro er mye for en aldrende spiller, jeg forstår det ikke helt rett å slett... Spesielt ikke når Bojan har prestert så godt. Ville heller foretrukket å kjøpt en yngre talentfull venstreving.

Må innrømme at jeg ikke er veldig glad i transfer policy'n til Laporta, jeg liker ikke å kjøpe dyre og aldrende superstjerner. Men på alle andre områder har han vært en fantastisk president, det skal han ha!!! Tidenes beste.

Totti

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Totti »

Zlatan skrev:
Totti skrev:Jeg forstår simpelthen ikke at i snakker om spillere som Essien. Behold nu jeres image med at i satser på spillere af egen avl, og lad Busquets og de andre gutter spille istedet for at købe Fabregas OG evt en Essien eller Mascherano. Det ville jo bare sætte jeres egne bagerst i køen, selvom de gør det ganske udmærket.

Jeg forstår ikke at Barca skal ud og investere SÅ mange penge i 3 verdensklassespillere, når man brugte en masse på Zlatan sidste sommer. Behold jeres image med en klub som ikke køber stjerner hele tiden, og lad jeres unge gutter få chancen. De gør det jo godt nok!
Og Fabregas er af egen Avl? Det nok derfor vi betaler kassen for at få ham.
Ja det er han, men han er modnet i Arsenal, og blevet til den spiller som han er der.
Jeg kan bare ikke rigtig forstå at man skal bruge SÅ mange penge på spillere. Kunne være smukt hvis man istedet valgte at købe et ungt talent som var billigere.
Og mht. til venstre wing, så er Villa måske ikke lige manden, da han er fuldblodsangriber. Måske man skulle have kigget andre steder, og købt en lidt billigere venstrekant, da Pedro har været verdensklasse, og derfor har i kun brug for en backup. Men ja okay, tillykke med David Villa. Godt køb til angrebet!

Og det er da også godt at i køber en af jeres egne tilbage.
Og nogle af jer snakker om at i skal ud og købe Essien nu! Ja det ville også være super.
- bare lidt ærgerligt, når i har SÅ meget talent, som bare skubbes tilbage i køen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster