Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Tror han overrasker, og henter Pep.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af JonasV »

A$AP skrev:
Image: Barcelona transfer adviser Braida attended German league game Dortmund-Bayern today #fcblive [bild]
Billede
Tinnitus. Uden tvivl, tinnitus.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1733
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 204 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Der går mange rygter idag omkring Ousmane Dembele. Robert Fernandez skulle have være i Frankrig denne weekend og have set Stade Rennais mod Nantes. Ousmane Dembele scorede hattrick i den kamp.
Rygterne går på at Dembele skulle være vores førsteprioritet i sommerens transfervindue. Dembele er 18 år, og har en værdi omkring 75 mil. kr.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Spændende! Men det må være til b-holdet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1733
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 204 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Barcaholic »

Piquénbauer skrev:Spændende! Men det må være til b-holdet?
Ifølge rygtet skule han i starten være købt og så lejet ud, men LE vil åbenbart bruge ham på førsteholdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det lyder ret vildt... Ifølge whoscored har han også gjort det ret godt med 6 motm (https://www.whoscored.com/Players/299513). 9 mål og 3 assists i 13(4) kampe er sgu også flot når man kun er 18.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Ok det lyder ret vildt... Ifølge whoscored har han også gjort det ret godt med 6 motm (https://www.whoscored.com/Players/299513). 9 mål og 3 assists i 13(4) kampe er sgu også flot når man kun er 18.
Også er 11 af kampene som Wing, og 2 som AM. Det er ret imponerende. Kan meget godt lide at han er på udfordrende i sit spil, og virker til at være beggebenet.

Han ser meget spændende på denne video:

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber virkelig ikke at vi kasserer Munir, for så at brænde en pose penge af på en anden ung og uprøvet angriber. Så kan vi ligeså godt satse på Munir, der trods alt har vist fine takter siden årsskiftet.

Edit: Og hvis det er en lidt mere alsidig spiller, der både kan spille kant og på midten, vi leder efter, kan vi i mine øjne ligeså godt bare bruge Alen Halilovic.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men vi kan vel lige så godt også hente ham der? Vi fans brokker os så meget over at der ikke bliver tænkt på fremtiden så et køb af en ung talentfuld spiller ville imo aldrig være skudt. Især ikke hvis han er billig.

Du glemmer forresten suarez ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, der er også Denis! Der er ikke nogen grund til at brænde et hav af penge af på unge kantspillere, i hvert fald!

Ja, han kunne da være super spændende! Det eneste jeg siger er bare, at jeg ikke håber at vi køber ham for 75 millioner kroner, for bare at krølle Munir sammen og kaste ham væk. Så ringe har Munir altså heller ikke været og han er stadig kun 20.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig! Jeg er dog glad for at man igen ser mod lidt yngre spillere... Ingen ved hvor de ender men der skal nok være mindst en af de nævnte spillere som bliver til noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Yes, det er herligt at Robert Fernández holder øje med de lidt yngre spillere! Det irriterer mig egentlig stadig lidt at Real Madrid fik fingrene i både Marco Asensio og Jesús Vallejo, men man kan selvfølgelig håbe på at de er ligeså dårlige til at forvalte deres talent, som de var med eksempelvis Sergio Canales og Ezequiel Garay. ;-)

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medie ... inhos.html

Jeg er sku lidt i tvivl om et evt køb at Marquinhos. Jeg synes han minder meget om Bartra, i kvaliteter, spillestil og statur.
Kunne vi ikke lige så godt satse på ham, og give ham en ordenlig chance?

Jeg vil meget hellere have Lapote! Den eneste fordel jeg kan se Marquinhos har, er at han er lidt mere adræt, og hurtigere i vendingerne. Det er selvfølgelig også meget godt at have to forskellige spillere, til et midtopstopper par, som fx. Pique og Puyol/Masch.

Men synes bare ikke at vi kan lade chancen for at få Lapote gå til en anden klub!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Marquinhos er ikke bare lidt mere adræt og hurtig i vendingerne end Laporte er. Marquinhos er rigtig, rigtig hurtig og adræt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Læste lige et rygter på Twitter om at vi skulle være interesserede i at hente Trémoulinas til sommer. Thoughts?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 103 gæster